Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

Αθήνα, Ημέρα 3η, Δευτέρα

Η επιστροφή του Γ. από την δουλειά στις δύο και κάτι, ήταν το… ξυπνητήρι μου. Έκανα καφέ, άνοιξα το κινητό μου και… δύο emails με περίμεναν!

Ανταλλαγή τηλεφώνων, επικοινωνία στα γρήγορα και πάμε για καφεδάκι. Τόπος συνάντησης : ηλεκτρικός σταθμός Αμαρουσίου. Άτομα συνάντησης : δύο γυναίκες, απίστευτοι άνθρωποι, με… ιδιαίτερα γούστα! Δικαίωμα σας, γούστο σας, καπέλο σας, ίσως και πρόβλημα σας, αρκεί… να μην μαλώσουμε για το ίδιο «θέμα»! ;)

Μια χαζή διαπίστωση μου : στις ταμπέλες της Αθήνας, το εισιτήριο γράφεται με ι-η, ενώ στη Θεσσαλονίκη, οι πινακίδες γράφουν εισητήριο, με η-η!!! lol

Επιστρέφουμε στο σπίτι και λίγο πριν βγούμε το βράδυ, διαπιστώνω πως στον καφέ… ξέχασα τα γυαλιά μου! Σκατάάά!!!

Αν και άκεφος, βγαίνω για μπυρίτσες στο TELL ME ABOUT IT. H παρέα μου αποτελείται από τρεις ειδικούς φρουρούς που μιλάνε, αλλά, αν και είμαι εκεί, δεν ακούω και δεν βλέπω τίποτα. Ή μάλλον, βλέπω, ένα αταίριαστο ζευγάρι (χρόνια είχα να δω τόσο ασύνδετο συνδυασμό ανθρώπων) και ακούω γαμάτες μουσικές από τον barman και dj Φώτη. Αφού τα είπαμε για αυτό το κομμάτι, ακούσαμε αυτό και μου έκανε εντύπωση αυτό!!!

Αφού έφτιαξε λίγο η διάθεση μου (είπαμε: music therapy rules), πήραμε την Κηφισίας, μετά την Αλεξάνδρας, στρίψαμε στο μέγαρο μουσικής και να’ μαστε στο Κολωνάκι!

Περπατάμε στη Σκουφά, δίπλα στον Τάκη Ζαχαράτο (σιγά τα ωά… για να μην πω, τα σύκα) και καταλήγουμε στο Big Apple. Πίνουμε ένα ποτάκι, έχοντας 4 σχεδόν γυμνές κοπέλες πάνω από τα κεφάλια μας, που νομίζουν ότι χορεύουν (και μου θυμίζουν… μια πρώην!). Φεύγουμε, πάμε πάλι στο Eleven, να συνεχίσουμε… την μάχη, ως τις πρώτες πρωινές ώρες!!!

Οι ατάκες της βραδιάς :
-«όσο πιο τακτικός και προσεκτικός είναι κάποιος, τόσο πιο μεγάλες πιθανότητες έχει να την πατήσει!» (δεν ήταν για εμένα, αλλά… «ήταν» για εμένα)

-«άστην αυτήν, πάρε κάτι άλλο» (επιλογή όχι... μελιτζανοσαλάτας, αλλά κοπέλας-θύματος)

-«κολάν, κορδόνι και έφυγες!!!» (αφορά την τάση της μόδας, όπου οι γυναίκες φοράνε ένα κολάν και από μέσα ένα εσώρουχο-κορδόνι και θεωρούν πως έχουν βάλει τα "καλά" τους και είναι έτοιμες για βόλτες και ξενύχτια… σ.σ. : καμιά φορά, δεν υπάρχει καν το κορδόνι…)

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ε??? ήσουν Μαρουσι και μενα δεν μου το ειπες να ερθω να πιουμε καφεδακι
Καλααααααααααα

Συβίλλα είπε...

Dottore μου,
λες να σε μάτιασα μωρέ και να έχασες τα γυαλιά σου;

Αχ... γιατί πρέπει πάντα όταν παίρνεις κάτι, να δίνεις κάτι;

Με χαρά μου θα σε ξανακαλωσορίσουμε στο μαγευτικό (!!!) Μαρούσι..

