Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Μόνικα... λάϊβ!!!

Προειδοποίηση : ΔΕΝ μου άρεσε, οπότε μην περιμένετε ότι θα διαβάσετε άλλο ένα γλυκανάλατο κείμενο τύπου «ήταν τέλεια, μας μάγεψε η φωνή της, μας ταξίδεψαν οι μουσικές της, μας ικανοποίησε τρελά ο χώρος και το μαγαζί»! Κάθε άλλο, μάλιστα…

Όπως είπα και σε μία φίλη, ίσως να μην φταίει η ίδια η Μόνικα μόνο. Αν και η δικαιολογία «είναι 23 χρονών, μωρέ, τι περιμένεις?» δεν με καλύπτει ( αν δεν μπορεί να κάνει αυτό που κάνει στα 23 της… ας αλλάξει καριέρα όσο είναι καιρός) , κι όμως, της δίνω ένα μικρό «ελαφρυντικό», λόγω έλλειψης πείρας. Ακόμα και ο μεγαλύτερος μουσικός, στα πρώτα του βήματα, κάποια λαθάκια, θα τα έκανε. Κάποια λίγα όμως… όχι πολλά!

Μία μέρα πριν την συναυλία, είχα αμφιβολίες για το αν θέλω να πάω. Αν αξίζει να πάω. Άκουσα το cd της, Avatar, αρκετές φορές και συνέχεια κατέληγα στο ίδιο συμπέρασμα : «καλό είναι, αλλά για να κόβεις τις φλέβες σου». Να τις σχίζεις κιόλας και μάλιστα κατά μήκος, από τον καρπό, μέχρι πάνω, στην εσωτερική πλευρά του αγκώνα. Αυτό μου ερχόταν στο μυαλό, κάθε φορά που άκουγα το συγκεκριμένο cd και δυστυχώς, ήρθε η συναυλία να με επιβεβαιώσει! Όπως είπε αστειευόμενη μία από τις δέκα φίλες που συνόδευα (και την καταχάρηκα την παρέα μου) : «νομίζω πως θα βγει μία φλέβα στη σκηνή και θα πει «άσε, Μόνικα, θα κοπώ μόνη μου»! χαχα».

Το βράδυ πριν την συναυλία έκανα το εξής (λάθος?) : άκουσα την συνέντευξη της Μόνικα(ς?) σε γνωστό ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης (ναι, το ομολογώ, άκουσα άλλο σταθμό, και όχι OFF RADIO). Ίσως αυτή η «επαφή» με την εν λόγω καλλιτέχνιδα, να με επηρέασε αρνητικά. Μία φράση θα σας πω μόνο, που ήταν καρφωμένη στο μυαλό μου, όση ώρα άκουγα την Μόνικα να περιγράφει τα τραγούδια, το ταλέντο και την άνετη και ευχάριστη ζωή της : «τι λέει, ρε, το κλανάκι?».
Λέξη κλειδί, το κλανάκι. Την ξεστόμισε μία μέρα ο πατέρας ενός κολλητού μου, όταν ακούγαμε μία τυχαία τραγουδίστρια (τόσο «τυχαία», που χάθηκε και δεν θυμάμαι καν ποια ήταν). Κλανάκι τότε η τραγουδίστρια στο μυαλό του κυρίου, κλανάκι τώρα η Μόνικα στο μυαλό μου. «Πού να ξέρει αυτός? Με ταβανόπροκες ασχολείται» είπε τότε ο κολλητός μου. Έλα όμως που ήξερε… μακάρι να μην αποδειχτεί ότι κι εγώ «ξέρω»…

Ήρθε τελικά η μέρα της συναυλίας. Μία – δύο κλήσεις από φίλες που είχα να δω καιρό (όπως το χρυσοψαράκι και η Miss Tati) με έκαναν να πάρω γρήγορα την απόφαση ότι θα πάω στη συναυλία. «Με θέλει η συναυλία», σκέφτηκα, μόλις άκουσα το όνομά μου, ανάμεσα στα ονόματα των τυχερών που κέρδισαν πρόσκληση από τον OFF RADIO. Ακόμα και τότε όμως, μέσα μου υπήρχε η σκέψη πως θα πάω για να… «στενοχωρηθώ»! Κάτι που πολύ σωστά σχολίασε η φίλη Σαρδέλα, με τον δικό της, σαρκαστικό τρόπο : «πάλι καλά που κέρδισες πρόσκληση… γιατί, και να πληρώσεις και να κλαις, δεν λέει και suckzzz»!

Μαζευτήκαμε στο αγαπημένο Bliss, ήπιαμε κάτι τις και κατευθυνθήκαμε προς τον Μύλο. Τα Blissoκόριτσα είχαν φροντίσει να «κλείσουν» ένα τραπέζι για 20 άτομα, που μας βόλεψε πολύ, μιας και ο κόσμος που συγκεντρώθηκε στη συναυλία ήταν υπεραρκετός! Δυστυχώς (για μένα, πάντα, ταπεινά) ανάμεσα σε αυτόν τον κόσμο υπήρχαν και αυτοί που δεν είχαν ακούσει το cd της Μόνικα(ς?), αυτοί που ήρθαν επειδή άκουσαν την διαφήμιση ή επειδή δεν ήθελαν να λείπουν από κάτι που συζητήθηκε και θα συζητηθεί πολύ. Δικαίωμά τους, όμως μήπως θα ήταν καλό να είμαστε έστω και λίγο «διαβασμένοι» πριν πάμε σε μία συναυλία? Απλά και μόνο για να μπορέσουμε να νιώσουμε τον παλμό της συναυλίας, το συναίσθημα του καλλιτέχνη ή την καθαρή υφή (ή και την βρωμιά, καμιά φορά) του ήχου. Ταπεινή μου άποψη, πάντα…

