Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Σερβία… χίαρ άϊ κάμ!!!


Με χαρά που ξεχειλίζει από το τεράστιο χαμόγελό μου, σας αναγγέλλω ως άλλος (Έλληνας και «μορφωμένος») Borat ότι

«το παρών ιστολόγιο θα παραμείνει κλειστόν δια τις ακόλουθες επτά ( αριθμητικώς 7) ίσως και παραπάνω ημέρες, διότι ο ιδιοκτήτης του (εγώ, ντε) θα μεταβεί εις τας εξωτερικάς, εις τις χώρες των Βαλκανίων και συγκεκριμένα εις την Σερβία».
(Καλά, αν το έλεγε αυτό ο Borat, θα είχε δική του τρίωρη εκπομπή στην ΕΤ1!!!)

Φεύγω, λοιπόν. Μετά από δύο χρόνια, οχτώ μήνες και δώδεκα ημέρες ( αλλά who’s counting, μωρέ… ) επιστρέφω στη χώρα που με "δίδαξε". Στην πόλη, στο Νις, που μου έμαθε μάλιστα… όχι μόνο την Ιατρική, αλλά και πολλά άλλα… την ίδια την ζωή, σε ένα μεγάλο βαθμό (αυτό το λίγο που γνωρίζω για την ζωή, έστω).

Νιώθω πως αν αρχίσω να μιλάω για την Σερβία, το Νις και τα φοιτητικά μου χρόνια, θα αργήσω να τελειώσω! Κάτι που ειδικά απόψε, δεν γίνεται! Από τη μία, πρέπει να ετοιμάσω τις αποσκευές μου ( και πώς τα καταφέρνω πάντα, να τρέχω την τελευταία στιγμή?). Από την άλλη… ε, να μην σας κρατήσω λίγο σε αγωνία? Να μην σας αφήσω με την υπόσχεση ότι θα σας τα πω όλα, όταν επιστρέψω? Χμμμ… ίσως και λίγο πιο πριν, από εκεί!!!

Να περνάτε καλά και να είσαστε καλύτερα! Θα τα πούμε σε… δέκα (?) μέρες… μάλλον!!!

(no songs included... sorry, but i'm in a hurry)




Special thanks to Emi for the pictures!!!

15 σχόλια:

TheMissKaten είπε...

kalana peraseis giatre mou!
ps. oh pali se xypnhsa? :ο

Noname είπε...

Χμμμμμμμμμ!Γυρνάμε στον τόπο του εγκλήματος dr?
Να περάσεις super!

DR PAKO® είπε...

@ Katen : Ευχαριστώ και για την ευχή και για το ξύπνημα! Το χρειαζόμουν σήμερα!
Τα φιλιά μου, αγχωμένα... (τρέχω τώρα, να ετοιμαστώ)

DR PAKO® είπε...

@ Caramela : Τόπος του εγκλήματος? Λες? Χμμμ... η νεκροψία θα δείξει!!!
Τα φιλιά μου, σούπερ...

Me:Moir είπε...

Καφές οπωσδήποτε όταν γυρίσεις λοιπόν :)

DR PAKO® είπε...

@ Me:Moir : Καφές όόόταν γυρίσω! :)
(έχω καλές και άγριες διαθέσεις, οπότε ελπίζω να καθήσω γύρω στις 10 μέρες εκεί!!!)
Τα φιλιά μου, καφε-κανονισμένα...

Χαρά είπε...

καλά να περάσετε γιατρέ!!

maika είπε...

oν δι ρόουντ αγκέν!!!λοιπόν..
στο καλό!!
καλά να περάσεις!
καλά κρασιά!
σι γιου σούν!
;0)))

Spitogata είπε...

Καλό ταξίδι...

είναι πάντα συγκινητικό το να επιστρέφεις σε μέρη που σε έχουν σημαδεψει!

Άντε πήγαινε να σημαδέψεις εσύ το τόπο τώρα!

Φιλιά πολλά

Unknown είπε...

στο καλό..(κουνάω μαντίλα..χαχα)..
και να περάσεις Τ ε λ ε ι α..:)

Όναρ είπε...

Μη ξεχάσεις να πάρεις φωτογραφίες απ' τις πινακίδες στο μετρό, στο δρόμο και στις δημόσιες τουαλέτες..μη χαλάσεις και τη φήμη..Καλησπέρες που εύχονται ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ..

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να περάσεις όμορφα. Ελπίζω πάντως σε κάποιο ποστ σου να γράψεις για τη ζωή στη Σερβία γιατί ο από όσο ξέρω και επί ΤΙΤΟ η Σερβία διαβιούσε ζωή τρελή.:)

Συβίλλα είπε...

Να περάσεις τέλεια και να γυρίσεις γεμάτος όμορφες στιγμές!

Υπέροχο ταξίδι!!

Τα φιλιά μου, ταξιδεμένα..

Me:Moir είπε...

Σαν πολύ δεν έκατσες γιατρέ?

DR PAKO® είπε...

@ Χαρά : Σας ευχαριστώ πολύ!!!

@ Maika : Θενκ γιου βέρυ ματς!!!

@ Spitogata : Η συγκίνηση... αγγίζει το άπειρο!!!

@ Electronik^aki : Ευχαριστώ (βλέπω την μαντίλα)!!!

@ Όναρ : Η επιθυμία σας, διαταγή μου!!!

@ Lukaic : Ti znas bolje... kako sam se proveo!!!:)

@ Bil Karas : Ευχαριστώ και... θα πραγματοποιηθεί και η δική σας επιθυμία, φίλτατε!!!

@ Συβίλλα : Ευχή και χρησμός μαζί... πώς να μην βγούνε αληθινά? :)

@ Me:Moir : Πολύ, αλλά και λίγο... να ήταν κι άλλο!!! :)

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και ελπίζω να διασκεδάσετε με τα επόμενα κείμενά μου!!!
Τα φιλιά μου, Σέρβικα...