Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Μία βδομάδα μετά – Απολογισμός

Συνήθως δεν ασχολούμαι τόσο με ένα ταξίδι , ούτε το σκέφτομαι ή/και το αναλύω τόσο, αφού τελειώσει. Αυτή τη φορά όμως, κάτι με έπιασε, κάτι έγινε, και νιώθω πως χρειάζομαι αυτόν τον απολογισμό.

Αν υπάρχει κάτι που δεν συνηθίζω να κάνω (τουλάχιστον όχι συνειδητά) είναι οι λίστες τύπου «υπέρ – κατά», «θετικά - αρνητικά», «έχασα – κέρδισα». Χμμμ, αυτό το τελευταίο σαν να μου άρεσε κάπως, οπότε…

«Έχασα» : κυρίως τα γυαλιά μου.
Τα υπόλοιπα, όπως : χρόνο από τη ζωή μου (ελάχιστο, κυρίως σε μετακινήσεις), λεφτά (ε, δεν πήγαν και τελείως χαμένα… τα ήπια!), μια «φίλη» (που αφού «χάθηκε», πάει να πει πως ποτέ δεν ήταν φίλη), τη καλή διάθεση και τα νεύρα μου (για κάποιες, λίγες ώρες), την ευκαιρία να βρεθώ και με τα άλλα ξαδέλφια μου (αν και ψιλοβαριέμαι αυτές τις οικογενειακές υποχρεώσεις), δεν είναι και τόσο σημαντικά, ούτε είναι χαμένα «για πάντα».

«Κέρδισα» : γνώσεις και εμπειρίες. Ακόμα και από την απώλεια των γυαλιών μου, κάτι βγήκε («γηράσκω αεί διδασκόμενος» και «το πάθημα να (μου) γίνει μάθημα»). Άσε που το «χωριατάκι», μέχρι πριν δύο βδομάδες δεν ήξερα πώς να μετακινηθώ στην Αθήνα. Α, άκουσα και καλές μουσικές αλλά και άσχετες όπως αυτό (Θεέ μου!). Ακόμα και αυτό όμως, δεν λέει κάτι.

Αυτό που στην ουσία «κέρδισα» ήταν οι φίλοι και οι φίλες.
Κάποιους ανθρώπους που τους ήξερα από παλιά και είχα καιρό να δω και κάποιους άλλους που πρόεκυψαν διαδικτυακά. Όλοι τους (σας) και ο καθένας με τον τρόπο του, με πλησίασαν, μου μίλησαν για την Αθήνα, μου έδωσαν τα φώτα τους. Τέτοια «φώτα» που πλέον δεν αποκλείω το γεγονός να γίνουμε κάποτε συμπολίτες!



Από την Κυριακή που επέστρεψα, δεν έκανα τίποτα ουσιώδες, παρά να κοιμάμαι αργά, να ξυπνάω αργά και να δουλεύω όπως πάντα, τα απογεύματα. Ίσως με διαφορετικό «αέρα», ίσως με αναμνήσεις που μου χάριζαν ένα αυθόρμητο χαμογελάκι που και που (σαν παιδί πάνω σε κούνια), ίσως με τη σκέψη πως... θα ξανακάνω αυτό το ταξίδι σύντομα!!!

Το Σαββατοκύριακό μου, δυστυχώς, δεν ήταν τόσο χαμογελαστό και ευχάριστο. Ένα αναπάντεχο γεγονός το βράδυ της Παρασκευής, με στενοχώρησε τόσο πολύ, που κλείστηκα στο σπίτι μου και δεν είχα όρεξη για φίλους και κουβεντούλες. (Κάποιοι ίσως να το νιώσατε και να το καταλάβατε, κάποιοι άλλοι ίσως να μην είχαν αυτήν την «χαρά»… :P). Κακώς, πολύ κακώς που απομονώθηκα, γιατί αυτό σημαίνει πως έχασα τους Ziveli Orkestar την Παρασκευή και τον Dj Shantel χθες (Σάββατο).

Σήμερα το πρωί προσπάθησα να φτιάξω τη διάθεσή μου, μαγειρεύοντας ( μοσχαράκι κλέφτικο σε πήλινη γάστρα), αν και με είχε «ψιλοφτιάξει» χθες βράδυ μία… ας πούμε «φίλη», προς το παρόν. Αν και η αλήθεια είναι πως μια άλλη φίλη, που μου κράτησε πολλές ώρες συντροφιά στο msn, είναι πραγματικός άγγελος! Και πόσο δίκαιο έχεις, όταν φωνάζεις «τέλος στην ηττοπάθεια, λέμε!». Και πόσο άδικο έχω, όταν λέω πως «θα με πεθάνει η στενοχώρια, η καλή μου καρδιά και η μαλ**ια που με δέρνει»…

Όπως και να’χει, από αύριο αρχίζει καινούρια βδομάδα, ελπίζω καλή για όλους. Και ό,τι χάσαμε, χάσαμε… και ό,τι κερδίσαμε, κερδίσαμε. Αυτά για τώρα. Πάω να τελειώσω την κυριακάτικη εφημερίδα μου, πριν κοιμηθώ… ελπίζω νωρίς!!!