Η συναυλία ξεκίνησε, ενώ δεν προλάβαμε καλά καλά να τα πούμε με την παρέα. Ακριβώς εκείνη τη στιγμή, εμφανίστηκε ο γοριλάνθρωπος. Αυτός που ενώ έχει δίκαιο, το χάνει, γιατί δεν έχει τρόπους. Δίκαιο είχε, γιατί ναι, σε συναυλία ήμασταν και δεν επιτρέπεται να χαζολογάς και να γελάς τρανταχτά την ώρα που ο διπλανός σου θέλει να ακούσει και να νιώσει το τραγούδι. «Ρε μεγάλε» (όπως με αποκάλεσε), μάθε να μιλάς ευγενικά και ανθρώπινα. Την στιγμή που εσύ και η κακογ@μημένη κοπέλα σου (ναι, ναι, είμαι σίγουρος πως δεν την ικανοποιείς σεξουαλικά) γυρνάτε με ύφος και μας φωνάζετε, έτοιμοι να αρπαχτείτε σε καυγά, χρησιμοποιείτε φράσεις όπως «τί κακαρίζετε, ρε?», «να πάτε στην Βανδή, αν θέλετε να πίνετε και να μιλάτε, ρε» και «άντε να μην γ@μηθούμε τώρα, ρε», έχετε χάσει το δίκιο σας. Ευτυχώς, η σκηνή αυτή χάλασε τη διάθεσή μου για 5 λεπτά, μόνο. Δεν του κάνω την χάρη να χαλαστώ περισσότερο. Δυστυχώς, η διάθεση των φίλων V. και electronik^aki χάλασε για τα καλά…

Η Μόνικα τραγουδάει, μιλάει λίγο, συνεχίζει να τραγουδάει. Καρφωμένη στο μυαλό μου η εικόνα της φλέβας, που από στιγμή σε στιγμή θα πεταχτεί στη σκηνή για να αυτοκτονήσει, όπως και τα λόγια του κυρίου, σχετικά με το κλανάκι! Κάποια στιγμή, τα αυτιά μου πονάνε. Κυριολεκτικά, νομίζω ότι η «τραγουδιάρα κοπελίτσα» σε κάποιο από τα τελευταία τραγούδια, χάθηκε. Η φωνή της ήταν ένα φάλτσο μόνο! Το τραγούδι τελείωσε και η Μόνικα μας ενημέρωσε (λες και δεν το ξέραμε) ότι δεν έχει άλλα τραγούδια, οπότε θα παίξει πάλι τα ίδια. Και δύο – τρεις φίλες μου, να λένε «βαρέθηκααα… φτάνειιι… πάμε σπίτιιι…»!

Και τελείωσε! Ήρθε η ώρα να πληρώσουμε και να φύγουμε. Άλλοι ικανοποιημένοι, άλλοι όχι. Όπως νιώθει ο καθένας. Έτσι λες? «Περίμενε να πληρώσουμε και τα λέμε μετά», είπα στον κολλητό Stan (ο μόνος φίλος που ήρθε στη συναυλία και τον ευχαριστώ). Να και ο σερβιτόρος, μας φέρνει την «λυπητερή». Και λυπηθήκαμε όλοι. Γιατί το να πληρώνεις 30 ευρώ για ένα ποτό με μία τραγουδίστρια «κλανάκι», σε χώρο με κάπνα και τίποτα το καλό (τι κρίμα που έχουν αφήσει τον Μύλο να καταντήσει έτσι), μόνο λύπη μπορεί να σου προκαλέσει. Ειδικά, όταν έχεις βρεθεί στον ίδιο χώρο, για κάποιον «καλύτερο» καλλιτέχνη, με λιγότερα λεφτά. Δυστυχώς όμως, η διοργάνωση και το μαγαζί δεν ενημέρωσε κανέναν σχετικά με τις τιμές. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν ξέραμε ότι το εισιτήριο δεν συμπεριλαμβάνει ποτό… ούτε και το ότι τα μπουκάλια που πήραμε, κόστιζαν 120 ευρώ έκαστο… χμμμ... λες να είχε δίκαιο ο γοριλάνθρωπος και να ήμασταν στην Βανδή? Όπως και να ‘χει, η συναυλία έγινε και το βράδυ πέρασε… όμορφα…

Μετά από αυτό το βράδυ, αποφάσισα ότι δεν θα ξαναπάω σε συναυλία :

- με φίλους/φίλες που έχω να δω καιρό. Η λαχτάρα για να ακούσεις και να πεις νέα, μπορεί να καταστρέψει την συναυλία για σένα, αλλά και για τους γύρω σου.

- με φίλους/φίλες που δεν έχουν σχέση με το «αντικείμενο». Δεν θέλω να σχολιάζω ή/και να ενημερώνω σχετικά με το συγκρότημα ή τον τραγουδιστή κατά τη διάρκεια της συναυλίας. Μου αρέσει μάλιστα, όταν έχουμε συνδέσει κάποιο τραγούδι με μία στιγμή της ζωής μας, κοιτιόμαστε και απλά χαμογελάμε… αν ξέρουμε τους στίχους και σιγοτραγουδάμε κιόλας, ακόμα καλύτερα!

- που θα μου χαλάσουν την διάθεση. Η μουσική «κόβω τις φλέβες μου» ή/και «τις σχίζω κιόλας», μου αρέσει όταν την ακούω στο σπίτι μου! Με ποτό ή χωρίς, με κάπνα (μπα) ή χωρίς, με παρέα ή χωρίς!

- αν δεν είμαι 1000% σίγουρος ότι θέλω να πάω. Ακόμα και η παραμικρή αμφιβολία, είναι ικανή να μεγαλώσει μέσα μου, να γεννήσει άσχημα συναισθήματα και σκέψεις, σαν κατσαρίδα που γεννοβολάει συνέχεια, ενώ τα κατσαριδάκια της μπορούν να γεμίσουν το κορμί μου και να με εμποδίσουν να απολαύσω έστω και το παραμικρό κομμάτι της συναυλίας!

Αυτά για το live της Μόνικα(ς?), στη Θεσσαλονίκη. Όπως ξαναείπα, είναι η ταπεινή μου άποψη, πάντα! Άλλωστε, τί ξέρω εγώ?! Ένας σουβλατζο-γιατρός είμαι! Πάντως, μπορεί να μην ασχολούμαι με την μουσική, με ταβανόπροκες όμως, σίγουρα δεν ασχολούμαι!!! ;)

Δωράκι τραγούδια από Tom Baxter, απλά και μόνο γιατί μόλις ήρθα σπίτι ήθελα να ακούσω κάτι που θα χαϊδέψει τα αυτιά μου, ακόμα και αν είναι λίίίγο «κλαψιάρικο»… ή και λίίίγο δυνατό! Αυτό, ειδικά για την Μόνικα!!!


