Τετάρτη 19 Μαρτίου 2008

Αδιαθεσίας… τέλος

Από χθες το βράδυ νιώθω κάπως παράξενα, «πεσμένος» και αδιάθετος. Δυστυχώς, σήμερα δεν έγινε κάτι για να με «φτιάξει», αλλά το ακριβώς αντίθετο:
-Οι τράπεζες απεργούσαν (όπως και αύριο και μπορεί και μεθαύριο) οπότε δεν μπόρεσα να κάνω κάποιες δουλειές που έχω καθυστερήσει εδώ και μέρες.
-Για άλλη μια φορά, τα λεφτά μου δεν φτάνουν για να πάρω κάποια πράγματα που επιτέλους μου άρεσαν (και είμαι πολύύύ δύσκολος στα ψώνια).
-Τα σκουπίδια κοντεύουν να σκεπάσουν το μαγαζί μας και μάλλον έτσι θα είναι για πολλές μέρες ακόμα!
-Η δουλειά στο μαγαζί ήταν αρκετή και πάνω στο «καλό» μας έκοψαν το ρεύμα (αχ, Ελλαδίτσα…αυτά κάνεις και με χάνεις σιγά σιγά).
-Νιώθω πως ανεβαίνει ο πυρετός και μου την δίνει απίστευτα, γιατί σε λίγες μέρες… ταξιδεύω για Αθήνα! ( me:moir, νομίζω πως με κόλλησες… διαδικτυακή ίωση…χα).

Εδώ και λίγο καιρό υποσχέθηκα στον εαυτό μου πως μόνο αν μου κοπούν τα δάχτυλα του ενός χεριού μου (του δεξιού κυρίως) ή και των δύο, θα νιώσω χάλια, θα γίνω κουρέλι και θα αλλάξω το ψευδώνυμο μου από Dr Pako σε Dr Rakos… (με τη βοήθεια κάποιου, για να πληκτρολογεί…lol).


Σε μια προσπάθεια να «ανέβω», λοιπόν, σκέφτηκα την καλύτερη, την «απόλυτη» θεραπεία : την μουσική! Χρωστάω και μερικά τραγουδάκια από το Σάββατο, οπότε… ας τα ακούσουμε αφηγηματικά και όχι ποιητικά, γιατί δεν είμαι (καθόλου καλός) ποιητής:

Το Σάββατο βράδυ και αφού κάναμε μια τσάρκα, καταλήξαμε να τρώμε και να πίνουμε σε ένα ταβερνάκι της Θεσσαλονίκης (φυσικά και όχι του L.A.), ακούγοντας τραγουδάκια όπως το «έλα, ήλιε μου».(ευκολάκι αυτό και ως τώρα σύνολο τέσσερα)

Φεύγοντας, ο ξάδελφος επέμενε να οδηγήσω εγώ, αν και είχα πιει, οπότε σκέφτηκα «κρατήσου, κόσμε, έρχεται το αμάξι του θανάτου!».(συν δύο, σύνολο έξι)

Το ίδιο βράδυ βγήκα, μόνο και μόνο επειδή είχες έρθει εσύ στην πόλη μου και η αλήθεια είναι ότι για μια στιγμή, ίσως να ένιωσα σαν χαζό παιδίτο καρδιοχτύπι μας όμως, με ανέβασε, μόλις σε είδα, αν και μετά από αρκετές ώρες σκεφτόμουν : «είσαι άλλη μια σκύλα ή άλλη μια ερωμένη (μου)?»… καθώς περπατούσα στο ξημέρωμα που τόσο λατρεύω, σε αντίθεση με το βράδιασμα(πέντε εδώ…άκουσε τα!!!)

Χθες το βράδυ, έτρωγα βρώμη (α, να θυμηθώ να πάρω γάλα αύριο, γιατί το τέλειωσα) και σκεφτόμουν πως τελικά η Θεσσαλονίκη είναι μια ζούγκλα ή καλύτερα ένας ιδιόρρυθμος ζωολογικός κήπος… λέτε να πάω να ζήσω στο Παρίσι καλύτερα?(και τρία ακόμα, σύνολο 14)

Τώρα που «ακούσατε» το κειμενάκι, το θεωρείτε παραμυθάκι με λυπημένο τέλος? Εμένα πάντως, με έφτιαξε! Τόσο, ώστε να πιστεύω ότι αύριο θα είναι μια όμορφη μέρα! Φιλάρες!!!(και δύο εδώ, σύνολο 16…α, και ένα τέρμα κάτω, σύνολο 17!!!)

