Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Οδός Εγνατία Μέρος Δύο

Προτίμησα να μην το ονομάσω «μέρος δεύτερο» μιας και με απασχολούν ΔΥΟ θέματα : δύο πόλεις και… ας πούμε δύο γυναίκες!!!

Ημέρα Σάββατο, του Αγίου Θεοδώρου κι έχω αποφασίσει να μην βγω καθόλου από το σπίτι… Εσύ είσαι που το λες? Το σόι έχει αποφασίσει ότι θα πάμε για φαγητό για να γιορτάσουμε τον ξάδελφο Θοδωρή και η μοίρα έχει αποφασίσει ότι… «συνάντηση θα έχεις, πρόσωπο γλυκό θα δ(ι)εις και δρόμο θα κά(μ)νεις… ποδαρόδρομο όμως, μακρύ!». Αυτά είπε η Ρωσοπόντια (ή και Ελληνοπόντια, αν θέλετε, μην κολλάτε εκεί) γριά που ήρθε για καφέ σε μια γειτόνισσα.

Το τραπέζι έγινε, ακόμα και αν βαριόμουν, ακόμα και αν ο εορτάζων ξάδελφος ήταν κουρασμένος, ακόμα και αν ο «γαμπρός» ξάδελφος (λεγάμενος της ξαδέλφης) ήπιε πολύ και έγινε «κουραστικός». Πάλι καλά που στο απέναντι γωνιακό τραπέζι είχαμε δυο ξανθιές κυρίες που ομόρφυναν το περιβάλλον (RESPECT).

Επιστροφή στο σπίτι και ένα sms χτυπάει κατά τις 12 στο κινητό μου. Εκείνη είναι, ήρθε βόλτα στη Θεσσαλονίκη και θέλει να με δει… Γιατί όχι? Άλλωστε, ίσως και να της το χρωστάω κιόλας, χάρη σε αυτήν πέρασα τρεις απίστευτους μήνες στην Κομοτηνή (αν και ήμουν φαντάρος στην Ξάνθη, «διανυκτέρευα» στην Κομοτηνή).

Ίσως να το ήθελε η μοίρα, ίσως απλά να το είχα προκαλέσει εγώ, αλλά δεν είχα μηχανάκι (το είχε πάρει ο αδελφός μου). Με πήγε στο «ραντεβού» ο ξάδελφος, βρεθήκαμε με την Κ. , κάναμε βόλτα, περπατήσαμε, ίσως και να κρατηθήκαμε χέρι-χέρι, άθελα μας, ασυναίσθητα, χωρίς να το καταλάβουμε, χωρίς να το σκεφτούμε και χωρίς αυτό να μας ενοχλήσει κιόλας… ίσως με τον ίδιο τρόπο να βρεθήκαμε και αγκαλιά, να ενώνουμε τα χείλη μας, μετά από δυο ποτά…Και μάλλον με τον ίδιο τρόπο, είπαμε «άντε γεια, τα λέμε», αργότερα…

Ο δρόμος της επιστροφής μακρύς, ακριβώς όπως είχε προβλέψει η γριά καφετζού, μιας και λατρεύω να περπατάω στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αργά το βράδυ. Συνήθως έχω και ακουστικά στα αυτιά μου, απόψε όμως όχι (τα είχα ξεχάσει). Δεν πειράζει, ας ακούσω λίγο τη βαβούρα της Τσιμισκή, το βουητό της Βενιζέλου και μετά την φωνή της λατρεμένης μου Εγνατίας

Κάπου εκεί, σκέφτομαι πως η Κ. από την Κομοτηνή, με κάνει και νιώθω… παιδί? Τρελός? Νέος? (όχι ότι με πήραν και τα χρόνια, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ). Και κάπου εκεί σκέφτομαι πως… υπάρχεις κι εσύ… Εσύ, από Θεσσαλονίκη, που με κάνεις να νιώθω sexy, άνδρας, γιατρός, σοβαρός όσο και παρανοϊκός μαζί, αλλά… «μια με ανάβεις, μια με σβήνεις» που έλεγε και ένα τραγούδι (Θεέ μου, εγώ το είπα αυτό?).