(six songs included... enjoy!!!)

36 σχόλια:

musica είπε...

Dr.P με σκοτώνεις!

Δηλαδή αν ήταν χάλια γενικώς στην Θεσσαλονίκη ...στην Λά(ρσ)α που θα πάω την Τρίτη να την δώ τι θα γίνει?! :)

εύχομαι να μην έχει κόσμο και να είμαστε εμείς και μεις, γιατί αν πλακώσει ο κάμπος με τα τρακτέρ βλέπω την Μόνικα όπου φύγει φύγει:P

TheMissKaten είπε...

@dr.pako: giatre poly xairomai pou den irtha telika. proth fora se akouo omos na grafeis tetoia sxolia gia kalytexnh. toso xalia?
@musica: ego sth thesh sou musica, de tha phgaina sth larisa. tha eisai "esy ki esy", e kai kapoioi alloi,kyrios foithtes, oi opoioi meta tha pane na xexasoyn ton pono toys sta xilia- xeilia (hroika mpouzoukia)!

DR PAKO® είπε...

@ Musica : Νομίζω πως πρέπει να μιλήσεις με τις φίλες σου, γιατί εκείνες καταχάρηκαν και ικανοποιήθηκαν πάάάρα πολύ από την Μόνικα!
Όπως και να έχει πάντως, δεν θέλω να σε επηρεάσω τόσο αρνητικά, ώστε να χάσεις μία συναυλία. "Πίστευε και μη, ερεύνα", άλλωστε, οπότε... πήγαινε και δες και μόνη σου!!!
Όσο για τον κάμπο και τα τρακτέρ... ε, να τα περιμένεις αυτά, όπως και το ότι θα ακούς πολλά "ένα τζόνιιι κι αυτού", μέσα στη συναυλία! :)
Τα φιλιά μου, σκοτωμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Katen : Γαμώτο, μου το είπανε κιόλας, πως το κειμενάκι μου υποννοεί τα χειρότερα!
Τώρα (μετά από 3-4 ώρες ύπνου) μπορώ να πω μόνο πως "φταίνε οι συνθήκες" που δεν πέρασα "τέλεια" στη συναυλία.
Η αλήθεια είναι πως περίμενα μία Μόνικα... ως άλλη Μαντόνα, οπότε απογοητεύτηκα (ναι, είμαι τραγικός).
Τα υπόλοιπα από κοντά!!!
Τα φιλιά μου, καλλιτεχνικά...

Υ.Γ. : Αν θυμάμαι καλά, είχες πάει κι εσύ σε συναυλία στη Λάρισσα, οπότε τα ξέρεις από πρώτο χέρι, σωστά? Πάντως, πρέπει να πάμε μία μέρα στα "χίλια χείλια" όλοι μαζί! Χαχαχα!!!

maria loves rachmanninoff είπε...

η κατάσταση στο Μύλο ήταν τραγική γιατί ο χώρος ήταν πολύ μικρός και δεν χώρεσαν τα περισσότερα άτομα....
δεν καταλαβαίνω γιατί τετοιο μίσος???
η αγένεια σας ξεπερναει κάθε όριο κύριε!
αν δε γουστάρατε να μην πηγαίνατε, εσείς και οι άλλοι εκατο χιλιάδες πανάσχετοι που βρέθηκαν εκεί γιατί κάτι πήρε τ'αυτί τους, και στην τελική δεν μπήκαν άτομα που πραγματικά γούσταραν να μπουν!
Εμένα πάντως ούτε ο Μύλος μου φαίνεται χάλια, ούτε η καπνίλα, ούτε η μουσική της....
Μήπως λόγω ηλικίας σας έχει κουράσει γενικώς η ζωή κύριε????
Επίσης μην κάνετε σχόλια για τη μουσική της αν είστε άσχετος από μουσική (εκτός αν κάνατε κιθάρα η αρμόνιο τον καιρό που ήσασταν στα προνήπια...). Είμαι μουσικός και καταλαβαίνω το οτι η μουσικη που γράφει δεν είναι τυχαία(σαν αρμονία και ενοργάνωση εννοω, ρωτήστε κάποιο ΜΟΥΣΙΚΟ να σας πει).
Αν είναι "κλανάκι" (πιο κατίνα...) η οποιαδήποτε που γράφει μουσικές οι οποίες αφορούν τον ανθρώπινο ψυχισμό, τις ανθρώπινες σχέσεις, τη μοναξιά και την απελπισία της αγάπης, τότε ποια είναι φοβερή τραγουδίστρια????
(αν η φράση απελπισία της αγάπης σας ενοχλεί η σας φαίνεται γελοία, προφανώς δεν τα έχετε βιώσει ποτέ αυτα τα συναισθήματα, και εφόσον δεν είστε και καλλιτέχνης δεν μπορείτε να συλλάβετε την έμπνευση που πηγάζει από αυτα....)
Δεν με ενοχλεί τόσο η κατινιά σας, αλλά η αγένεια και ο στόμφος. Γι' αυτό όλα σας φαίνονται σκατά, γιατί η συμπεριφορά σας κύριε, όπως και πολλών όμοίων σας διαιωνίζει αυτή την κατάσταση της αιώνιας "αν-ικανοποίησης".
HAVE A NICE DAY

maika είπε...

αυτό με τα κατσαριδάκια στο τέλος τι το ΄θελες...απαπα κατσαριδάκια..
Κρίμα που δεν πέρασες καλά στη συναυλία.
Νομίζω πως η παρέα είναι το Α και το Ω όταν θέλεις να διασκεδάσεις.
Έχω βρεθεί σε χάλια εκδηλώσεις..αλλά επειδή η παρέα ήταν τέλεια αυτά τα χάλια..εμάς μας έκαναν να περάσουμε ακόμα πιο ωραία!!!
Γίνεται?
Γίνεται! γίνεται!!
Ωραίο και το σουβλατζογιατρός..χαχα!!
κι αν κάνεις και τα δυό...ωραία τότε είσαι θησαυρός!!χα!
;0))

sardela είπε...

axaxaxxa koita an sto bliss epines kamia 50 tekiles mia xara tha soy fenotan i monica...pantos an kai den tin exo akoysei live,fantazome oti oi radiohead mprosta tis einai panigiri kai efi thodi(apo apopsi kefioy :PP )
perastika an kai go soy xa pei ti tha sinevene pano kato...i thia sardela,kserei ;PP

DR PAKO® είπε...