Υ.Γ.1 : Κάποιοι ίσως να «κουραστούν» από τις μουσικές «εναλλαγές» και την ποικιλία, τη διαφορετικότητα των τραγουδιών, αλλά για μένα αυτό είναι η μουσική : μια καλομαγειρεμένη σάλτσα για ανάμικτη σαλάτα! Και μην ξεχνάτε : μπορεί να έγινα εγώ καλά, κατά βάθος όμως, ό,τι έκανα, το έκανα για ΕΣΑΣ!!!

Υ.Γ.2 : Ενα τεράστιο ευχαριστώ στην καλή μου φίλη Μαλίνα, που με βοήθησε να βρω κάποια από τα κομμάτια του κειμένου!!! See you soon, girl! :))

27 σχόλια:

Συβίλλα είπε...

Dottore, δεν είμαι καλά!!!!

αλλά δεν ήρθα εδώ γι' αυτό! Ήρθα να σε πω ένα "γεια", γιατί γουστάρω τα καρντάσια και μιας που είμαι μακριά από την πατρίδα νιώθω home sick... κλαψ...

Άντε να ανέβω για λίγες μέρες, να περπατήσω λίγο στην Αριστοτέλους να φτιαχτώ κομματάκι η γυναίκα!

Αν και... καταγγέλλω πως η υπέροχη κατά τα άλλα Σαλονίκη από gay bars νοσεί! Δηλ. από gay δε νοσεί αλλά από lez... υποφέρει! Εκτός αν δεν τα ξέρω καλά.

Γι' αυτό, γιατρέ μου, αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω, παρακαλώ σε, δώσε μου τα φώτα σου!

Αυτά και βέβαια να χαιρετήσω το αγλάισμα των επιστημόνων της blogογειτονιάς! Ένας γιατρός πάντα χρειάζεται!

Μάκια στα μουτράκια!

Μενεξεδιά είπε...

Εκεί με το «κρατήσου, κόσμε, έρχεται το αμάξι του θανάτου!» πέθανα!!! Είσαι αστέρι Πασχαλάκο μου και με έκανες και χαμογέλασα πρωί πρωί κι ας μην είναι η μέρα μου :) Πορτοκαλάκια χυμο για να φύγουν όλα.

Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Σωστός ο εναλλακτικός
Κάνε κουράγιο doctor ,σε μια δυο μέρες, μήνες, χρόνια, 10ετιες θα φτιάξει η Ελλαδιτσα μας.
Όσο για την νύμφη του Θερμαϊκού (δεν εννοώ τον Ι. Μελισσανιδη), εγώ για χωριό την κόβω. Βρε λες να είναι ζούγκλα;
http://www.youtube.com/watch?v=xtXN_EHPwSg

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Καλώς ήρθες, καρντασίνα!
Σε λίγες μέρες κατεβαίνω εγώ, αλλά ελπίζω να συγχρονιστούμε κάποτε και να σε πετύχω εδώ, να κάνουμε πολλές βόλτες στην πόλη που σου λείπει τόσο!
Sorry, αλλά απο gay και lez bars, δεν έχω ιδέα! Ισως να μάθω κάτι και να σου πω (ρωτώντας πας...στο gay-o-baro! lol ).
Αυτά και χαιρετώ κι εγώ με τη σειρά μου : ένας (σωστός) γιατρός πάντα εύχεται να είναι... αχρείαστος!
Τα φιλιά μου, straight...

DR PAKO® είπε...

@ Μενεξεδιά : Καλημέρα, Μαλινάκι μου!
Νομίζω πως κάποια αστέρια σαν κι εσένα (και το demonάκι) είναι που λάμπουν και η δική τους λάμψη αντανακλάται πάνω μου!
Εγώ πορτοκαλάκια (και όχι μόνο...μα καλά, δίνεις συμβουλές στο γιατρό?) και όλα καλά,εσύ όμως? Μήπως να πάρεις ντομάτες? Από εκείνες τις πολύ μαλακές, που παίρνει η μάνα μου για σάλτσα και μαλώνουμε πάντα (εγώ κάνω σάλτσα από λίίίγο σφιχτές ντομάτες, τις σιχαίνομαι τις άλλες) και να τις "κατευθύνεις" κάπου, μπας και πάρει μπρος?
Μην είσαι έτσι, please! :)
Tα φιλιά μου, χαμογελαστά...

