Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2008

Σερβία, Ημέρα 2η, Παρασκευή

Darko: «Ξύπνα, αδερφέ, σου έκανα καφέ… τον τρίτο! »

Οι άλλοι δύο είχαν κρυώσει, αφού ο Darko προσπαθούσε κάθε μία ώρα να με ξυπνήσει…

Δρ Πάκο : «Ωχ, 12 και κάτι…»

Σηκώνομαι καθώς από την τηλεόραση ακούγεται το "Let’s get it started", πίνω καφέ, χωρίς να λέμε πολλά, απλά ακούμε ή καλύτερα βλέπουμε τραγούδια όπως αυτό και αυτό που μας ξεσηκώνει και αποφασίζουμε να πάμε για βόλτα και καφέ!

Περπατάμε στο κέντρο, καταλήγουμε στο Costa Café, νέο καφέ, ωραίο, μ’αρέσει, καθόμαστε. Ακόμα πιο πολύ, μ’αρέσει που βρίσκουμε τυχαία εκεί την Milena Νο 2. Ξανθιά, όμορφη, με ωραίο σώμα, αλλά… ξαδέλφη του Darko. Όπως λέει και ένα από τα τραγούδια που ακούμε "you can look, but you can’t touch".

H φίλη της Milena φεύγει μετά από λίγο, οπότε η… ξαδέλφη συνεχίζει τον καφέ της μαζί μας. Αφού μιλάμε λίγο, κάνει την ερώτηση : «facebook έχεις? Σίγουρα έχεις, αφού όλοι μας έχουμε… εκτός από τον Darko!». Η αλήθεια είναι πως είχα μεγάλη περιέργεια και ήθελα να μάθω ποια είναι η σχέση των Σέρβων με το internet, γιατί όσο σπούδαζα, δεν ήταν και η καλύτερη. Να, που βρήκα το κατάλληλο άτομο για να μου λύσει κάθε απορία. Από ό,τι έμαθα, ένα μεγάλο μέρος του κέντρου της πόλης έχει δωρεάν wifi internet, όπως και αρκετά καφέ, μιας και όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν internet και laptop. Μάλιστα! Μπράβο στο Νις, εξελίχθηκε αρκετά, ίσως και περισσότερο από την Θεσσαλονίκη.

Η ώρα περνάει, η κουβεντούλα γίνεται κοινωνικοπολιτική (και η μουσική μας «ακολουθεί»), μέχρι που η Milena πρέπει να φύγει, ρωτώντας τον Darko : «ώστε αυτός είναι ο "αδερφός" σου από την Ελλάδα?... αχ, ωραίο τραγούδι… και στίχος» (λες και τα τραγούδια ήταν επιλεγμένα για την συνάντησή μας). Εμείς όμως παραμένουμε στο Costa καφέ, γιατί έρχεται ο καλός φίλος Misa Paci (ψευδώνυμο με… επίθετο : Ποντικός Αρουραίος). Καφεδάκι, κουβεντούλα, κουτσομπολιά σχετικά με την παλιά καλή παρέα μας και ο Misa (που ενίοτε δουλεύει και ως dj) σχολιάζει : «ωραία παρέα ήμασταν… ο ένας γιατρός είναι dj, ο άλλος πουλάει Tupperware, ο τρίτος είναι διαιτητής, ο τέταρτος πουλάει γύρο… χαχαχα».

Φεύγουμε από το καφέ, περπατάμε στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης. Κάποια στιγμή, σταματάμε

Misa : «Σταματήστε!!!»
Darko : «Τι έγινε? Τί είδες?»
Misa και Δρ Πάκο : «Έναν απίστευτο κώλο! Χαχαχα!»

Κάπου εκεί χαιρετάμε τον Misa, με την υπόσχεση πως κάποια από τα επόμενα βράδια θα πάμε στο club που παίζει μουσική.

Το βραδάκι με βρίσκει στην παλιά μου γειτονιά, όπου πηγαίνω μόνος - είχε κάτι δουλίτσες να κάνει ο κολλητός. Πλησιάζω στο παλιό μου σπίτι (το τρίτο από τα τέσσερα σπίτια που άλλαξα όσο σπούδαζα) και βλέπω τρομερές αλλαγές. Νέα κτήρια, νέα μαγαζιά, ενώ τα παλιά έχουν ανακαινιστεί. Όλα αυτά, μέσα σε 2,5 χρόνια απουσίας μου. Τρελοί ρυθμοί ανάπτυξης στο Νις!!!

Για καλή μου τύχη, αυτό που δεν άλλαξε, είναι η Σέρβικη οικογένειά «μου». Οι άνθρωποι που με δέχτηκαν σαν γιο τους, όσο σπούδαζα. Τρεις ορόφους πιο πάνω από το διαμέρισμα που νοίκιαζα τα τρία «μεσαία» χρόνια των σπουδών μου. Τρεις ορόφους πιο πάνω, στην εκτίμησή μου, για πάντα.

Το συνηθισμένο απόγευμα (ή και βράδυ) στο σπίτι τους, έχει ως εξής : καφέ, χυμό, ρακί, μεζέδες, κρασί. Όλα αυτά με καλή κουβέντα, με πολλά γέλια, με μερικά υπονοούμενα, με πάρα πολλές ευχές και με ατέλειωτη και αληθινή αγάπη!!!

Αν και νιώθω σαν στο σπίτι μου, πρέπει να φύγω και μάλιστα να τρέξω στο κέντρο, όπου με περιμένει ο Darko με παρέα. Για άλλη μία φορά, Pleasure Pub. Εκεί βρίσκω τον Darko, τον Svetislav και τον Dusan. Μετά από λίγο, έρχονται και δύο φίλες τους. Δίπλα μου κάθεται η συμπαθέστατη μαυρομάλλα Maja (Μάγια), απέναντι μου η σέξυ κοκκινομάλλα Ana. Α- μπε- μπα- μπλομ…

Η μέρα πέρασε όμορφα και η νύχτα ομορφότερα. Ώρα για ύπνο τώρα, πήγε 5:20 και αύριο μας περιμένει μεγάλη μέρα και αρκετές συναντήσεις με φίλους!!!

Συνεχίζεται…

2 σχόλια:

Συβίλλα είπε...

Λύσσαξες στις γυναίκες καλέ!

Αχ Βαγγελίστρα μου, πώς θα τον παντρέψω που είναι τέτοιος μπερμπάντης. Αμ τα έλεγαν οι παλιές για τους γιατρούς...

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Ποιός είπε ότι θέλω να παντρευτώ, βρε? Αν και θέλω, αλλά... αφού παντρέψω όλους τους συγγενείς, τους φίλους και τους bloggers! Δεκτό? :P
Τα φιλιά μου, μπερμπάντικα...