Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

Αθήνα, Ημέρα 6η, Πέμπτη

14:44. Α, καλά. Πρέπει να παραιτηθώ από την ψευδή ελπίδα, να πάψω να επιμένω πως θα ξυπνήσω νωρίς και θα κάνω πρωινές βόλτες στην Αθήνα.

Μετά από λίγο ξύπνησε και ο Γ. Κάτι μας έπιασε και κάναμε δουλειές. Σκούπισμα, ξεσκόνισμα, σφουγγάρισμα, μαγείρεμα, πλυντήριο, όλα μαζί και όλα ΜΑΖΙ. Έτσι είναι, κολλητέ, τι σημασία έχει που είσαι οικοδεσπότης κι εγώ φιλοξενούμενος?

Αφού τρώμε, ετοιμάζομαι και πάω για καφεδάκι. Η διαδικασία σήμερα αλλάζει : λεωφορείο Α8 (μιας και… τελειώνουν τα λεφτάκια μου), ηλεκτρικός και Μετρό, ως το Πανεπιστήμιο (Ακαδημίας). Να και η Ζουζαρέλα, που με περιμένει.

Η καλή, τρελή μου φίλη με πήγε στον Ιπποπόταμο,
σε έναν παράδρομο της Σκουφά (στο Κολωνάκι). Το καφέ bar πανέμορφο και πολύ ζεστό, με πολύ artistic διακόσμηση και διάφορες μουσικές. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα αν θέλετε να γλυκάνετε ψυχή, καρδιά και αυτιά!!!

Η ώρα περνάει και συνεχίζουμε προς το Μοναστηράκι, όπου μας περιμένει μια καλή φίλη και η κολλητή της (που δεν άργησε να γίνει και δική μας φίλη!). Στο δρόμο η Ζουζ τραγουδάει τα Στρουμφάκια στα Αθηναϊκά και αναλαμβάνει τον ρόλο της ξεναγού (να προσθέσω «της sexy ξεναγού» ή δεν κάνει? :P ) και απαντάει μέχρι και στις πιο ηλίθιες ερωτήσεις μου :
-Dr. P.: «Εκείνο εκεί πάνω, τι είναι? »
-Ζουζ : «Ποιό? Η Ακρόπολη?» (είπε με απορία, σαστιμάρα και αθωότητα)
-Dr. P.: «Σουυυστ! Μη το πεις πουθενά!» (lol)

Φτάνουμε στο Μοναστηράκι και τα κορίτσια μας περιμένουν στους Διόσκουρους. Ουζάκια, γελάκια, κουβεντούλες (για να μην πω ότι τα λέγαμε και τα λέγαμε και τα λέγαμε :P ), η ώρα κυλάει ευχάριστα και σκέφτομαι : «ε, ψιτ, εσύ που κάθεσαι στα δεξιά μου… πως γίνεται και ενώ σε ξέρω τόσο λίγο, σε νιώθω τόσο φίλη και σε νοιάζομαι τόσο πολύ?» (σε αντίθεση με αυτήν που κάθεται στα αριστερά μου... αχ, μαναράκι... χιχι).

Ωχ, 12:30. Η Ζουζ κι εγώ πρέπει να φύγουμε για να προλάβουμε το τελευταίο τραίνο. Μπα, το χάσαμε! Τι άλλο να κάνουμε τώρα, αλλά… να περπατήσουμε? Ξεκινάμε…

Παίζουμε κυνηγητό στην Ερμού, παριστάνουμε το ζευγάρι που μαλώνει στην Πανεπιστημίου («δεν φταίω εγώ, καρδιά μου… το κουμπάκι!!!»),


























χορεύουμε μπροστά από το REX με αυτό που ακούγεται από την στάση του λεωφορείου (!), βλέπουμε το μυστικό όχημα των Ninja Mutant Turtles

και κάνουμε στάση στα Goody’s για burger και… τσίσα μας (κι εγώ νιώθω λίγο προδότης… μιας και είμαι γιος περήφανου παραδοσιακού σουβλατζή).

Συνεχίζουμε τη μεταμεσονύχτια βόλτα μας και περπατάμε μέχρι τα Άνω Πατήσια, όπου λέμε τις καληνύχτες μας (ούτε ένα φιλάκι, ρε παιδί μου) και παίρνουμε ταξάκια.