Κομοτηνή VS Θεσσαλονίκη, λοιπόν. Ποδαρόδρομος VS ταξί. Όχι αντίστοιχα, όχι αντίστροφα, αλλά το ταξί κέρδισε. Για να αποφασίσω αν θα πάρω ταξί, σηκώνω το χέρι και μετράω ως το 100. Μακάρι να μπορούσα να σηκώσω το χέρι, να μετρούσα μέχρι το 100 και να κέρδιζε αυτή που θα μου το έπιανε πρώτη…

Όπως φαίνεται, θα χρειαστεί να μετρήσω μέχρι τα 100… χρόνια για να δω ποια θα κάνει την κίνηση, ποια θα δεχτεί το απαλό και ζεστό μου χέρι, αλλά και πάλι… ίσως να κουραστεί και να πέσει βαρύ και αδειανό… Δεν πειράζει, τουλάχιστον ξέρω πως θα συνεχίσω να περπατάω στην αγαπημένη μου Εγνατία.!!!

Υ.Γ. 1 : Τον τελευταίο καιρό πέφτω για ύπνο αφού δω το ξημέρωμα και απόψε καταχάρηκα που περπατούσα καθώς το πρώτο φως έκανε την παρουσία του…

Υ.Γ. 2 : Τραγουδάκια δυστυχώς, δεν έχει σήμερα… είναι αργά!!!

Υ.Γ. 3 : Μόλις τέλειωσα το κείμενο, το ξαναδιάβασα και θυμήθηκα ένα παλιό Σέρβικο ρητό : «το τραίνο πορεύεται πάνω σε μία γραμμή... αν πάει σε δύο, εκτροχιάζεται»... αν έχεις δίλημμα, άστο, βρες μία τρίτη λύση...

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ομορφο αυτο που εγραψες σημερα εδω..
Καλησπέρα Πασχαλη
Ομορφη μερα να εχεις κι ακομη ομορφοτερη νυχτα

DR PAKO® είπε...

@ Υβόννη : Ομορφο είναι, γιατί είναι γεμάτο συναισθήματα και αλήθειες.
Καλησπέρα και εύχομαι να έχεις μία μαγική νύχτα!!!
Τα φιλιά μου, γεμάτα...

Spitogata είπε...

Και ο Μέγας Αλέξανδρος ξέρεις τι έλεγε για τον Γόρδιο δεσμό...

Αλλά εδώ στα Βαλκάνια... ακόμα και αυτό το αφήνουμε για άλλη ώρα!

Όνειρα πονηρά θα κάνεις τώρα!

DR PAKO® είπε...

@ σπιτόγατα : Καλημέρα!
Για να πω την αλήθεια...δεν θυμάμαι τι όνειρα έκανα! lol
Τα φιλιά μου, γόρδια...

Ανώνυμος είπε...

Αφήγηση καιναρι καρντάση.:)
Καλη εβδομάδα να’χουμε.

DR PAKO® είπε...

@ βil karas : Νιώθεις, περπατάς, σκέφτεσαι, αφηγείσαι...
Καλή βδομάδα, αδερφέ...

Μενεξεδιά είπε...

πάντα κάτι υπερισχύει... δεν με πείθεις για το δίλλημα :)

μεταξύ μας πάντα (δεν μας διαβάζει κανεις ε;)

Καλή εβδομάδα νεαρέ!

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Το σχόλιο σου δεν μπορούσε να έχει καλύτερο συγχρονισμό!
Μόλις με ενημέρωσε το... μισό δίλημμα, ότι μας διαβάζει!!!
Τα φιλιά μου, νεαρά...

Μενεξεδιά είπε...

Το 'χουν αυτο τα βασανά μας. Να μας παρακολουθούν σιωπηλά :) Άντε μετά να γράφεις αμερόπληπτος!

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Η αλήθεια είναι ότι ίσως και να με "βολεύει" έτσι...
Καμιά φορά είναι πιό εύκολο να σε παρακολουθούν και να μην χρειάζεται να τα λες!!!
Τα φιλιά μου, κατασκοπευτικά...
Υ.Γ. : Φεύγω, πάω για δουλειά!!!

Μενεξεδιά είπε...

και εγω σχολάω. τα λέμε βραδυ.

Φιλιά (σκέτα)

Unknown είπε...

Μια καλησπέρα από μια βρόχινη ύπαρξη. ΄Οταν απλώνεις το χέρι,όλο και κάποιος θα στο πιάσει. Αν νιώσεις καλά μ' αυτό σημαίνει πως είναι το χέρι που ταιριάζει. Για όσο...
Φιλιά...

demon είπε...

Σοφό το ρητό, αν και συνηθίζεις να εκτροχιάζεσαι... ποικιλοτρόπως! Για πες όμως, γιατί περιμένεις να σε βγάλει από το δίλημμα γυναίκα; Γιατί δε λες στον εαυτό σου τι θες; Στ'αλήθεια. Μόνο σε σένα!
τα φιλιά μου δυαδικά

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : Καλώς ήρθες! Θα διαφωνήσω λίγο, γιατί δεν θέλω "όλο και κάποιος να μου πιάσει" το χέρι, όπως είπες.
Θέλω να μου το πιάσει κάποιο απο τα χέρια που προσπαθώ να φτάσω!!!
Τα φιλιά μου, όσα...