DR PAKO® είπε...

@ bil karas : Σωστός ο εναλλακτικός και τρελός κιόλας ( με πέθανες με τη νύμφη του Θερμαϊκού...χαχαχα).
Από τη μία σκέφτομαι πως μόνο κουράγιο μπορούμε να κάνουμε... από την άλλη, ίσως να μην μπορώ να κάνω ούτε και αυτό και να "την κάνω", όσο και αν με πονάει, όσο και αν λατρεύω αυτήν την πόλη!
Καλή συνέχεια σε σένα και καλή ακρόαση (σε καλές μουσικές...)!!!

Unknown είπε...

Μια καλή νοσοκόμα πάντα χρειάζεται, γιατρέ μου-αλήθεια αρρωσταίνετε κι εσείς- και ως μεγαλόψυχη σκύβω από πάνω σου για να σου σκουπίσω τον ιδρώτα. Κλείσε τα μάτια καλύτερα όμως, μη τυχόν και σ' ανέβει η πίεση.

Φιλιά και περαστικούλια...
:)

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : Η πίεση ανέβηκε ήδη και μόνο που το είπες και δημιούργησες την εικόνα στο άρρωστο μυαλό μου (λόγω κρυολογήματος είναι άρρωστο, μην παρεξηγήσεις).
Μη συνεχίσεις, γιατί δουλεύω, έχω πυρετό, ακούω "the living is easy" και τρελαίνομαι με... τις "νοσοκόμες"!!!
Τα φιλιά μου, "πιεσ"-μένα...

Όναρ είπε...

Εκτός από "γιατρούλης" είσαι και "γυριστρούλης"..Τα δικά μου φιλιά, ζηλιάρικα..

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : "Γυριστρούλης"? What the f*ck?
Προσδιόρισε το "γυριστρούλης", γιατί θα γίνουμε... από δύο ύπνους, όνειρα!
Τα φιλιά μου, ζηλευτά (εγώ, αφού ζηλιάρικα εσύ)...

Όναρ είπε...

"Γυριστρούλης" όπως "ατακτούλης"

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Τώρα εσύ εξήγησες? lol
Τα φιλιά μου, ανεξήγητα...

Όναρ είπε...

Φυσικά και δεν εξήγησα. Ούτε πρόκειται. Θα χάσω εγώ τα ανεξήγητα, μυστήρια, ηδονικά φιλιά σου επειδή εσύ θέλεις εξήγηση σε όλα; Όχι γιατρούλη μου..

Όναρ είπε...

Τα φιλιά μου, γουρσούζικα...

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Χα!Το έσωσες λίγο τώρα!
Φαντάζομαι πως είσαι μία από τις εκπλήξεις που μου επιφυλάσει το σύντομο μέλλον!
Anyway, αρκετά για τώρα!"Πάω" σε blogomeeting (εκεί να δεις φιλιά που θα πέσουν!).
Τα φιλιά μου, "ξηγημένα" (να 'ουμ'...) ;)

Όναρ είπε...

Να πας αγόρι μου, να πας..δε θα γυρίσεις όμως...Θα σου στείλω εγώ τη Συβίλλα στη Σαλονίκη να κάνει την πρώτη επαφή κι αν πέσει έγκριση θα σκεφτώ αν θέλω να είμαι έκπληξη,απογοήτευση ή κάτι άλλο. Μέχρι τότε, τα φιλιά μου, παντοφλάτα!

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Αποστείλατε όποιον επιθυμείτε, κατόπιν της εθνικής εορτής, παρακαλώ, διότι θα μεταβώ... στας Αθήνας! (lol έβαλα τα "σοβαρά" μου...)
Η αλήθεια είναι ότι τα περί "εγκρίσεως", με ξενερώνουν!Ειλικρινά, δε νομίζεις πως ένας "γιατρούλης", θα έπρεπε να έχει και "φατσούλα"? lol
Τώρα που το σκέφτομαι όμως... απογοήτευση είπες, ε? Χμμμ!!!
Αυτά για τώρα, "κορίτσι μου".
Τα φιλιά μου, μελιτζανάτα (για να κάνεις "παπουτσάκια"... ακούς εκεί παντοφλάτα!!!)