Φτάνω στο σπίτι κατά τις 3:30, ξυπνάω τον Γ. και καταλήγω να κοιμάμαι στις 6:30, κοιτώντας το δολοφονικό φεγγάρι… θα βρέξει αύριο… ίσως «βρέξει» κιόλας!!!

15 σχόλια:

Μενεξεδιά είπε...

Εγγραφή που εγκρίνω (και παραεγκρίνω) όλα μα όλα τα τραγούδια!!!!

Καλό βράδυ νεαρέ :) Ναι ξενύχτησα... τι τα θες!

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Μα τι έχετε πάθει όλες απο Αθήνα τέτοια ώρα? lol
Περιμένω prive ενημέρωση εγκαίρως!
Τα φιλιά μου, εγκεκριμένα...

Υ.Γ.: Οταν λες όλα... εννοείς και τα Στρουμφάκια? :P

Μενεξεδιά είπε...

ειδικά αυτάαααααααααααααα :)

Ανώνυμος είπε...

Και γω στα Ανω Πατησια ειμαι .
Φτου! χχαχα

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Σε λίγες μέρες, θα τα ακούς και... Θεσσαλονικιώτικα!!! :)
Τα φιλιά μου, ειδικά...

@ υβόννη : Τώρα τελευταία με διασκεδάζουν τα σχόλια σου!
Είσαι Ανω Πατήσια, αλλά ένα "ορίστε" για καφέ, δεν έκανες! (λέτε να είναι βορειοελλαδίτικη αυτή η έκφραση και να μην βγάλουμε συνεννόηση τώρα?) Anyway...
Τα φιλιά μου, φτου-φτου...

Όναρ είπε...

Τί παιδί είσαι εσύ.. Καλησπέρεςμε κουμπότρυπες..

DR PAKO® είπε...

@ όναρ : Τρελό παιδί, χαρά γεμάτο! Και αν δεν είμαι τρελό, θα με κάνεις εσύ, με αυτά τα σχόλια (ειδικά με τα ξενυχτισμένα...) ;)
Τα φιλιά μου, κουμπωμένα...

Ανώνυμος είπε...

Γιατι βρε ξερω οτιεισαι εδω? Ειμαι και λιγο στον κοσμο μου..
Και τα μαιλς τι τα εχουμε???
χεχε

DR PAKO® είπε...

@ yβόννη : Better luck, next time. Εκτός να μας κάνεις την τιμή να έρθεις εσύ "εις απάν" (που λένε και στο χωριό σου) οπότε θα σε πάρω από το χεράκι, να σε πάω για... πιτόγυρα! Γκουχ, γκουχ! ;)
Σωστή παρατήρηση πάντως, και συγνώμη : την άλλη φορά θα σου στείλω mail καθ'οδόν! :P
Τα φιλιά μου, "κοσμικά"...

Μενεξεδιά είπε...

χαίρομαι που ειδικά σήμερα είσαι κεφάτος... αφού :Ρ

Όναρ είπε...

Εγώ το έχω πει (πολλές φορές) στον εαυτό μου ότι ξενύχτι, ποτό και γυναίκα είναι κακός συνδυασμός για καθημερινή..δε με βοηθάς όμως κι εσύ λιγάκι..Καλησπέρες προκλητικές..

jijikas είπε...

mia xara prepei na ta perases giatre mou...kai eixes kardia na guriseis sti mama salonica???

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Λυπάμαι! Εσύ δεν είσαι, αφού!
Τα φιλιά μου, αφου-γκραστικά...

DR PAKO® είπε...

@ όναρ : Ο συνδυασμός ξενύχτι, ποτό και γυναίκα, μπορεί να είναι κακός ή καλός (ή και πολύύύ καλός), άσχετα με την ημέρα!!!
Σου υπόσχομαι ότι θα αναπληρώσω τις χαμένες talk hours μας, μέσα στο ΣΚ, αν μπορείς κι εσύ!
Τα φιλιά μου, συνδυασμένα...

DR PAKO® είπε...

@ jijikas : Μια χαρά πέρασα, δεν αντιλέγω! Οσο καλά και αν ήταν όμως, νομίζω πως η καρδιά μου ανήκει σε δύο θηλυκά : στη Θεσσαλονίκη και στην Ιατρική! (έχω και περίσσευμα και για άλλα θηλυκά... :P)
Να είσαι καλά και... θα κανονίσουμε επιτέλους καφεδάκι?
Call me, my friend!!!