@ Maria loves rachmanninoff : Κυρία μου... πρωί πρωί... λοιπόν...
Μίσος δεν κρύβω για την Μόνικα όπως και για κανέναν άνθρωπο, καλλιτέχνη και μη. Αν με γνωρίζατε έστω και λίγο, θα μπορούσατε με βεβαιότητα να συμφωνήσετε. Με ΚΡΙΝΕΤΕ όμως, χωρίς να ξέρετε, οπότε και θα κριθείτε (αν και δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό)!
Όπως ανέφερα και στο ταπεινό μου κείμενο, δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με την μουσική, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχω δικαίωμα να την ακούω, να την γουστάρω και να την εκτιμώ, όπως και να έχω κάποιες αξίες - μουσικές και μη. Χαίρομαι μάλιστα, γιατί με βοηθάτε με τα λόγια και την συμπεριφορά σας, να πω απλά πως... εσείς που από ότι λέτε έχετε μουσική παιδεία, δεν έχετε την παραμικρή δημοκρατική ιδέα... δεν γνωρίζετε την ελευθερία λόγου δηλαδή! Ειδικά σε ένα "χώρο" όπως το blog ΜΟΥ, το "ηλεκτρονικό ημερολόγιο" ΜΟΥ, υποθέτω ότι μπορώ να γράφω ελεύθερα αυτό που νιώθω!
Τα περί κατινιάς, αγένειας, αλλά και ηλικίας μου, δεν τα σχολιάζω καν. Με τέτοια λόγια, "χάνετε", όπως και ο "γοριλάνθρωπος". Νομίζω απλά, πως αφού σχολιάζετε την ηλικία μου, είσαστε κατά πολλά χρόνια μικρότερή μου, οπότε... σας δικαιολογώ, λόγω ανωριμότητας!
Σχετικά με την "απελπισία της αγάπης", κάτι που συχνά πυκνά γινόταν θέμα σε αυτό το blog (προς ενημέρωσή σας), πάλι κρίνετε και πιστεύετε πως δεν την έχω βιώσει ουδέ μία φορά. Λάθος, αγαπητή μου! Αντιθέτως μάλιστα, στα τόόόσα πολλά χρόνια ζωής μου (όπως υπονοείται ότι κουβαλάω στις πλάτες μου), έχω πονέσει και απελπιστεί ουκ ολίγες φορές. Κάποια στιγμή όμως, η ζωή και η αγάπη, σου χαμογελάνε. Και τότε, σκέφτεσαι πως δεν είναι ανάγκη να είσαι απελπισμένος, για να νιώθεις, να βιώνεις, να έχεις έμπνευση. Δυστυχώς, αυτό φαίνεται πως δεν μπορείτε να το καταλάβετε. Αν δεν έχω κάνει λάθος σχετικά με την ηλικία σας, μπορώ να συμπληρώσω πως απλά, ανήκετε στη νέα γενιά, τη γενιά των emo! Οπότε, εμπνευστείτε όσο θέλετε!!!
Αρκετά για τώρα, όμως. Και πολύ ασχολήθηκα! Θα κλείσω με μία πολύ σωστή φράση σας : "αν δε γουστάρατε να μην πηγαίνατε". Βλέπετε, εγώ γούσταρα και πήγα αν και τελικά απογοητεύτηκα. Εσείς... μήπως θα έπρεπε να μην ξαναέρθετε εδώ?
Με απλά λόγια... το αρμόνιό σας και σε άλλη συναυλία, κυρία μου!!!
Have an even better day!!!

Υ.Γ. : Κυρία Μαρία, τα μεγάλα σχόλια όπως και ο συνεχής διάλογος μεταξύ δύο ατόμων σε αυτό το χώρο, δεν μου αρέσουν, οπότε σας ενημερώνω πως κάθε επόμενο σχόλιο σας θα διαγραφεί και θα σας παρακαλούσα αντ'αυτού να μου στείλετε email... απλά, για να μην κουράζουμε και τους υπόλοιπους αναγνώστες!

DR PAKO® είπε...

@ Maika : Αχ, μάνα, εσύ με καταλαβαίνεις απόλυτα! :)
Με την παρέα δεν είχα κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα μάλιστα. Ίσως και γι'αυτό να ξύπνησα με χαμόγελο, τελικά!
Τώρα, αν σου πω ότι είμαι σουβλατζογιατρός και εξολοθρευτής κατσαρίδων, τί θα πεις πως είμαι? Χα!
Να είσαι καλά και να περνάς πάντα όμορφα... σε καλές, ή μη, εκδηλώσεις!!!
Τα φιλιά μου, ιατροσουβλατζίδικα...

xryc agripnia είπε...

Εμενα μου αρεσε τοσο πολυ η ιδια η monika που πραγματικα ολα τ'αλλα δεν με αγγιξαν καθολου.

(Ξερεις οτι σ'αγαπω πολυ αλλα ο ορος κλανακι δεν μου αρεσε καθολου.Οσον αφορα το μουσικο κομματι, διαφωνουμε καργα!)

Φιλι στα μουτρα.

Me:Moir είπε...

Έχεις απόλυτο δίκιο (μ'αρέσει που το λες 'δίκαιο') για την κατάσταση στο Μύλο. Για το χάλι της διοργάνωσης, για τον ηλίθιο που σου την έσπασε, για τον καπνό, και κυρίως για το οτι μας ανάγκασαν να στριμωχτούμε και πολύ περισσότερο να πάρουμε μπουκάλι και να το πληρώσουμε extra σαν να ήμασταν σε μπουζουκλερί. Σε όλα τα παραπάνω θα έρθω να συμφωνήσω μαζί σου. Απόλυτα.
Για την ερμηνεία της όμως, έχω άλλη άποψη, και ειδικά υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες. Από την άλλη όμως εγώ αναγνώρισα τη μελαγχολία στη μουσική της από το πρώτο άκουσμα του cd. Και νομίζω πως αυτό ακριβώς ήταν που με άγγιξε, αυτό ακριβώς περίμενα ακούσω, και ίσως γι’αυτό και μου άρεσε τόσο αυτό που είδα, γιατί αυτό ακριβώς εισέπραξα. (Άσε που μ’αρέσουν τα σημάδια και οι χαρακιές στα χέρια....) Στεναχωρέθηκα όμως που χαλάστηκες γενικώς. Λέω να κεράσω καφέ να το αναλύσουμε από κοντά σύντομα.. Ε?

musica είπε...

