Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Φεύγοντας

Το βράδυ της Παρασκευής έρχεται κι εγώ φεύγω (όχι, δεν είμαι ο Johnnie Walker), πάω στην Αθήνα, θα ταξιδέψω με τραινάκι, θα ξανακάνω ταξίδι "τσαφ-τσουφ" που με χαλαρώνει τόσο, όσο με βάζει και σε σκέψεις!!!

Σκέψεις είπα... και πριν καλά καλά ετοιμαστώ για το ταξίδι μου, πριν στρογγυλοκαθήσω στο τραίνο, άρχισα να σκέφτομαι κάτι που εδώ και μία - δύο μέρες με βασανίζει...

Αθήνα, νέοι φίλοι, ακόμα πιό νέες φίλες και πολλές σκέψεις...
Και έτσι απλά, χωρίς άλλα σχόλια, χωρίς εξηγήσεις, νιώθω την ανάγκη να πω μία δημόσια συγνώμη στη "φίλη" μου Demon, για κάτι που λέγαμε προχτές αργά το βράδυ στο msn, για κάτι που "μετέφερα" διαφορετικά, αφήνοντας σχόλιο στο δικό της blog. ΣΥΓΝΩΜΗ, DEMON!!!

Θέλω μόνο να ξεκαθαρίσω ότι:
-ναι, είμαι κρυωμένος και δεν χρησιμοποιώ την αρρώστεια μου ως "καλό επιχείρημα για την νοητική μου κατάσταση" όπως είπε μία άλλη φίλη...και ναι, έχω @@@@δια...
-κάθε άλλο παρά αηδιαστικός άνθρωπος είμαι, αν και δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ, αλλά... το καλό πράγμα, να λέγεται! Αλλωστε, όπως είπε μία λατρεμένη φίλη πρόσφατα "όλοι είμαστε λίγο ψώνια μέσα μας, παιδί μου"!!!

Αυτά τα ολίγα για τώρα!Πάω να ετοιμάσω σάκο, να ακούσω καλές μουσικές (που σήμερα δεν μοιράζομαι μαζί σας... :P ) και να μετρήσω 8 ώρες μέχρι την αναχώρηση μου!Αν έχετε καλή καρδιά, ευχηθείτε μου "καλό ταξίδι" και "κα(υ)λά να περάσεις"!!! (ουπς...μου ξέφυγε το υ... ειλικρινά).Τα λέμε σε μιά βδομάδα!!!

Υ.Γ. 1:Εγώ θα ταξιδέψω κάπως έτσι(Πηγή εικόνας : http://www.dailymail.co.uk)

και αν είμαι τυχερός, θα σε πετύχω κάπως έτσι :(Πηγή εικόνας : http://www.istockphoto.com/index.php)

Υ.Γ. 2:Δεν άντεξα, είπα να βάλω δύο τραγουδάκια εδώ:
αυτό, γιατί "την κάνω" και αυτό, για τον φίλο μου Πλουτώνιο, που όπως μου είπε προχθές, λατρεύει τις μουσικές μου επιλογές (κοινώς, τις σιχαίνεται και σίγουρα θα σιχαθεί και το αφιερωμένο τραγουδάκι)!!!

31 σχόλια:

Όναρ είπε...

Καλά, εννοείται ότι δε θα μου ξεφύγεις τώρα που έρχεσαι στα λημέρια μου..κάπου θα σε πετύχω..γιατρούλη!! Καλό ταξίδι!! Τα φιλιά μου, απειλητικά

demon είπε...

Καλό Ταξίδι Πάκο. Καλώς να μας έρθεις.

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Μεγάλη μπουκιά φάε...
Μακάρι να σε πετύχω κάπου, θα το χαρώ, νομίζω!!!
Τα φιλιά μου, πετυχημένα...

@ demon : Καλώς να σας βρώ!!!
Τα φιλιά μου, ξεκαθαρισμένα...

Μενεξεδιά είπε...

Θα σου ευχηθώ αργότερα καλό ταξίδι. Τώρα έχω νεύρα και δνε θα πιάσει η ευχή...

Griz είπε...

