Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

32 τραγούδια… για 32 (χρυσά) χρόνια!!!

Κάποιους ανθρώπους τους γνωρίζεις λίγο και όμως τους συμπαθείς ή/και τους αγαπάς σαν να τους ξέρεις μία ζωή! Αν είσαι και λίγο τυχερός, τους γνωρίζεις ακόμα περισσότερο και λίγο καλύτερα… από κοντά και προσωπικά!!!

Νομίζω πως δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω, για να μην «χαλάσω» την μαγεία, την «ζεστασιά» και την μουσική ολοκλήρωση που μας χαρίζει καθημερινά η καλή μας φίλη Demy, στον OFFRADIO! Ειδικά μετά από μία εκπομπή όπως αυτή, με 32 τραγούδια που λίγο ή πολύ χαρακτηρίζουν την ζωή της!

Demaki, αυτό το post είναι ίσως το μικρότερο δώρο που θα μπορούσα να σου κάνω, μαζί με τις καλύτερες ευχές μου! Να είσαι πάντα καλά, φιλάρες!!!

Enjoy the birthday show here (κάνε κλικ και μετά download free)

P.S. 1 : Η Demy μάλλον ξέχασε να μου στείλει την playlist, οπότε προτίμησα να μην ανεβάσω τα κομμάτια, ένα ένα, γιατί δεν είμαι σίγουρος ότι τα «κατάλαβα» όλα! Ελπίζω αύριο να συμπληρώσω το post και να το χαρούμε όλοι!!!

P.S. 2 : Οφείλω να πω στους «συνήθεις» αναγνώστες του κατακαημένου αυτού blog ότι σύντομα θα γράψω για τον γάμο του αδερφού μου, τις βόλτες μου στην Αθήνα και την εξέλιξη του πτυχίου μου! Υπομονή! RESPECT σε όλους!!!

16 σχόλια:

TheMissKaten είπε...

e th ypomonh re giatre...thelo oles tis anatrixiastikes details gia to pano FILOI FILATLOI TOU GAMBROU k gia to favorite song ths mamas sou, "Stou paidiou mou th xara"!
k epishs exo genethlia 23/3 k mporo na sou steilo apo tora thn my favorite play list gia na mou plaseis to egkomio! ;)

Unknown είπε...

μετα μουσικής η ημέρα μου...32 steps ...το ενα καλύτερο απο το άλλο..το Ipod μου θα σευχαριστει...καλημόρνινγκ που λεει και η τρυφέρη!

υγ.σου χει πει κανεις οτι κανεις τα καλύτερα μικρά δωράκια γενεθλίων!:)

Όναρ είπε...

Φιλιά Γιατρούλη μου..Καλησπέρες εν αναμονή..

Χαρά είπε...

γεια σου κι από μένα γιατρέ!

musica είπε...

φοβερές οι ιστορίες της μουσικής ...όλες όμως λέμε!

Dr.P ...ιστορία ολόκληρη!

έχω να διαβάσω λέμε!

τι σε περιμένει !!!!

naya είπε...

Αντε βρε παιδακι..μαυρα ματια καναμε να σε διαβασουμε!!
καλησπερααα!

manolito είπε...

Πέρασα να σου πω μια καλησπέρα. Σε πέτυχα σήμερα το πρωί στο whisper του off! Θα πας Monika;

Συβίλλα είπε...

Dottoreeeeeee!

με έλειψες αλλά επανέρχομαι δριμύτερη λέμε!!!

Τα φιλιά μου, δριμύτατα..

DR PAKO® είπε...

@ Katen : Κρύβε λόγια, κρύβε λόγια, λέμεεε!
Όσο για το εγκώμιο... να μου φέρεις την playlist στο μαγαζί! :P
Τα φιλιά μου, λεπτομερειακά...

DR PAKO® είπε...

@ electronik^aki : Ελπίζω το ipod σου να εξακολουθεί να παίζει καλές μουσικές, από εκείνες που μου μαθαίνεις συνέχεια!
Οσο για τα δωράκια... η κίνηση μετράει... αλλά εγώ θέλω ένα Hummer, οκ? :P
Τα φιλιά μου, ευχαριστήρια...

DR PAKO® είπε...

@ Οναρ : Τώρα, τώρα, έρχεται!!!
Τα φιλιά μου, ανυπόμονα...

DR PAKO® είπε...

@ Χαρά : Γειά σου και από μένα και καλώς ήρθες!!!
Τα φιλιά μου, καλωσοριστικά...

DR PAKO® είπε...

@ Musica : Διάβασε ό,τι θέλεις, για να δω... τί με περιμένει? Ελπίζω κάτι καλό... αν είναι από εσένα!!!
Τα φιλιά μου, μουσικά... (ε, τί άλλο?) :)

DR PAKO® είπε...

@ Naya : Τί να πω κι εγώ που έκανα μάυρα μάτια μέχρι να διαβάσω τα κείμενά σας! Από τον Αύγουστο μέχρι τώρα! :P
Τα φιλιά μου, ξαναblogαρισμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Manolito : Πιστεύω πως πήρες την απάντησή σου στο whisper , αλλά ας το "ανακοινώσω" κι εδώ :
ραντεβού την Πέμπτη, 6-11-2008, στο Bliss, Ερμού 51, στις 8 το απόγευμα, για να πάμε όλοι μαζί στη Μόνικα!
Οποιος θέλει, ενημερώνει και του κρατάμε και θέση σε τραπεζάκι!
Τα λέμε εκεί, Μανολίτοοο!!!

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Μάντισσα μου...
Μακάρι μία φορά να έλεγα "επανέρχομαι δίμετρος" και να έβγαινε αλήθεια! :P
Τα φιλιά μου, χρησμένα...