άντε καλέ και με τρόμαξες πρωί πρωί!

Τελικά τα έμαθα εγώ από αλλού...η Μόνικα ήταν σούπερ!!!

Ανυπομονώ να την δω λοιπόν, θα πάμε παρέα από εδώ (ξέρεις που είναι το εδώ ας μην το αποκαλύψω)...και ειδικά με έναν πάρα πολύ καλό μου φίλο, τον καρδιολόγο, που ένα πράγμα ονειρευόμαστε και οι δύο...αγκαλιασμένοι να τραγουδάμε "why tell me why ..." όνειρο όνειρο! και είμαστε και κολλημένοι με excuse my friends και οοοοομπσέσιον!!!μπλάντι σαμθινγκ ...τι λές τώρα!!

Μόνικα με τα χίλια χίλια!:P

Μόνικα -απίστευτη!

xryc agripnia είπε...

Μην σου πω οτι θα ερθουμε και εμεις στη Λαρισσα την Τριτη!

DR PAKO® είπε...

@ Sardela : Καλά, αν αρχίσω να πίνω και τεκίλες στο bliss, θα με διώξουν μία και καλή! Ασε που θα καταστραφώ κιόλας!
Θεία Σαρδέλα... με τέτοια που λες, πώς να μην σε πιέζω να παντρευτείς? Στο ράφι θα μείνεις, βρεεε! :P
Τα φιλιά μου, κεφάτα...

DR PAKO® είπε...

@ Archive : Γούστος είναι αυτός, σωστά? Κάργα η διαφωνία, αλλά χαίρομαι πολύ που πέρασες καλά! :)
Όσο για την αγάπη σου... "αμοιβαία τα αισθήματα, μωρό μου, αμοιβαία τα αισθήματα" που έλεγε κάποτε το άσμα (τί περιμένεις μετά, από άνθρωπο που έχει τέτοιες μουσικές βάσεις? :P)
Τα φιλιά μου, κλασμένα...

sardela είπε...

enough me toys gamoys...kai as mino sto rafi...ego den eimai monica na klegome ;PP

DR PAKO® είπε...

@ Me:Moir : Νομίζω πως πλέον με ξέρεις αρκετά καλά για να ξέρεις πως δεν χαλιέμαι εύκολα, ειδικά όταν είμαι μαζί σας! Πέρασα όμορφα, απλά κατάλαβα πως δεν τρελαίνομαι για Μόνικα LIVE (τονίζω : στο σπίτι μου, θα συνεχίσω να την ακούω... και στο bliss, φυσικά).
Από κει και πέρα, καφέ θα πιούμε, μόνο που (αφού με ξέρεις καλά) θα συμφωνήσεις να κεράσω εγώ και να αναλύσουμε τα σημάδια και τις χαρακιές στα χέρια (σου...?). Την συναυλία όμως, ας την αφήσουμε να πάει στην ευχή του Θεού, ναι?
Θα σας δω σύντομα, στο bliss!!!
Τα φιλιά μου, δίκΑια...

DR PAKO® είπε...

@ Μusica : Για να μην λέω τα ίδια... ήταν για κάποιους σούπερ, ενώ για κάποιους άλλους... σούπα! :P
Ζηλεύω όμως... θα άκουγα ξανά live Μόνικα, αν ήταν να βρεθώ σε μία τέτοια αγκαλιά! (πες του καρδιολόγου : "excuse my friend Dr Pako, αλλά αναρωτιέται "why, tell me why, δεν μπορώ να βρω μια αγκαλιά"..." χαχαχα).
Καλά να περάσετε και εύχομαι να με διαψεύσεις!
Τα φιλιά μου, μπλάντι...

DR PAKO® είπε...

@ archive : Ψήσου... και ψήσε με!!!
Τα φιλιά μου, Λαρισαϊκά...

DR PAKO® είπε...

@ Sardela : Σαν το ράφι, δεν έχει! :P
Να θυμάσαι τα λόγια σου, όμως, οκ? Μην αρχίσεις σε 5-10 χρόνια να μας λες "Πλουτώνιε, Dr Pako, καλά τα λέγατε εσείς... why, tell me why, δεν παντρεύτηκα?!?!?!" :P
Τα φιλιά μου, γαμήλια...

sardela είπε...

an einai na klegome se 5-10 xronia epidi den pantreytika kalitera na aytoktoniso apo tora ;p kai min pas na apoprosanatoliseis ti sizitisi ! esena krazan kai tora milame gia gamoys....oyrt !! ;p

Unknown είπε...

Ιατροσουβλατζέ μου ξεκίνησα να γράφω ενα ποστ το πρωι..και με άφησε στην μέση...τα ξανα ματαλέω..αλλά μαλλον με αλλη οπτική γωνία..(πέρασε και το χανγκ-οβερ..ξέρω γω τι λέω!)

Εγω πήγα μόνικα...και για την φάση..που βρεθήκαμε και όλοι(αν και συνηθίζω τις συναυλίες μονάχους μονάχους ή ανα δυάδες ανάλογως την περισταση)..για να ακούσω τα κοβω φλέβικα από κοντα..το ότι με βάζει ένα τραγούδι σε μία ψυχολογική κατασταση είτε κατιουσα είτε ανηφορίζουσα δεν το θεωρώ άσχημο..δεν ειμαι καμια (ψευτο) ούτε κουλτουριάρα...αλλά γουστάρω να τα ακούω και να πέφτω και να σηκώνομαι..Πεζζζ με μαζόχα ρε παιδι μου..ετσι ημουν πάντα και ετσι θαμαι...τα παντα μου αρεσουν...να βιώνω έντονα τις μουσικές καταστάσεις και συναισθήματα...

οι καταστασεις οι χθεσινές κυρίως απο μαγαζι..με ξενερώσανε..ο γοριλανθρωπος ναι με ξενερωσε σε σημειο να του δώσω μπουφλα και να κοβω φλεβιστει μονος του στα τσακίδια..που και καλα ένιωθε το κάθε κύτταρο του να χτυπιέται στα πατώματα...