Συβίλλα είπε...

Dottore αγαπημένε και καρντασάτε,

γουστάρω βολτίτσες όποτε κι αν κάτσει γιατί αγαπάω Σαλονίκη και αγαπάω τυχαίες γνωριμίες και κουβέντες και ουζάκια και μπυρόνια.

Αν μάθεις, μοιράσου τη σοφία σου. Δεν μπορεί, κάποιον "ασθενή" θα έχεις στο συρτάρι σου που να είναι του ... κλάδου. Τώρα, αν είναι και "ασθένισσα", ακόμα καλύτερα!

Όναρ, μην τρελαίνεσαι, το παλικάρι δεν χρειάζεται τσεκάρισμα. Φαίνονται οι ξηγημένοι κορίτσι μου! Είναι και καρντάσι, παίζει πράσινη κάρτα με τη μία! Η Συβίλλα μίλησε!

Τα φιλιά μου, ζαβολιάρικα...

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Κι εγώ γουστάρω ξεκάρφωτες γνωριμίες και ούζα (αν και μέχρι τώρα δεν μου έχει κάτσει κανένα "πάρτυ"...σνιφ...lol).
Ελπίζω να τα πούμε σύντομα από κοντά!
Μόλις μάθω κάτι, θα σε ενημερώσω!
Τα φιλιά μου, σοφά μοιρασμένα...

Όναρ είπε...

Αχ "γιατρούλη" (μου), σε τί είπαμε ότι ειδικεύεσαι; Τώρα που θα έρθεις στη ζούγκλα κάνε μία στάση να γνωρίσεις την Τζέιν. Και αυτά περί "εγκρίσεως" ήταν μόνο λόγια κι εγώ εξ αρχής ήθελα να "περιοριστώ" στις πράξεις μαζί σου! Μη τσιμπάς...στα λόγια. Τα φιλιά μου, ειδικά αφιερωμένα.

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Τζέιν? lol
Τα φιλιά μου, περιορισμένα...

Όναρ είπε...

You Tarzan - me Jane.. έλα τώρα, συνειρμικά ήθελα να με φανταστείς κορμάρα!! Δεν πέτυχε..τελικά με σένα πρέπει να ξεσκονίσω τα μαγικά μου..Πάντως γελάω πολύ μαζί σου γιατί στα περισσότερα blogs τυχαίνει να γράφεις το 13ο σχόλιο!Είσαι ο Ζορό του 13ου..Τα φιλιά μου, περιπαικτικά

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Ζορό? Χμμμ... Εγώ Αντόνιο Μπαν(ι)έρας, εσύ Κάθριν Ζέτα Τζέινς? lol
Ζορό είναι μόνο ο... Ψωμιάδης!Χιχι!
Πέρα από την πλάκα, δεν αφήνεις την φαντασία και τα μαγικά, μιάς και θα με έχετε live στην Αθήνα, για λίγες μέρες? (αυτά τα λέμε ΜΟΝΟ εγώ και ο... Χατζηγιάννης! Μπλιαχ!)
Τα φιλιά μου, ξεσκονισμένα...

Όναρ είπε...

Ναι. να τα αφήσω γιατρούλη, αλλά δε μου λες πότε, πού και πώς..Μόλις αποκαλυφθείς..θα ανταμοιφθείς..Αυτά για την ώρα. Τα φιλιά μου, συγκρατημένα

TheMissKaten είπε...

emena to mono pou mou emeine einai kati g-ASTRONOMIK-a piata sto telos tou text. k peinao, re gamoto...

DR PAKO® είπε...

@ katen : Καλά, είναι δυνατόν, να πεινάς και να το λες έτσι;
Σε περιμένω για πιτόγυρα, όποτε θέλεις!
Τα φιλιά μου,
χορτάτα...

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
periexei ερωτονομικον
με ακραιο σεξουαλικο περιεχομενο