Υβόννη, μη σκας, την επόμενη είσαι κι εσύ καλεσμένη. Αν και όχι με ... ιδιαίτερα γούστα (γεια σου dottore με τις τοποθετήσεις σου και έτσι όπως το πας δεν τη γλιτώνεις την πρόσκληση σε lez bar!!!), και υπόσχομαι να είμαι το πιο φρόνιμο κορίτσι της γης!!!

Τα φιλιά μου, μαζεμένα...

Όναρ είπε...

Επιτέλους επέστρεψες..

Με τέτοια συχνότητα που κάνεις τις αναρτήσεις δεν σε προλαβαίνω..Ποταμός γίνεσαι αγόρι μου, ποταμός..Να δω πότε θα φτάσεις στο επίμαχο σημείο..

Καλημέρες μάχιμες..

Me:Moir είπε...

Επιτέλους! Είχα αρχίσει να πιστεύω πως σκόπευες να μείνεις εκεί για πάντα :p

Unknown είπε...

...νομίζω πως μετά απ' όλα αυτά πρέπει κάτι να γίνει για να βρεις γιατρειά...

...έχω μερικές ιδέες...



Φιλιά βρόχινα...

DR PAKO® είπε...

Καταρχάς καλημέρα και καλό μήνα σε όλους!!!

@ υβόννη : Αυτή η φορά ήταν μία μικρή "πρόβα". Την άλλη φορά που θα έρθω (σύντομα, θέλω να ελπίζω) θα πιούμε καφεδάκι - πρεμιέρα!!!
Τα φιλιά μου, Αμαρουσιώτικα...

@ συβίλλα : "Λες να με μάτιασες, μωρέ"? Το αξίζω το μάτιασμα άραγε(ς)? Χεχε.
Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως τώρα "δεσμεύτηκες" με την έμμεση πρόσκληση σου: την άλλη φορά που θε έρθω, θα "με πας" σε lez bar... μόνο που εγώ δεν θα είμαι φρόνιμος (και ναι, θέλω να το ζήσω αυτό)!!!
Τα φιλιά μου, τοποθετημένα...

@ όναρ : Ποταμός? Πρώτη φορά με αποκαλούν έτσι! Μέχρι τώρα ήμουν "σιγανό ποταμάκι", "βράχος", μέχρι και... "τούβλο"! Ποταμός, λοιπόν!
Επίμαχο σημείο...? Καλώς ή κακώς, δεν υπάρχει τέτοιο σημείο!!!
Τα φιλιά μου, άμαχα...

@ me:moir : Σας αφήνω εσάς έτσι? Τώρα που σας βρήκα?
Αν και κάποτε θα γίνει και αυτό (για την Ιατρική), θα έχετε ενημερωθεί εγκαίρως!!!
Τα φιλιά μου, σκόπιμα...
Υ.Γ. : Μου λείψατε πολύ, θα Blissάρουμε σύντομα, με μια κοινή μας φίλη... ;)

@ νεράιδα της βροχής : Μην κρατάς τις ιδέες για τον εαυτό σου. Share (the love) with the world (όπου world = Dr Pako). :P
Τα φιλιά μου, ηλιόλουστα...

Συβίλλα είπε...

Lez Bar it is, dottore...

και, ναι, σε μάτιασα, καθότι γαλανομάτα και καθότι κι εσύ φατσούλι. Τι να λέει, η κακιά η ώρα (χε χε χε...)

Τα φιλιά μου, (πολλά) υποσχόμενα...

Όναρ είπε...

Εννοείται ότι θα πάρετε και μένα στο lez bar..τί μόνο για καφέ είμαι καλή παρέα; Πού πας ρε Καραμήτρο με τη Συβίλλα ή πού πας ρε Καραμήτρο με τον Γιατρούλη..Καληνύχτες κοροϊδευτικές..

(Thanks a lot για την κουβεντούλα και όχι μόνο να την επαναλάβουμε αλλά να την καθιερώσουμε κιόλας μιας και μπορούμε να μιλάμε για πολλά θέματα ταυτόχρονα..θα λέμε τα νέα μας σε χρόνο dt)

DR PAKO® είπε...

@ συβίλλα & όναρ : Tι θα κάνω εγώ με εσάς, μου λέτε? :)
Θα τα λέμε σε πολλούς χρόνους και θα πάμε και για καφέ και σε bars... αρκεί να μπορέσω να ξανάρθω σύντομα!!!
Τα φιλιά μου, Καρα-promised...

Me:Moir είπε...

Γιατρέ μου,
Σε Blissoπεριμένουμε :))