θα το σκεφτώ σοβαρα να πάω σκηνή μύλου αλλη φορά..καθώς τα κολπάκια περι κοσμου και ποτο χρηματων εχουν ξανα τυχει..ο ήχος θα μπορουσε και καλύτερος..όπως έκρινα απο προηγουμενες συναυλιες..αλλα ας μην επεκταθω..ο κόσμος ήταν πολύς και όλοι τα χάσαμε..

όσο για την Μόνικα..ναι την γούσταρα..χωρίς να κρίνω το τι ήταν πριν μετά αύριο..έχει δυνατότητες...με μούδιαζε μέχρι το κεφάλι με ανατρίχιαζαν τα γυρίσματα της..τα βιολιά τρομπέτα..πιανάκι ήταν...ότι έπρεπε το γκρουπάκι..αλλά οπ οπ ξενέρωνα κατευθειαν με τα σκηνικα"""...άρα δεν το χάρηκα και η κρίση μου παραμένει άνευ σε πολλά σημεία...

*σήμερα τα είδα όλα το πρωι..αλλά ας το ξεχάσω όπως και το χθεσινό..over the hill..hop hop hop

θα μπορούσε και καλύτερα..θα μπορούσε να ταν και χειρότερα...πολλά παίζουν ρόλο στο να φύγεις ευχαριστημένος απο μια συναυλία.Αρκεί ενα μικορ συμβάν δευτερολέπτων ή πολλα μαζι να σε φτιαξουν και να σε χαλάσουν...

τα φιλια μου τα ταξιτζιδομηχανικά^κια:))))

Ploutwnios είπε...

Αφού ακούς την Τάτη, καλά να πάθεις.

Υ.Γ.: Μπινέ.

Συβίλλα είπε...

Καλές οι δωρεάν προσκλήσεις, αλλά με προσοχή. Δηλαδή, αν σου δίνανε δωρεάν ηρωίνη [λέμε τώρα] θα πήγαινες;

Το Bliss ακούγεται μια χαρά. Πότε θα παίξουμε μουσική εκεί; [χε! πρόταση!!!]

Μου έχει λείψει ο Μύλος...

Ο OFF RADIO είναι το ραδιόφωνο που μου έλεγες στην παραλία; Αν ναι, μπράβο και μπράβο στα παιδιά που τα κατάφεραν τελικά!!!

Τα φιλιά μου, πρωινά..

DR PAKO® είπε...

@ Sardela : Θα αυτοκτονήσεις είπες? Να ετοιμαστώ? Να ράψω κουστούμι? Τί χαρά, Θεέ μου! :P
Τα φιλιά μου, υστερόγραφα...

DR PAKO® είπε...

@ Electronik^aki : Κι εσύ (σεντόνι), τέκνον Βρούτε?
Δεν σχολιάζω εδώ, τα είπαμε από κοντά... άσε που κουράζομαι να προσπαθώ να βγάλω νόημα!!!
Τα φιλιά μου, "ακαταλαβίστικα"...

DR PAKO® είπε...

@ Ploutwnios : Miss Tati rulez, ρα! Και έχασες που δεν ήρθες! Όχι την Μόνικα, αλλά την Τάτι να έβλεπες!!!
Πάντως... αρχίζω να σε κερδίζω, στα σημεία!!!

Υ.Γ. : Τιποτένιε... (τρεις τελίτσες)

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Thanks που μου δίνεις την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω κάτι! Δεν πήγα στη συναυλία, επειδή είχα δωρεάν πρόσκληση! Επαιξα στον διαγωνισμό, επειδή θα πήγαινα, ούτως ή άλλως! Οπότε, σε διαγωνισμό για... ηρωίνη, δεν θα δεις την συμμετοχή μου!
Όσο για την πρότασή σου, νομίζω πως τα κορίτσια του Bliss θα χαρούν να σε έχουν εκεί! Αντε, έλα να το κανονίσουμε!
Μ'αρέσει που δεν ξεχνάς... ναι, ο OFF RADIO είναι που σου έλεγα στην παραλία. Και τα παιδιά είναι όλοι επαγγελματίες... και καλοί φίλοι, πλέον, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα!!!
Μου έλειψες, ρεεε! Ανέβα, λέμεεεε!!!
Τα φιλιά μου, Δευτεριάτικα...

Noname είπε...

Γιατρουλη μου αν θες οπωσδήποτε να κόψεις εκείνη την φλέβα πρέπει να παρακολουθήσεις το πρόγραμμα της Τζούλιας Αλεξανδράτου.Δεν έχει κανένα ελαφρυντικό και κανένα λόγω ύπαρξης στην πίστα εκτός από το να ξεσηκώνει τους όσους μικρούς Μήτσους στα παντελόνια των θαμώνων

efoudi είπε...

εμένα και η Monica μου άρεσε και η βόλτα με το μηχανάκι after..!

Όναρ είπε...

Πάντα αισθανόμουν ότι κάτι δεν πάει καλά μ' αυτή τη Μόνικα..ακόμα και το όνομα με ξενίζει..ας έχει..επιβεβαιώθηκα λοιπόν..γενικά όμως..τί τα θέλεις κι εσύ τα έξοδα τώρα που υπάρχει κρίση..Καλησπέρες avatar..

DR PAKO® είπε...

@ Caramela : Σε κάποια συναυλία, η Τζούλια Αλεξανδράτου πρέπει να κάνει support σε... Μόνικα! Να δω τί θα μείνει στο τέλος!
Ούτε φλέβα, ούτε... μικρός (ή και μεγάλος) "Μήτσος"! Χαχαχα!
Τα φιλιά μου, ελαφρυντικά...

DR PAKO® είπε...

@ Εfoudi : Όπως είπα... γούστα είναι αυτά!!!
Τα φιλιά μου, μηχανόβια...

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Η αλήθεια είναι πως θα ήθελα να πας σε συναυλία της Μόνικα(ς?), όπως και η Συβίλλα, και να μου πείτε τη γνώμη σας! Αν θέλετε φυσικά να... ξοδευτείτε! :P
Τα φιλιά μου, επιβεβαιωμένα...

Όναρ είπε...