20 σχόλια:

Όναρ είπε...

Σου το 'χω ξαναπεί ότι οι φωτογραφίες σου με "στέλνουν" και μου φτιάχνουν α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-α τη διάθεση..η Κυριακή μου ήταν τελικά μωβ, δηλαδή σαν να τα βρήκαμε κάπως..σαν, όχι ότι τα βρήκαμε..τουλάχιστον μιλήσαμε..anyways, καλή εβδομάδα και σε σένα και πολλές καλημέρες παιχνιδιάρικες..

Μενεξεδιά είπε...

Μα Sunday Papers????? Τι σούργελο που είσαι!!!! :) Καλή εβδομάδα και άντε να δούμε πότε θα τα πούμε. (Το περιεχόμενο του πράσινου τελικά σου άρεσε;)

DR PAKO® είπε...

@ όναρ : Πρώτη φορά μου λένε κάτι τέτοιο για τις φωτό μου και μπορώ να πω ότι χαίρομαι ιδιαίτερα! Μου δίνεις "δύναμη" να συνεχίσω να βγάζω κι άλλες!
Μήπως να έπαιρνες κι εσύ λίγη "δύναμη" για να συνεχίσεις... (όχι να βγάζεις... :P). ;)
Τα φιλιά μου, α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-α...

@ μενεξεδιά : Ναι, Sunday Papers, γιατί όχι? Τραγούδι δεν είναι κι αυτό? :P
Καλή βδομάδα και ελπίζω να τα πούμε σύντομα!!!
Τα φιλιά μου, πράσινα a la mέντε (και ναι, μου άρεσε, αν και δεν με ξετρέλανε!)....

Μενεξεδιά είπε...

τέτοιες εκλεπτυσμένες γεύσεις είναι μόνο για λίγους! χαχαχαχα :)
Καλημέρα!

DR PAKO® είπε...

@ μενεξεδιά : Οι γεύσεις για λίγους, οι μουσικές για όλους!
Η δική μου mέντα, σου άρεσε? (εμένα από πάντα μου άρεΖΖΖε) Χιχι!!!
Τα φιλιά μου, εκλεπτυσμένα...

Ανώνυμος είπε...

Nα πω με ποιον ήμουν το Σαββατο το βραδυ ή να σε αφησω να σκασεις?
Χεχε
Καλως επεστρεψες στα δικα σου υδατα
Ολα καλα και να μην στενοχωριεσαι για τιποτα

DR PAKO® είπε...

@ υβόννη : Πες, πες, πες!!!
Μπαμ! (έσκασα... τί κατάλαβες τώρα?)
Τα φιλιά μου, ενυδατωμένα... ;)

Μενεξεδιά είπε...

γκουχου γκουχου!!! Την δικιά σου θα την ακούσω από το σπίτι και θα σου πω.

μην σκας εσύ, δεν σου πάει :Ρ

tzonakos είπε...

Ασε, και το δικό μου ΣΚ ηταν παράξενο, σαν να το χασα ένιωσα.
Μια η αρρώστια ( ίωση ) μια η πλήξη και μια η βροχή που ωστόσο μ άρεσε η βροχούλα, μια το ενα και το άλλο πέρασε σαν να υπήρξε κατα λάθος.
Μου άρεσε το κείμενό σου γιατι ειναι ο ορισμός του μπλόγκινγκ, δηλ. του e-μερολογίου.

Πάω να σχολιάσω το άλλο θεμα με το τραίνο :Ρ

DR PAKO® είπε...

@ Tzonakos : Περαστικά να είναι, φιλαράκο! Και να, σήμερα έχει ήλιο (εδώ τουλάχιστον).
Οσο για το κείμενο και το blogging, για εμένα είναι κυρίως αυτό : e-μερολόγιο (με τη διευκρίνηση πως δεν λέω πάντα την αλήθεια... ή τουλάχιστον όχι μόνο την αλήθεια, ή όχι όλη την αλήθεια!).
Να περνάς καλά!!!

TheMissKaten είπε...

e vre giatre mou, taxidi htan paei perase, mhn to skleftese allo.
use your fantasy gia ta epomena pou erxontai!
ps. pantos an se xalaei h protevousa, sthn na paei sto diaolo! xekina to travelling apo thn eparxia...

