Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Βασιλιάς για μια "......" !!!

Παρασκευή βράδυ: Είχαν περάσει πολλά χρόνια από την τελευταία φορά που βγήκα με τους φίλους μου από τα σχολικά μου έτη και απόψε είχαμε μια μικρή "συγκέντρωση". Έξι από μας (δύο από τους οποίους είναι δύο από τους καλύτερους φίλους μου) βρεθήκαμε, ήπιαμε ένα ποτό, συζητήσαμε για το σύντομα ερχόμενο γάμο ενός από μας και ρίξαμε αρκετό γέλιο.

Μια στιγμή κάθισα, ακούμπησα πίσω, πήρα μια βαθιά αναπνοή και μια εικόνα ήρθε στο μυαλό μου: μια από τις τελευταίες σκηνές της ταινίας "The Sleepers".

Όπως μπορείτε να δείτε, ολόκληρη η "συμμορία" ήταν μαζί, γελώντας, όντας αθώοι και πάλι ( ή ίσως, όχι τόσο αθώοι). Ακριβώς έτσι, ήταν "η συμμορία μας" απόψε. Ήταν τότε που αισθάνθηκα ... σαν ένας ΒΑΣΙΛΙΆΣ για μια στιγμή!!!

Πέμπτη βράδυ: Αυτή η ημέρα ήταν η "Τσίκνο" Πέμπτη στην Ελλάδα. Το έθιμο, η παλιά ελληνική συνήθεια είναι να "καπνιστούμε" όλοι με το ψήσιμο (ή τουλάχιστον με την κατανάλωση) του κρέατος. Την ίδια ημέρα, το καρναβάλι αρχίζει, οπότε οι άνθρωποι ντύνονται... ο,τι να ’ναι!!!
Μετά από 12 ώρες δουλειάς "ντύθηκα" και βγήκα με έναν από τους καλύτερους φίλους μου! Διασκεδάσαμε, ήπιαμε πολλά ποτά, γελάσαμε και οι άνθρωποι γελούσαν με ή ακόμα και σε μας! Σας λέω... ήμουν ΒΑΣΙΛΙΆΣ για μια νύχτα!!!

"Can you dig it?I know you couuuld!!!"(ναι,ήμουν ντυμένος σαν...τον ΒΑΣΙΛΙΆ!!!) :)

όση ώρα έγραφα, άκουγα τα τρία αυτά τραγούδια...καλή διασκέδαση!!!

10 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

Καλημέρα Πασχάλη!!! How do you do? Και ο bro μου Βασιλιάς ντύθηκε, φοβερή ιδέα με γέλιο :) Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!

DR PAKO® είπε...

@ Meneksedia : Ta sebh mou ston aderfo sou!Exei gousto!Xexe!
Oso gia to gelio...asta,koiliakous kaname me ton kollhto (eimastan duo...basiliades).
Ta filia mou,basilika!!!

Me:Moir είπε...

Εγώ που σε είδα και live ένα πράγμα έχω να πώ: ΥRespect και στους δυό σας!

DR PAKO® είπε...

@ Me:moir : Na eisai kala!You are a true friend! ;) Filakiaaa!!!

demon είπε...

And I though you were just the sausage on top!!!
Precious moments like the precious past. Treasure it. I kiss you unmasked!

Ανώνυμος είπε...

Eλπίζω να πηρες το μαιλ μου.
Φυσικα σε εχω στη σελιδα μου και σενα και αλλους που ειχα διαγραψει με κατι αλλαγες που εκανα σημερα.
Αν δεν ελαβες το μαιλ μου ενημερωσε με

Ploutwnios είπε...

Έγκυρες πηγές εντός του Bliss με ενημέρωσαν (με το χέρι στο Ευαγγέλιο) ότι η μεταμφίεσή σου παρέπεμπε αρκετά στον εγχώριο star Ιωάννη Φλωρινιώτη.

Ανώνυμος είπε...

Ones a king always a king baby:))
See you when I see you mate.

Ανώνυμος είπε...

Ones =Once:))

DR PAKO® είπε...

@ Bil Karas : Καλώς ήρθες!
Το έπιασα το "once",ok!
Tα λέμε, όποτε τα πούμε!!!