καλό ταξίδι λοιπόν!!

jijikas είπε...

have fun friend!!!!!!
kai ego eipa oti goustaro ta themata pou stelneis..aitne kala na peraseis kai pali...

Ploutwnios είπε...

Δύο παρατηρήσεις:
Πρώτον, σε πείραζα για τις μουσικές σου επιλογές.
Δεύτερον,ε...εδώ που τα λέμε είσαι λίγο αηδιαστικός!

Καλό ταξίδι!

DR PAKO® είπε...

@ Μενεξεδιά : Ακόμα δεν ηρέμησες? Φεύγω σε λίγο και ακόμα δεν πήρα τις ευχές σου!!!
Τα φιλιά μου, ήρεμααα...

@ Griz : Καλώς την!
Ευχαριστώ για την ευχή! Να περνάς από εδώ, ακόμα και χωρίς ευχές!
Να περνάς καλά και να είσαι καλύτερα!!!
Τα φιλιά μου, Griz-α...

@ jijikas : Ο καθένας έχει το δικό του, προσωπικό γούστο, όχι μόνο στη μουσική...
Αν όντως σου άρεσαν οι μουσικές επιλογές μου προχτές, thanks!!!
Kαι thanks και για την ευχή!
Να περάσεις ακόμα καλύτερα...

@ Ploutwnios : Με πειράζεις, σε πειράζω... θα μας παρεξηγήσουν στο τέλος! (έλα, πέτα κανένα μπινελίκι να το "σώσουμε") Λούγκρα!!!
Οσο για το αν είμαι αηδιαστικός... έχεις ακούσει το "δείξε μου τον φίλο σου..." ?
Να περνάς καλά, u(n)der-fuck-o...
(το under, γιατί πάω "χάμου"... το fuck, γιατί είσαι μπήχτης...όπως κι εγώ! Χιχι!).

Συβίλλα είπε...

κα(υ)λό ταξίδι dottore!!!!

[με ξέφυγε το -υ-...]

να περάσεις καλά εδώ στα λημέρια μας. Να μας φιλήσεις όλες τις φατσούλες από κοντά, οκ?

Τα φιλιά μου, γενικευμένα...

DR PAKO® είπε...

@ συβίλλα : Ημουν σχεδόν σίγουρος ότι θα άφηνες κουλό (για να μην πω καυλό) σχόλιο.
Θα φιλήσω όσες περισσότερες φάτσες προλάβω, έχεις τον λόγο μου!!! ;)
Τα φιλιά μου, "ειδικευόμενα".
..

Συβίλλα είπε...

Και.... ξέρεις έτσι;
Μην αποφύγεις να κάνεις κάτι που δεν θα απέφευγα να κάνω!!!!

Τα φιλιά μου, αθηναϊκά...

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Ξέρω, μανάρι μου... STP... ;)
Τα φιλιά μου, κουζινικά... (μαγειρεύω τώρα!!!)

Συβίλλα είπε...

STP, ε;
χαχαχαχαχα!

Δημιουργήσαμε σχολή Dottore!!!

Περνάς καλά ωρε; Το ελπίζω καρντάσι μου!

Εμείς, άρτι αφιχθείσες. Καλά ... που(')τανε!!!!

Άντε, να μαζευτούμε στα postα μας, να ξαναγίνουμε κατεργαρέοι!!!!

Τα φιλιά μου, επαναπατρισμένα...

DR PAKO® είπε...

@ συβίλλα : Να τσακιστείτε να έρθετε στο the mall, μόλιs κάθησα στο all day bar για ποτάκια!!!
Τα φιλιά μου, scho(o)l-ιασμένα...

Όναρ είπε...

Ερχόμαστε!

Όναρ είπε...

Βασικά, αυτά τα λόγια ήταν ψεύτικα..όπως και τα φιλιά που ξέχασα να σου δώσω. Η αλήθεια είναι ότι περιείχαν μία δόση περιέργειας, δύο δόσεις λαχτάρας, τρεις δόσεις χαράς και πολύ πάγο (πολύ όμως). Τα φιλιά μου, με δόσεις

Συβίλλα είπε...

Dottore, σκέψου το...