DR PAKO® είπε...

@ demon : Δεν περιμένω να με βγάλει γυναίκα απο το δίλημμα. Περιμένω γυναίκα να δεχτεί την απόφαση μου...
Anyway, long talk... και είναι ήδη αργά...
Τα φιλιά μου, εκτροχιασμένα...

Μενεξεδιά είπε...

μήπως τελικά έχω παράμαμουχελέψει που πάω απ τις 2,30 για ύπνο? Αν θέλετε ολονυκτία να κάνετε meeting request :)

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Οπως έχω ξαναπεί, τα καλύτερα (ξενύχτια) είναι αυτά τα αυθόρμητα, ξαφνικά, αν και προγραμματισμένα!!!
Τα φιλιά μου, πρωινά πρωινά...

Unknown είπε...

Οι επιλογές είναι στο δικό μας χέρι. Είπα εγώ πως τα...πιάνουμε όλα;
:)
Φιλιά..

Selini Σελήνη είπε...

απ' όλη την ανάρτηση μου έμεινε το σερβικό ρητό για κάποιο λόγο και η βόλτα στο ξημέρωμα της θεσσαλονίκης που τελικά μου χει λείψει πολύ!
α! να χαίρεσαι τον ξάδερφο!
καλημέρες!

Unknown είπε...

ΜΠΕΡΔΕΎΕΣΑΙ....
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΙΛΛΗΜΑ... ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ!!!
Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...
...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ... ΠΑΝΤΑ Η ΑΛΛΗ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΧΑΝΕΙ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!
Κ. ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΧΧΧ

Όναρ είπε...

Νομίζω ότι κάπου εδώ γιατρούλη είναι που την πατάς! Σκληρό καρύδι η Τζέλλα..Πού είναι τώρα τα φιλιά σου, ζόρικα..; Καληνύχτες απρόβλεπτες και αιφνιδιαστικές.

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : "Οι επιλογές είναι στο δικό μας χέρι."
Νομίζω πως τα είπες ΟΛΑ, έτσι απλά!!!
Τα φιλιά μου, επιλεγμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Σελήνη : Μόλις ξανασκέφτηκα το σέρβικο ρητό και ένα ρίγος με κυρίευσε! Σε λίγες μέρες πάω (έρχομαι) Αθήνα... με τραίνο!
Είσαι πάντα ευπρόσδεκτη στην πανέμορφη Θεσσαλονίκη μας, για όσες "ξημερωμένες" βόλτες θέλεις!
Thanks για τον ξάδερφο, να είσαι καλά!
Τα φιλιά μου, σεληνιασμένα...

DR PAKO® είπε...

@ tzella : Καλή η πλάκα, αλλά δεν ψαρώνω...η Κ. από Κομοτηνή δεν γράφει εδώ (ίσως να μην ξέρει πώς).
Τα φιλιά μου, Κιουμουρτζίδικα...

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Μη μου πεις ότι κι εσύ πήρες μέρος στον σχεδιασμό της πλάκας?
Μήπως αντί για όνειρο είσαι... εφιάλτης?
Τα φιλιά μου, ΚΑΡΑΖΟΡΙΚΑ (αμφιβάλλεις?...)

Μενεξεδιά είπε...

Εκ μέρους της Σελήνης σου λέω πως μάλλον θα βρεθούμε όλοι μαζί κάτω :) τυχερούλικο!

DR PAKO® είπε...

@ Μενεξεδιά : Τυχερούλικο, γιατί? Είναι καλή η Σελήνη? Χιχι!
Τα φιλιά μου, τυχερούλικα...

Μενεξεδιά είπε...

Η Σελήνη είναι η κολλητή μου και τα έχει με τον αδελφό μου. Κακομοίρη μου κανόνισε να σε κάνω του αλατιού!!!! Τυχερός γιατί θα μας έχεις τρεις (και απ οτι βλέπω και τέσσερις και πέντε...).

DR PAKO® είπε...

@ Μενεξεδιά : Οκ, δεν απλώνω ούτε... πατούσα, αφού είναι "κτήμα" κάποιου!
Κάνε μου μία χάρη μόνο : κανόνισε να σας έχω σε ζυγό αριθμό, γίνεται? 2-4-6? Χιχι! (και δεν μετράμε τη σελήνη!).
Τα φιλιά μου, αλατισμένα...
(φεύγω, κορίτσι, πάω να πάρω κινητό!!!)