Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

No time... (for you)!!!

Εδώ και καιρό έχω εγκαταλείψει το κατακαημένο αυτό blog (όπως συνηθίζω να το αποκαλώ), αλλά οι υποχρεώσεις (και όχι μόνο) φταίνε που με κρατάνε μακριά του και μακριά σας.

Σε γενικές γραμμές, μπορώ να σας πω ότι :

- Δουλεύω στο σουβλατζίδικο (και σας περιμένω εκεί, κάθε απόγευμα)

- Ετοιμάζω τον γάμο του αδερφού μου (και «τρέχω», γιατί είναι στις 25 Οκτώβρη)

- Βγαίνω, πίνω, περνάω καλά με φίλους και φίλες (γλεντάω, επειδή πήρα πτυχίο)

- Τον «καλό, ποιοτικό, ελεύθερο» χρόνο μου, τον αφιερώνω… ε, που αλλού? Στις γυναίκες, στα μαναράκια μου, στις «φίλες» μου και ειδικά σε μια καπετάνισσα… (όχι αποκλειστικά όμως… ε!)

- Τον υπόλοιπο ελεύθερο χρόνο μου (που είναι λίγος) διαβάζω τα blogs φίλων (ό,τι έχετε γράψει από τον Αύγουστο ως τώρα, αναπληρώνω τα «κενά» μου), τα λέω με φίλους και φίλες διαδικτυακά, ακούω καλές μουσικές και κυρίως OFF RADIO, βλέπω καμιά σειρά (κυρίως south park, masters of horror και τώρα τελευταία Dr Who) ή καμιά ταινία, διαβάζω καμιά εφημερίδα ή κανένα βιβλιαράκι…

Νομίζω πως δικαιολογημένα αποφάσισα να αρχίσω γυμναστήριο από αρχές Νοέμβρη και όχι τώρα. Πιστεύω πως θα με δικαιολογήσετε αν για λίγο καιρό ακόμα, δεν γράφω συχνά εδώ και δεν επισκέπτομαι συχνά τα blog σας. Να είσαστε σίγουροι πάντως ότι θα σας τα πω όλα, εν καιρώ!!!

Αυτά τα λίγα για τώρα. Αν και είχα αποφασίσει να μην γράψω ούτε μία λέξη μέχρι να βρω αρκετό χρόνο, η διάθεσή μου απόψε ήταν έτσι



και με τη βοήθεια δυο καλών φίλων (θηλυκών, χα), έφτιαξε! Έστω και αν χρειάστηκε να διαγράψω από τη ζωή μου ένα φίλο. Να, δείτε εδώ την διαγραφή (διαβάστε όλη τη σελίδα, προσεχτικά) και γελάστε όπως γελάω εγώ τώρα! Με την ψυχή μου!!!

Υ.Γ. : Πες μου τώρα, «φίλε» μου, ακόμα νομίζεις πως η ζωή μου είναι κενή και πως η δική σου είναι καλύτερη? Κρίμα! Άντε, στην ευχή του Θεού!!!

(four songs included... enjoy!!!)

9 σχόλια:

Me:Moir είπε...

"Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια" έχω να πώ εγώ σε αυτόν που προσπαθούσε να σε πείσει πως η ζωή σου είναι κενή και πως το πτυχίο σου δεν αξίζει ένα party (τουλάχιστον) κάθε εβδομάδα :)
Απο δώ παν και άλλοι. Κρατάμε στη ζωή μας ό,τι αξίζει.

DR PAKO® είπε...

@ Me:Moir : Φυσικά ξέρεις ότι χαίρομαι πάρα πολύ που κρατάω στη ζωή μου άτομα όπως εσείς, την τρελή κοριτσοπαρέα του Bliss, που πραγματικά αξίζετε!
Party κάθε Κυριακή, λοιπόν, στο Bliss!!!
Τα φιλιά μου, αλεπουδίσια...

Υ.Γ. : Ευτυχώς ήταν μία ατυχής παρεξήγηση που λύθηκε εύκολα και ανώδυνα!!!

Όναρ είπε...

Τουλάχιστον εσύ "έστειλες" τον φίλο σου σαν Κύριος..Και κάτι άσχετο..το αγροτικό σου θα είναι Grey's Anatomy style..; Καλησπέρες (χαζό)χαρούμενες..

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Καλησπέρα! Κύριος, ε? Thanks!
Το αγροτκό μου θα είναι Grey's Anatomy, E.R. και Dr House! Ελπίζω να με επισκεφθείτε, ειδικά αν καταφέρω να πάω σε νησάκι!!!
Τα φιλιά μου, (χαζο)κυριλλέ...

TheMissKaten είπε...

giatre proxthes apo th viasynh mou xexasa na se efxaristhso gia th mpyra...alla de tha arkesto mono se afth, tha yparxoun ki alles.
paidia kernaei arada o giatros...proselthete!
ps. giatre pali thn pathsa me thn error selida, ti kako m afto?

Ανώνυμος είπε...

Dr House ε; Μέσα, χα!

Unknown είπε...

krataw oti mou symferei..to nysaki dld:P

ολα τα αλλα περι αποψεων και ορεξεως κολοκυθοπιτα τα ξερεις εκ μέρους μου...ας μην χλιαροχωροτριβώ..

το βιντεάκι απλά σούπερ;)

Unknown είπε...

hi dear friend,
how r u?
pls visit this blog for great information..

http://spicygadget.blogspot.com/.

thank you dear
take care..

Unknown είπε...

eides eides..kalytera pou krathsa to nysaki...ontos symferei:)

xwris anatsalies kai sxolia!