Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Ερωτικό παιχνίδι

Αν και έχω πει τόόόόόόσες φορές ότι δεν παίζω σε παιχνίδια των ιστολογίων, η καλή μου φίλη και αγύριστο κεφάλι DEMON, μου πέταξε ένα… ερωτικό μπαλάκι.

Από τη μία, με έχουν ζαλίσει η DEMON και η MENEΞΕΔΙΑ για να παίξω ( το μπλουζάκι της φωτογραφίας, ποιανής σας είναι?). Από την άλλη, σε μια εποχή που εμείς οι άντρες τείνουμε να γίνουμε είδος προς εξαφάνιση, δεν γίνεται να δεχόμαστε ερωτική πρόσκληση από γυναίκα και να αρνούμαστε (πάει μετά… το χάσαμε το κάστρο…)

Να, λοιπόν, που αποφάσισα να παίξω και αφού τελείωσα με τον πρόλογο, να τι έχω να πω :

e) Αγαπημένη στάση
Κουταλωτό. Για περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες, παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα κατ’ οίκον (σε κυρίες και δεσποινίδες ΜΟΝΟ).

r) Όργιο;
Όχι. Ποτέ. Προσπάθησα αρκετές φορές, κάποτε έφτασα και πολύ κοντά, αλλά… στο δρόμο τρακάραμε!

o) Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού
Μπορεί να κάνω κακό στο μαγαζί με αυτό που θα πω (και είναι και οικογενειακή επιχείρηση, γαμώτο) αλλά εδώ και λίγο καιρό ο… καταψύκτης του μαγαζιού με «εμπνέει»! (αφού δεν έχει πρόβλημα και η «φίλη»…)

t) Μονογαμία ή πολυγαμία;
Και τα δύο. Μονογαμία όταν έχω σχέση, πολυγαμία όταν είμαι…ελεύθερο πουλί! (μεταφορικά και… κυριολεκτικά!)

i) Σημείο σώματος που σ’ανάβει (στην άλλη)
Βυζιάάά!!!

c) Φαντασίωση
Τι να πρωτοπώ τώρα? Άντε, για να τελειώνουμε και για να αλλάξω λίγο τους ρόλους… «αν γίνω ο ασθενής, θα γίνεις η γιατρός?»…

a) Τι σου αρέσει περισσότερο να σου κάνουν πάνω στο sex
Να με γλείφουν, ΦΥΣΙΚΑ! (αυτή την απάντηση της DEMON λέω να μην την πειράξω καθόλου…)

Ελπίζω να μην σόκαρα και να μην προσέβαλα κανέναν. Αν έγινε κάτι τέτοιο, έγινα άθελα μου και… μπορείτε να πάτε να γαμηθ… (sorry, αλλά κολλούσε εδώ).

Πέρα από την πλάκα, εύχομαι να μην θίχτηκε κανείς και για να μην θιχτώ εγώ (ποτέ ξανά), βάλτε καλά στο μυαλό σας : δεν παίζω σε blogogames!!!

Υ.Γ. : Τα τραγούδια είναι όλα από το cd Amadas Estrellas από Achillea και το θεωρώ το απόλυτο ερωτικό soundtrack ( για φέτος, έστω…).(αν το κατεβάσετε έχει unzip code : secretmusicbox ).

7 σχόλια:

TheMissKaten είπε...

gia afragos mia xara mou akougesai!pou na epaizes kai se blogogames!!!!!!!
ataktouliko mou esy!

Μενεξεδιά είπε...

Σας ευχαριστούμε πολύ. Το μπλουζάκι δεν είναι δικό μου. Το δικό μου λέει she's charlies :)

demon είπε...

Ε, τώρα τι να πω; Σ'ευχαριστώ ρε άντρα που έπαιξες! Till next time.
Τα φιλιά μου ικανοποιημένα.

DR PAKO® είπε...

@ katen : Αφραγκος ή όχι, όπως είπε και η Θεοπούλα "κόβετε το sex?".
Τα φιλιά μου, άτακτα...

@ μενεξεδιά : Are you sure... you are charlie's? Αντε, ας μην βγάλω βρώμα τώρα. Χιχι.
Τα φιλιά μου, αγγελικά...

@ demon : Μην ψήνεσαι (όπως μου έλεγε και μία πρώην μου, κάθε φορά που δεν είχε... ορέξεις). Δεν πρόκειται να υπάρξει next time!!!
Τα φιλιά μου, παιχνιδιάρικα...

Όναρ είπε...

Μπράβο γιατρούλη, κερδίζεις επάξια τον τίτλο του μη-κότα άντρα..Και τώρα που τα λέμε, πού ξέρεις εσύ αν εγώ είμαι καλήήήή ή όχι..

Φιλιά και συγχαρητήρια!!

Ploutwnios είπε...

Κοπλιμέντο ήταν μπας και στον σφυρίξει.-

DR PAKO® είπε...

@ Οναρ : Μα ποιός είπε ότι είσαι καλή? Χα... Τα φιλιά μου, welcoming...

@ Πλουτώνιος : Κάτι μου χρωστάς, αδερφάκο...
Τα λέμε αύριο για καφέ?...