Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

Γα***ένα λεφτά






Στην Ελλάδα του 2008 νομίζω πως δεν υπάρχει κανένας που δεν θα «κλαφτεί» για την έλλειψη χρημάτων! Έτσι κι εγώ, ως σωστός Ελληνάρας… αλλά ας ξεκαθαρίσουμε κάτι πρώτα :

- σπούδασα Ιατρική στη Σερβία, πράγμα που σημαίνει ότι για να δουλέψω στην Ελλάδα ως γιατρός πρέπει να περάσω εξετάσεις αναγνώρισης πτυχίου ( ΔΙΚΑΤΣΑ - ΔΟΑΤΑΠ όπως έχω πει και παλιότερα) . Ως τότε, έχω δουλειά στο… σουβλατζίδικο (ίσως να αρχίσω κι ένα τέτοιο κεφαλαιάκι).
- Αν νομίζετε πως όλοι οι γιατροί γεννήθηκαν ΠΛΟΥΣΙΟΙ, κάνετε μεγάλο λάθος! Αρκετοί από εμάς έπρεπε να δουλεύουμε όσο σπουδάζαμε, δεν είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε σε όλο τον κόσμο κατά τα φοιτητικά μας χρόνια, ούτε καν στην Ευρώπη, και τα φοιτητικά μας χρόνια ήταν πολύ… «στενά». (η αναφορά στα ταξίδια έγινε γιατί μια γνωστή μου έκανε ένα τέτοιο σχόλιο…)

Αυτές τις μέρες, τα λεφτά έγιναν η αιτία να αναβάλω ένα πολυπόθητο ταξίδι στη Σερβία, κάτι που εδώ και δυο χρόνια περίμενα! Αν και, για να το βγάλω από μέσα μου, πρέπει να σας πω ότι τα λεφτά είναι ο λόγος που :

-από τη μέρα που κάποιος μου τράκαρε το μηχανάκι, δεν μπόρεσα να αγοράσω άλλο και ακόμα κυκλοφορώ με το δανεικό μηχανάκι της νύφης μου

-δεν έχω δικό μου αυτοκίνητο (εννοείται) και δε νομίζω να πάρω στο κοντινό μέλλον

-τα τελευταία χρόνια κυκλοφορώ με τα ίδια ρούχα, τα φοιτητικά, σχεδόν εφηβικά ρούχα, που «κρύβουν» τα 29 μου χρόνια και τις ιατρικές μου γνώσεις (και όταν κάποτε, χρειάστηκε γιατρός… δεν με πίστευαν!)

-πολλά ταξίδια δεν έγιναν, πολλά βράδια δεν ποτίστηκαν με αλκοόλ, μουσική και γυναίκες, σε κάποιο bar, αλλά με παρέα στο σπίτι (καλό κι αυτό, δε λέω)

-ο υπολογιστής μου είναι παλιός, σέρνεται και για δουλειά μισής ώρας κάνω… 2 ώρες!!!

-το κινητό μου είναι «νέας τεχνολογίας» : έχει έγχρωμη οθόνη!!!

-ένας μπαμπάς μάλωνε με τον γιο του στο μαγαζί μας για το αν ο «μικρός» θα φάει μια ακόμη πατατόπιτα (για να μη νομίζετε ότι κλαίγομαι μόνο για μένα)… εννοείται πως έφαγε πατατόπιτα, ήπιε και χυμό… κερασμένα!

-χθες βράδυ ήπιαμε ΕΝΑ ποτάκι με τον κολλητό, και ας ήταν το τελευταίο βράδυ της άδειας του… περάσαμε αρκετές ώρες περπατώντας και κάνοντας κουβεντούλα…

-να συνεχίσω ή το πιάσατε το νόημα?



Κάποτε μια φίλη μου είχε πει κάτι για το οποίο τότε μαλώσαμε. Τώρα, αναθεωρώ τον εαυτό μου και πιστεύω πως έχει δίκαιο : “Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία… η φτώχεια όμως, φέρνει τη δυστυχία”.

Καλώς η κακώς, έτσι είναι. Και καλώς η κακώς, η ελληνική κοινή λογική, απαιτεί να συμβιβαζόμαστε με την σκέψη - παρηγοριά «δεν πειράζει… υπάρχουν και χειρότερα»…
Πού να έβρεχε κιόλας δηλαδή… ή μήπως έρχεται μπόρα?

5 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

τον τελευταίο καιρό είναι και τα δικά μου οικονομικά ιδιαίτερα χάλια και αναρωτιέμαι πως γινετε αυτό. Εγώ που πάντα τα περνάγα ζάχαρη και κατάφερνα να κάνω και ψιλοοικονομία τώρα κοντεύω να μηδενίσω τον backup λογαριασμό. Άστα να πάνε Πασχάλη μου. Πρέπει τουλάχιστον για την ώρα να βρούμε τρυκ για καλοπέραση. (κρίμα που δνε καταφερα να βρω το τραγούδι)

demon είπε...

Εγώ, να αφήσω τώρα ένα φιλί; Καλή η μετάφραση Πακίτο. Κι ας είναι ελεύθερη. Lol Τώρα θα μας διαβάζεις πιο συχνά... εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

Κι εσυ βρε έπρεπε να σπουδάσεις γιατρός; Δεν μπορούσες να σπουδάσεις..... υδραυλικός; Να.χεις τώρα και να βγάζεις λεφτά με την σέσουλα.
Όσο για τα λεφτά, μπορεί να μην φέρνουν την ευτυχία, αλλά φέρνουν ΟΛΑ τα υποκατάστατα της.

TheMissKaten είπε...

ax re giatre mou, mh nomizeis ligo poly oloi kapos etsi eimaste.
h eleipsh xrhmaton den pistevo oti fairnei dystyxia, alla fernei sigoura grinia, ki afto kaneis tora esy, alla dikaios...
katarxhn dont worry, o Ellhnas den tha papsei pote na troei souvlaki, opote tha tros ki esy apo afta pou tha poulas.
defteron, giatros eisai tha th vreis thn giatria ths "afragias"!
tha erthoun kalyteres meres...

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Μη σε νοιάζει για το τραγούδι, αλλά για το τρικ! :)
Καλά λένε "η φτώχεια θέλει καλοπέραση", αλλά τι γίνεται όταν... μία ολόκληρη χώρα "πάσχει"?
Κουράγιο!
Τα φιλιά μου,"πτωχά"...

@ demon : Δεκτό το φιλί σου... ίσως και να με έπεισε...
Τα φιλιά μου, δύσπιστα...

@ bil karas : Α, ρε μεγάλε! Καλά τα λες, αλλά πού ήσουν καμιά δεκαριά χρόνια πριν?Τώρα... "ψήνε σουβλάκια, γιατρός πράγμα!".
Να είσαι καλά!

@ katen : Το σχόλιο σου έφερε μία απλή σκέψη στο (φτωχό) μυαλό μου : "Ο γιατρός της πείνας - σουβλάκι με πτυχίο - delivery - ιατρικές συμβουλές σε πακέτο". Χιχι!
Τα φιλιά μου, άφραγκα...