DR PAKO® είπε...

@ katen : Ωχ! Τρόμαξα τώρα! Είναι δυνατόν να αφήνουμε σχόλια... ταυτόχρονα?!? Check your blog, girl!
Οσο για την Αθήνα και τα ταξίδια... άλλες χάρες η πρωτεύουσα, άλλες η επαρχία [έρχεται και το Πάσχα...;) ].
Τα φιλιά μου, επαρχιώτικα...

Unknown είπε...

πάρε ένα χαδάκι να σ' απαλύνει...

...κι ένα χαμόγελο...

:)

Φιλιά βρόχινα (εκ του υγρά...)

Όναρ είπε...

Καλά, μην το παίρνεις πάνω σου..εγώ για να σταματήσεις τα λέω αυτά..Καλησπέρες με φρένα..

Ανώνυμος είπε...

Καλα αυτα ενυδατωμενα φιλια με εκαναν και γελασα πολυ!
χαχαχα
Επινα λοιπον κρασακια με τη φιλη μας τη Μενεξεδια σε ενα φιλικο σπιτι. οκ??
χεχε
Αντε βρε αμα ξαναρθεις να γινουμε πολλες!

DR PAKO® είπε...

@ νεράιδα της βροχής : Σε ευχαριστώ για το χάδι και για το χαμόγελο.
Τα φιλιά μου, απαλά...

@ όναρ : Τώρα... την πάτησες! Δε σταματάω με τίποτα!
Τα φιλιά μου, "κατηφορικά"...

@ υβόννη : Τυχερούλα!
Όσο για το ότι θα γινέτε πολλές... θα το υποστώ και αυτό!!!
Τα φιλιά μου, κρασάτα...

Συβίλλα είπε...

Γουστάρω άντρες που μένουν πιστοί σε ημερολόγια (κι ας μην τα κρύβουν κάτω από το μαξιλάρι τους...). Και τους γουστάρω περισσότερο όταν είναι φάτσες τρομερές σαν και του λόγου σου dottore!

Έτσι, ήθελα να το πω και το 'πα. Ουφ!

[Να διαβάζεις την Athens Voice! Είναι και τζάμπα, είναι και υπέροχη φυλλάδα με φοβερά άτομα που έχουν απίστευτες γραφές. Την τελευταία φορά την "τσίμπησα" στο Ολύμπιον, λίγο πριν πιω τον καφέ μου στο "Δωμάτιο με Θέα". Ολύμπιον, right? Και, ναι, είχα τραπέζι στο παράθυρο! Τι Συβίλλα θα ήμουν αν δεν είχα θέα στο "δωμάτιο", ε;]

Τα φιλιά μου, τσιμπημένα (με πολλές ερμηνείες...)..

DR PAKO® είπε...

@ συβίλλα : Διαβάζω την Athens Voice, όταν την βρω! Ασε που εδώ και λίγο καιρό γίνεται χαμός με τη φυλλάδα, λόγω του σήριαλ "σε είδα". Πλάκα πλάκα, είχα κάποτε ένα φίλο, που έγραφε εκεί... για να τον ψάξω!
Ισως να μην κατάλαβα καλά, αλλά τί? Δεν επιτρέπεται σε εμάς τους άντρες να κρατάμε ημερολόγιο? Μας κάνει λιγότερο άντρες?
Δε θέλω να γίνω πρόστυχος, αλλά... αν μία ολόκληρη μέρα της ζωής μου, είναι αφιερωμένη σε... κουτούπωμα, θα γίνω λιγότερο άντρας, αν την "περάσω" στις σελίδες του ημερολογίου μου? Εστω και αν αυτό είναι... blog?
Anyway, κι εγώ ήθελα να τα πω και τα είπα! Εσένα... ποιά σε τσίμπησε? ;)
Τα φιλιά μου, α-θέα-τα...

Συβίλλα είπε...

Μα...

dottore,

ξεμέθυσε επιτέλους!
Άντρας είναι αυτός που κρατάει ημερολόγιο και το χαίρεται! Και πάει και τελείωσε! Αυτό είπα λέμε!

Πότε θα μάθεις τους χρησμούς σωστά να ερμηνεύεις;
Θέλεις να γίνεις και συνάδελφος...
τσ τσ τσ...

Αχχχ... "τσιμπήθηκα" dottore μου....

Αλλά που θα μου πάει... θα μου περάσει... πάντα μου περνάει... ΠΡΕΠΕΙ να μου περάσει....

Τα φιλιά μου, (ίσως) (λιγουλάκι) γοητευμένα....

DR PAKO® είπε...

@ συβίλλα : Τέτοιες ώρες έχουμε και msn, δεσποινίς μου...
Τα φιλιά μου, αντιεπαγγελματικά...