Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Πέμπτη με Δευτέρα...

Ίσως να σας κουράζω με αυτές τις εγγραφές μου και υπόσχομαι πως στο μέλλον θα τις «κόψω». Προς το παρόν, ελπίζω απλά να κάνετε υπομονή, να καταλαβαίνετε ότι δεν έχω πολύ χρόνο (μεσοβδόμαδα εννοώ) και προτιμώ έστω και έτσι, να γράφω κάτι…

Πέμπτη : Λίγες ώρες δουλειάς, μια σακούλα με πιτόγυρα, ένα «μίνι» μπουκάλι Vodka, δυο μισόλιτρα μπουκάλια λεμονάδας και… πολλές ώρες κουβεντούλας με τον κολλητό!

Αυτά θα θυμόμαστε, Ζiggy, κι ας ήμασταν μόνοι, στο σπίτι και άφραγκοι! Το γέλιο πολύ, όπως και η μουσική, οι σκέψεις ακόμα περισσότερες, τα άγχη τεράστια και τα όνειρα τρελά! Κουράγιο, απολύεσαι σύντομα! (μετά να σε δω… να πω «καλούς γάμους» από τώρα?)…

Τα τραγούδια της βραδιάς, ένα και αυτό (είναι το γνήσιο και για εμένα είναι κρίμα που η Πρωτοψάλτη κάνει επιτυχία με την διασκευή της!)

Παρασκευή : Δουλειά, δουλειά, δουλειά! Γύρισα σπίτι κουρασμένος, έκανα μπανάκι και μετά έλιωσα στο διαδίκτυο! Το μοναδικό καλό, πολύ αργά το βράδυ ( για να μην πω νωρίς το πρωί) είναι ότι άρχισα να μιλάω στο msn με μια φίλη από Αθήνα, μια καταπληκτική, τρελή γυναίκα, που αν και την ξέρω από «εδώ» μόνο, τη νιώθω ήδη πολύ φίλη! Άντε, σύντομα θα τα πούμε και από κοντά!

Τα τραγούδια της βραδιάς…δεν τα θυμάμαι!!!

Σάββατο : Η ημέρα της γυναίκας!

Μια γυναίκα είναι ένας ενήλικος θηλυκός άνθρωπος, σε αντίθεση με τον άνδρα (που είναι ο ενήλικος αρσενικός). (Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια)

Τι να πω για τα καταπληκτικότερα πλάσματα της γης, για τις χαρές της ζωής κάθε σωστού άντρα, για το άλλο μας μισό, για τα πιο ευτυχή «προβλήματα» μας!? Μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε… Αλλά κατά βάθος, σας αγαπάμε!!!

Τα οχτώ τραγούδια αυτής της μέρας, «έρχονται» από ένα cd που είχα γράψει για μια γυναίκα κάποτε, που θεωρούσα την απόλυτη γυναίκα (της ζωής μου, ίσως). Πόσο λάθος έκανα τότε… και πόσο χαίρομαι τώρα, που με έπεισε για το αντίθετο εκείνη

Υ.Γ. : Demon, πως σου φαίνονται τα δυο τελευταία κομμάτια, σαν απάντηση στο παιχνίδι σου? Δεν παίζω παιχνίδια των ιστολογίων, λέμε!!!

Σάββατο βράδυ : Αφού ο κολλητός μου είχε την υπομονή να μου κάνει κι άλλα μαθήματα περί HTML και λοιπά στοιχεία των υπολογιστών, βγήκαμε για τα ποτάκια μας. Το μαγαζί γνωστό, αν και εδώ και λίγο καιρό το χαρακτηρίζω «τον τόπο του εγκλήματος», τα ποτά ποιοτικά και άφθονα, όπως και οι γυναίκες εκεί, και οι μουσικές ποικίλες. Να, πάρτε μια γεύση...

H ατάκα της βραδιάς: "No target, αδερφέ... No target at all!!!" .

Κυριακή : Όσοι με ξέρετε λίγο καλύτερα, θα έχετε ήδη καταλάβει πως… δεν κοιμήθηκα καθόλου το Σαββατόβραδο! Γύρισα σπίτι ξημερώματα, ήπια έναν καφέ και έφυγα με τον ξάδελφο μου για το χωριό μας.

Καρναβάλι, λοιπόν, στις Σέρρες! Το Καρναβάλι γελοίο, προχειροδουλειά, τσάμπα κόπος και γλέντι-πανηγύρι. Κλασσικά, η παρέα που αποτελείται από «Ελληνάρες» (όπως κι εγώ, εννοείται) αφήσαμε στα μισά το καρναβάλι, για να πάμε για… φαί και κρασί! Τι καλύτερο? Άντε, και του χρόνου!
Το μοναδικό τραγούδι που μου «έμεινε» από όλη την ημέρα, το ακούσαμε στο αυτοκίνητο, κατά την επιστροφή…και είναι αλήθεια

Δευτέρα : Κούλουμα? Τι? Τι είναι αυτό? Ξύπνησα τόσο αργά (αφού αναπλήρωσα τον χαμένο ύπνο του Σαββάτου) που ξέχασα ότι είναι… Καθαρά Δευτέρα! Άντε, καλή Σαρακοστή σε όλους! Λες να νηστέψω φέτος? Μπα… Άσε που σε λίγες μέρες θα ανέβω στη Σερβία, οπότε αποκλείεται να νηστέψω εκεί!!!