Πλήρωσε (ή κέρδισε) εσύ το εισιτήριο και μέσα εγώ..Καλησπέρες που (σου) τα τρώνε..

Ανώνυμος είπε...

Mήπως οι μουσικοί του έντεχνου, indie κ.λ.π. τα έχουν βρει μεταξύ τους, και ξέρουν τι γίνεται με τις κακόβουλες και προκατασκευασμένες συνεντεύξεις…? Πάντως εκφράζονται με τα καλύτερα λόγια για την Μόνικα, αρκετούς μήνες μετά την περιβόητη συνέντευξη, τόσο η Δήμητρα Γαλάνη όσο και ο Μαραβέγιας που την θεωρούν φίλη τους. Δεν φαίνεται πουθενά να νοιώθουν ότι έχουν θιγεί. Γιατί κόπτονται τόσοι άλλοι; Μήπως κάτι άλλο συμβαίνει και αυτό αφορά κάποιους «έξυπνους» δημοσιογράφους; Μήπως πίσω κρύβονται συμφέροντα; Σε άλλες συνεντεύξεις η Μόνικα όχι μόνο φαίνεται ότι είναι πανέξυπνη, ετοιμόλογη, παράλληλα όμως και αυθόρμητη, αλλά τονίζει ότι έχει χόμπυ την μουσική και αν αποδεχθεί ότι τελικά όλο αυτό που γίνεται μαζί της είναι φούσκα είναι έτοιμη να το δεχθεί. Δείχνει αυτό ότι είναι ψωνισμένη ή αρκετά προσγειωμένη σε αυτό που κάνει;
Αν της έβαλαν κακόβουλα για να την εκθέσουν κρυφή ηχογράφηση ενώ παράλληλα την οδήγησαν σε μια χαλαρή φιλική υποτίθεται συζήτηση με κακόβουλες ερωτήσεις που οδηγούσαν σίγουρα σε παγιδευμένες απαντήσεις δεν νομίζω ότι φταίει τόσο πολύ η Μόνικα.

Είναι καλοπροαίρετη η ερώτηση "Θέλουμε να μας δώσεις τον λόγο σου πως δεν θα πουληθείς σε κανέναν έντεχνο"…;
Αυτό το έχουν νοιώσει και άλλοι μουσικοί στο παρελθόν γι’ αυτό και δεν δίνουν σημασία στην συνέντευξη αλλά σε αυτό που η Μόνικα είναι πραγματικά, πιθανώς να γνωρίζουν και την εκτίμηση που πραγματικά νοιώθει η Μόνικα για αυτούς. Η Μόνικα δεν είναι ούτε ψώνιο ούτε εγωϊστρια, για όσους έτυχε να την γνωρίσουν από ότι λένε είναι αυτό που πρέπει να είναι, αρκετά ευαίσθητη και με αρκετά ενδιαφέροντα για ότι συμβαίνει γύρω της. Μακάρι να είχαμε και άλλους σαν και αυτήν. Γιατί τόσο καιρό δεν γίνεται από τον δημοσιογράφο ερώτηση στην Δήμητρα Γαλάνη και στον Μαραβέγια για το πώς νοιώθουν για την Μόνικα και τι ακριβώς πιστεύουν σχετικά με την συνέντευξη; Γιατί τόσο καιρό συνεχώς μιλούν άλλοι ως υπερασπιστές τους εκ μέρους των και δεν ακούν πως οι ίδιοι εκφράζονται για την Μόνικα;


Δήμητρα Γαλάνη - Συνέντευξη στο Θανάση Γιώγλου για το «Μουσικόραμα» ... δίσκο με πολύ ωραία μουσική, είναι η Μόνικα, η οποία τραγουδά στα αγγλικά. ...

…Eνα νέο αίμα που βγαίνει εξαιρετικά ενδιαφέρον είτε αυτό αφορά την στενά Ελληνική σκηνή είτε αφορά και την διεθνή σκηνή. Υπάρχουν Ελληνες που γράφουν τραγούδια και σε άλλες γλώσσες και στα Αγγλικά. Ένα παράδειγμα με μια κοπέλα που έκανε εξαιρετικό δίσκο με πολύ ωραία μουσική είναι η Μόνικα,…
mousikorama.gr/galani_synenteuksi.html - 66k – 27.02.2009

• FBR09: The Fiction Issue
Διαβάζοντας την τελευταία σελίδα του περιοδικού Free (γιατί αυτό κάνω στον ελεύθερο χρόνο μου, διαβάζω περιοδικά που μου λένε τι θα είναι hot τις 15 επόμενες ημέρες για να ξέρω πως να κινηθώ), παρατήρησα πως υπάρχει τουλάχιστον ένας συντάκτης, κάποιος Κωνσταντίνος Μένεγος, που ασχολείται ακόμα με τη συνέντευξη της Μόνικα, δύο μήνες μετά τη δημοσιοποίησή της. Έλλειψη θεμάτων anyone; Σε μια 'σουρεάλ' παραλλαγή του τηλεπαιχνιδιού 'Η στιγμή της αλήθειας', ρωτάει τη Δήμητρα Γαλάνη:

Είνα αλήθεια πως τον τελευταίο καιρό έχετε τρελάνει στα τηλεφωνήματα τη Μόνικα για να συνεργαστείτε μαζί της;
- Είναι ψέματα. Την έπαιρναν εκ μέρους μου από κάποιο μουσικό site για να κάνουν μετά συνέντευξη – επιτυχία!
- Αυτό που απάντησες είναι αλήθεια..

Παρέλειψα τις παρενθέσεις γιατί το χιούμορ που προσπαθούσε να κάνει ήταν θλιβερό. Ο συντάκτης όμως μου έδωσε μια ιδέα. Φανταστικές συνεντεύξεις.

«απόσπασμα συνέντευξης της Δήμητρας Γαλάνη στο
Y MAGAZINE όπου αναφέρεται και στη Monika (πρόσφατα)»

Ερώτηση δημοσιογράφου: "Ποια είναι η άποψή σας για το ελληνικό τραγούδι;

Δήμητρα Γαλάνη:

…Γι' αυτό και, πάντα θα εξακολουθούν να βγαίνουν σημαντικά ταλέντα και μουσικοί με ήθος και ποιότητα. Να, πρόσφατα μια Μόνικα ας πούμε έτσι για παράδειγμα. Ένα νέο κορίτσι με πραγματικά μεγάλο ταλέντο.
Ο δίσκος της «Avatar» είχε γίνει το περασμένο καλοκαίρι, το soundtrack μου για ένα μήνα. Τον άκουγα συνέχεια και να την έχει ο Θεός καλά, να πορεύεται έτσι...




ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ, EΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 08.02.09

Φύλλο Κυριακής
08-- ΟΧΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ: «Αγόρασα πρόσφατα τη Μόνικα και πολύ με συγκίνησε αυτό το πλάσμα που σκίζει με τραγούδια που έγραψε η ίδια. Αν δεν ξεφύγουν οι τραγουδιστές από τη λογική «κάνω ένα δίσκο για να έχω μεροκάματο το βράδυ», δεν πρόκειται να κάνουμε τίποτα».2 - 2009
Φύλλο Κυριακής


Ο Φοίβος Δεληβοριάς, 01.02.09, Καθημερινή

Το τραγούδι ατόνησε. Σε ορισμένα του σκέλη, όμως, υπάρχει δημιουργικότητα. Αυτό δείχνει ο δίσκος της Μόνικα. Νέο πρόσωπο, με ταλέντο και ωραία μουσική, που συναντιέται με παλιότερα ωραία πράγματα, τη μουσική του Χατζιδάκι αλλά και το σήμερα. Πέσανε όλοι πάνω της και μπορεί να είχε επιπτώσεις. Να την άγχωσε. Να την έκανε να νιώσει ότι χάνει την μπάλα. Αλλά δεν παύει να είναι ένα χαρμόσυνο γεγονός. Το υπόλοιπο τραγούδι περνάει έτσι κι αλλιώς κρίση.


Ελλη Πασπαλά, 15.02.09, LIFO
Ποιον νέο δημιουργό ξεχωρίζετε;
Μου αρέσει πάρα πολύ η Μόνικα. Μου άρεσε πάρα πολύ όπως βγήκε στην επιφάνεια και ξαφνικά ο κόσμος την αγάπησε, την συμπάθησε και στήριξε αυτό που έκανε. Μ΄ αρέσει που δεν είναι επιτηδευμένο, που δεν στήθηκε. Τη θεωρώ μια πολύ προσωπική φωνή που είτε σου κάνει, είτε δεν σου κάνει.
Ακούς κάποιο δίσκο αυτές τις μέρες; (Ποντίκι)
Ε.Π.: Πήρα τον δίσκο της Μόνικας. Έχει ψυχή και μ’ αρέσει. Έχει ιδιαίτερη φωνή, κάτι αγνό και ωμό, της ηλικίας της, λίγο τσαλακωμένο. Και ταυτίζεσαι. Μου άρεσε ο ψυχισμός της, ο κόσμος της. Οι μουσικές της αναφορές είναι πολλές, αλλά το αποτέλεσμα δικό της.


Κωστή Μαραβέγιας, MusicHeaven, 05-01- 2009
πόσους συγγενείς μουσικά αισθάνεσαι ότι έχεις στην Ελλάδα;
Τα Μακρινά Ξαδέρφια! Αφού είναι μακρινά..! (γέλια). Μου άρεσε επίσης η Monica με το Over the Hill. Έκανε μια αγγλόφωνη παραγωγή. Ενθουσιάστηκα πολύ, έχει κάτι δικό της, ενώ δεν είμαι οπαδός του αγγλόφωνου ελληνικού ροκ. Το έχει δουλέψει πολύ καλά αυτή η κοπέλα και νομίζω θα πάει καλά.

Πρόσφατα δόθηκε έκταση σε μια ανταλλαγή απόψεων- έστω και σε έντονο ύφος- μεταξύ του Χρήστου Θηβαίου και του Θάνου Μικρούτσικου από τη μια και του Μάνου Ελευθερίου από την άλλη, ο οποίος έσπευσε να «υπερασπιστεί» την Πέγκυ Ζήνα. Κάτι που άνοιξε συζήτηση περί των δύο πλευρών του τραγουδιού...

«Το έχω πει εδώ και 15 χρόνια, αυτό είπα και τώρα: Από το ΄50 μέχρι τις μέρες μας τρέχουν παράλληλα δύο διαφορετικά είδη τραγουδιού» λέει ο Θάνος Μικρούτσικος. «Το ένα από τον Τσιτσάνη μέχρι τους σύγχρονους τραγουδοποιούς και τη Μόνικα ακουμπάει στον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό, εκεί μέσα είναι και ο Χατζιδάκις, ο Θεοδωράκης, ο Κραουνάκης.

Το άλλο τραγούδι είναι το “ελαφρό”. Ο Μίκης σοφά είχε πει: το λαϊκό μας τραγούδι σε κάνει να θυμάσαι και το ελαφρό μας κάνει να ξεχνάμε. Είναι το ίδιο τραγούδι που επί χούντας και μετά ακουμπούσε στην κουλτούρα του μίνι ευδαιμονισμού («Ο Γιώργος είναι πονηρός κι αυτά που λέει μην τα τρως...») για να καταλήξει στο λαϊκοπόπ τραγούδι, που προβάλλεται σήμερα ασφυκτικά από τα ηλεκτρονικά μέσα. Σε αυτό το είδος του τυποποιημένου ελαφρολαϊκού μπορεί να υπάρχουν καλές φωνές και στον άλλο χώρο κακές, αλλά οι δύο χώροι είναι ασύμβατοι.

TZON KONBERTINO ( CALEXICO), Culture / O Kόσμος του Επενδυτή, 17 Ιαν. 2009, συνέντευξη Νίκος Ράλλης
…η Μόνικα μας έστειλε μερικά από τα τραγούδια της, και μας άρεσαν πολύ. Προσωπικά, λάτρεψα τη φωνή της, τα τραγούδια της, αλλά και την ίδια, όταν ήρθαμε στην Ελλάδα και την γνωρίσαμε από κοντά.
Ήταν το support στη συναυλία μας. Είναι μια σπουδαία καλλιτέχνις και ελπίζω να την ξανασυντήσουμε στην Ελλάδα. Η Μόνικα ήταν «Guest» στην συναυλία τους στο “Fuzz” στις 31 Ιαν. 2009