Θα με αγαπούσες αν ήταν τόσο εύκολο να με συναντήσεις;

Τα φιλιά μου, συβιλλικά...

Υ.Γ. Αύριο, ωστόσο, είναι μια άλλη μέρα....

DR PAKO® είπε...

@ όναρ: Εγώ πάντωs, σε περιμένω! Είμαι με μεγάλη (αντρική) παρέα, δίπλα στο παραθύρι!!!
Τα φιλιά μου, εν αναμονή...

@ συβίλλα : Ειs αύριον, λοιπόν!
Σε αφήνω τώρα, να χάρω την παρέα και το ποτάκι!!!
Τα φιλιά μου, αγαπημένα...

Συβίλλα είπε...

Έχετε νέο μήνυμα...

DR PAKO® είπε...

@ συβίλλα : Καλημέρα!
Μήνυμα, που?
Τα φιλιά μου, εισερχόμενα...

Ανώνυμος είπε...

@ drpako.
και ναι, έχω @@@@δια...


Πόσα είναι; 
Με το καλό δόκτορα να σε ξαναβρούμε.
Safe journey back home

DR PAKO® είπε...

@ bil karas : Ta @@@@dia mou einai tosa, wste na sou apantaw amesa, an kai eimai sthn A8hna!!! :)
Na pernas kala, egw mallon 8a epistrepsw kata to telos ths ebdomadas...

Μενεξεδιά είπε...

Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι! bil να αφήνεις και κανένα μηνυματάκι, όχι μονο σιωπηλός παρατηρητής ;)

Φροντίστε μην κάνετε κόμμα οι βόρειοι και δεν ανέβω ποτέ ξανά πάνω :Ρ

Καλημέρα!!!!

Ανώνυμος είπε...

γυρνα πισω θα πεθάνωωω
εχώ αρχισει και τα χάνωωω

lol

ποτε επιστρέφεις ??

DR PAKO® είπε...

@ χρυσοψαράκι : Ξέρω γω? Αύριο? Μεθαύριο? Και η Κυριακή μέρα είναι...
Ασε, με τις τρελές που έμπλεξα εδώ... (Τα ακούτε εσείς, οι από χάμου?)
Μόλις γυρίσω, καφεδάκι, αν σε προλάβω... ;)
Τα φιλιά μου, χαμένα...

Ανώνυμος είπε...

axxx...kala na pernas!!

xxx

tha ta poume trelopaido

Συβίλλα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Συβίλλα είπε...

Dottore,

γουστάρω που αγάπησες.
Και γουστάρω γιατί τώρα θα μας έρχεσαι πιο συχνά.
Χε! Αμ πώς, τι μας νόμισες εδώ χάμω;
είμαστε πλανεύτρες εμείς!!!!
(even if I was a mess - that day - (especially the hair thing - God!!!!) I am sure others will compensate you, babe!)

Τα φιλιά μου, Σαλονικιώτικα...
χε χε χε...

Spitogata είπε...

Καυλό ταξίδι λοιπόν και ότι ποθείς να το πάθεις εδώ στα μέρη μας.

DR PAKO® είπε...

@ all : Καλώς ή κακώς, δεν ερωτεύτηκα, ούτε αγάπησα. Ούτε κάποια γυναίκα, ούτε την Αθήνα. Ήταν μάλλον ένας αφελέστατος ενθουσιασμός... ή μπορεί και δύο και τρεις και...
Anyway, τα μαζεύω και φεύγω. Δυστυχώς, είμαι σε τέτοια ψυχολογική κατάσταση που θέλω... διακοπές, για να ξεκουραστώ από τις διακοπές.
Αυτά, χωρίς φιλιά...
Υ.Γ.: Προσωπική μου, ταπεινή, άποψη : οι γυναίκες στην Αθήνα δεν έχουν ιδέα από "πλάνη"... Τουλάχιστον οι straight... γιατί οι "άλλες", καλά το ΠΑΝΕ (για να το πω Σ αλονικιώτικα)...

Μενεξεδιά είπε...

Kαλές διακοπές :)
α και thanks a lot!
Χωρίς φιλιά γιατί με σύγχυσες πρωί πρωί