Δευτέρα βράδυ : To msn δουλεύει καλά, η τηλεόραση δείχνει ένα SHOW SEXY, το χέρι μου έχει πιαστεί από το copy paste (έτοιμο το «αγγλικό» ιστολόγιο, σας είπα?) και ξαφνικά γίνονται δυο μπαμ!

Μπαμ ένα : Χωρισμός? Όχι, δεν είναι. Τέλος? Ούτε. Διάλειμμα? Μήδε. Κάτι "κακό" είναι, κάτι που έστω και για λίγο, μου χάλασε τη διάθεση, αλλά δεν πειράζει… πάνω από όλα υγεία, γέλια και κατανόηση (κατάλαβες, «τρελοζούζουνο»? Όλα καλά…τραγουδάκι για σένα...)

Mπαμ δύο : Ο κολλητός από Αθήνα, με ενημέρωσε (αφού αποφάσισε για μένα και καλά έκανε) πως για τους επόμενους τρεις μήνες έχω… σπίτι στην Αθήνα! Υποθέτω πως η πρώτη μου «επίσκεψη» θα είναι δεκαήμερη και μετά… ας πούμε πως θα περάσω περισσότερα ΣΚ στην Αθήνα, παρά στη Θεσσαλονίκη!

Η νύχτα «μεγαλώνει», μια φίλη κάνει την διαδικτυακή της εμφάνιση και αφού με αναστατώνει λέγοντας μου ότι ήρθε Θεσσαλονίκη (από Αθήνα) και δεν την είδα καθόλου, μετά με ηρεμεί, δίνοντας μου αυτές τις απίστευτες μουσικές…(σύνολο τραγουδιών τέσσερα...να είσαι καλά, "Siujinkou Bijio Kasikoi" )

Κάπως έτσι τελειώνει αυτό το κείμενο, αφού έχει ξημερώσει σχεδόν και εγώ σκέφτομαι πάλι, αν θα κοιμηθώ η όχι… Καταραμένη INSOMNIA!!!
Φιλάρες σε όλους, άυπνους ή/και όχι!!!

11 σχόλια:

tzonakos είπε...

Αυτο ειναι το μπλόγκινγκ.
ενα ημερολόγιο όπως βγαίνει αυθόρμητα. Και ετσι μου αρέσει να διαβάζω τον/την άλλον, όπως είναι.
Με τις πυτζάμες που λέει κι ο άλλος μπλόγκερ kostas vrakas.

υγ. αυτη η insomnia ρε παιδί μου... αθεράπευτη.

DR PAKO® είπε...

@ Tzonakos : Αν πω τώρα, "καλημέρα", θα με παρεξηγήσεις? Καταραμένη IΝSOMNIA...
Ε,πώς να μην γράφεις μετά... με τις πυτζάμες?
Να περνάς καλά και... όποτε θέλεις, να με διαβάζεις!!!

Ανώνυμος είπε...

Σε πάω, όπως έλεγε και ο συγχωρεμένος, γιατί γραφείς αυτά που θέλεις εσύ όπως θέλεις εσύ.

DR PAKO® είπε...

@ bil karas : Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου και αυτός είναι ο λόγος που δεν παίζω στα blog-o-παίχνιδα.
Σε πάω, γιατί εκτιμάς τον απλό τρόπο γραφής μου!
Να περνάς καλά...

efoudi είπε...

και δεν κοιμήθηκες το σάββατο..
και ήμουν σέρρες..
και φέυγω αθήνα λέμε!

το'χασα!

DR PAKO® είπε...

@ efi : Φεύγω Σερβία, Αθήνα, πουθενά...;
Εγώ το έχω χάσει εδώ και καιρό.
Τα φιλιά μου, ταξιδιάρικα...

Μενεξεδιά είπε...

αστέρι μου το είπες και το έκανες :) ελληνικό 100%

Συνυπογράφω στους doors, εγκρίνω μουσική υπόκρουση, πιστευω πως μας κάνει ακι για το μπλοκοπαίχνιδο...

ρεμάλια να βάλετε και μένα στο msn σας (και τόσο καιρό νόμιζα οτι δεν έχετε :Ρ)

Πασχάλη μου μεταξύ μας με μελαγχόλησες, το καταφέρνεις αυτό συχνά...

Καλημέρες :)

DR PAKO® είπε...

@ Μενεξεδιά : Οταν λέμε κάτι, το εννοούμε! Ελληνικό αυτό το ιστολόγιο, ενώ υπάρχει και ίδιο aggliko blog!
Thanks, χαίρομαι που σου άρεσαν οι μουσικές μου επιλογές!
Οσο για το ότι σε μελαγχόλησα...γιατί?
Τα φιλιά μου,απογευματινά...

Spitogata είπε...

Αυτή είναι...
Μusic Therapy!
Η καλύτερη θεραπεία.

Όσο για τα ξενύχτια...μην τρελαινεσαι δεν είναι Ιnsomnia...
όπως και εγώ είσαι απλά άνθρωπος της νύχτας...

Φιλιά γατούλη

DR PAKO® είπε...

@ spitogata :Καλώς ήρθες!
Μουσική θεραπεία θέλεις για να "χουρχουρίσεις"? Θα την έχεις!
Τα φιλιά μου, άυπνα...

Jane E. είπε...

Ααα για θηλυκές ανθρώπους ομιλείς ε;

Πολύ σημαδιακό τελικά το βρίσκω κι εγώ.