Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Μουσικό Σαββατόβραδο

Εναλλακτικοί τίτλοι :
Oldies, but goldies
Τραγούδια… και όχι μόνο!!!
YouTube Mania

Και καμιά δεκαριά ακόμα που τριγυρνάνε στο μυαλό μου, αλλά δεν είναι σημαντικοί! Προφανώς, είναι αποτελέσματα των μεσημεριανών ούζων ή της βραδινής Sangria-ς.

Αυτό το Σαββατόβραδο με βρήκε στο σπίτι, Χο Μαλόνη, όπως λέγαμε κάποτε, στα καγκούρικα χρόνια του γυμνασίου (η περιοχή που μένω, άλλωστε, χαρακτηρίζεται από αρκετή καγκουριά), εννοώντας ότι είμαι home alone, χωρίς γονείς, αδέρφια, σκυλιά, γατιά ή άλλα ζώα να με ζαλίζουν (δηλαδή, χωρίς γυναίκα! :P).

Παίρνω για παρέα μου ένα ποτήρι («ένα») Sangria, ανοίγω τον υπολογιστή, ακούω μουσικές, σκέφτομαι, «ταξιδεύω», ηρεμώ και κάποια στιγμή, αρχίζω να μιλάω με μία νέα διαδικτυακή φίλη. Όπα, μετά από τα «τελευταία», ας πούμε καλύτερα ότι είναι «φίλη». Ποτέ δεν ξέρεις…

Anyway, μιλάω με αυτό το γνωστό άγνωστο άτομο, για κάτι που έχουμε κοινό (όχι το sex, μη βιάζεσαι, πονηρέ/ή), τη μουσική! Βλέπεις, είναι παιδί του Former Republic Radio κι αυτή, κάτι «σκαλίζει» και στο ραδιόφωνο πειρατικά, οπότε…

Μετά από λίγη ώρα καταλήξαμε να μιλάμε για τραγούδια όπως αυτό


(αφού ξεπεράσετε το σοκ της «φλωριάς» του Wim Mertens, προσέξτε τα πνευστά… μόνο εγώ νόμιζα πως είναι βιολιά?)

να ανταλλάσουμε τραγούδια όπως αυτό, αυτό και αυτό και να διασκεδάζουμε βλέποντας videάκια όπως αυτό


και αυτό

(ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια του Mozart σε συνδυασμό με τη μουσική από έναν από τους αγαπημένους μου κινηματογραφικούς χαρακτήρες... χεχε)

Χάρη στον κολλητό μου, Ziggy, είχα βρει και αυτό το videάκι

(μα τι καταπληκτική φωνή έχει η Kate Bush)

που μας ηρέμησε, αφού είχαμε κουραστεί να ψάχνουμε για αυτό το τραγούδι, σε radio edit έκδοση. Δε πειράζει, girl, καλό είναι και το απλό. Και είναι ένα τραγούδι που θέλω να αφιερώσω στη Miss Tati, γιατί νομίζω πως θα της αρέσει!!!

Τελευταίο videάκι αυτό, γιατί κοντεύω να τρελαθώ


The Avalanches - Frontier Psychiatrist

(I am not a psychiatrist, my friend, although you definitely need one!) :)

Όπα, μου άδειασε το ποτηράκι! Πάω για refill… μη με περιμένετε!!!

Υ.Γ.1 : Μπορεί να μην βγήκα, αλλά πέρασα αρκετά καλά… «μόνος», στο σπίτι!!! ;)

Y.Γ2: Αυτό το videάκι είναι αφιερωμένο στον φίλο μου Ιvan που σε λίγους μήνες θα γίνει μπαμπάς!!!
(Ovaj video je za mog drugara Ivana koji ce za nekoliko meseci postati otac)

Όπως και αυτό (kao i ovaj)


(“ko o cemu, baba o kolachima... ko o cemu, Dr Pako o pickama”)

14 σχόλια:

Unknown είπε...

Άντε επιτέλους να βρω και γω το radio edit που το έψαχνα¨)
απλά απλούστατα...no comment και nice night time..with hyper burnt thoughts:)

Όναρ είπε...

Τί ακριβώς εννοείς γιατρούλη μου όταν λες: "είμαι home alone, χωρίς γονείς, αδέρφια, σκυλιά, γατιά ή άλλα ζώα να με ζαλίζουν (δηλαδή, χωρίς γυναίκα! :P)". I definately need an explanation on that..μπορείς να το πεις και enlightment..Καλησπέρες διαφωτιστικές..

DR PAKO® είπε...

@ electronik^mode : No comment, οπως είπες...
Καλά ήταν πάντως!!!
Τα φιλιά μου, υπερκαμμένα...

@ όναρ : Καλησπέρα!
Τί ακριβώς θέλεις να σου εξηγήσω? Ήμουν μόνος στο σπίτι, χωρίς γονείς (ξέρεις ότι μένω με τους γονείς μου, ε?).
Τα φιλιά μου, 'ξηγημένα...

Όναρ είπε...

Αυτό το "δηλαδή χωρίς γυναίκα" μετά την αναφορά σκυλιών, γατιών και άλλων ζώων ήταν μάλλον τυχαίο..Έστω γιατρούλη, έστω..(όχι ότι θα έπεφτες και πολύ έξω αν δεν ήταν τυχαίο)

DR PAKO® είπε...

@ όναρ : Τίποτα δεν είναι τυχαίο... Απλά, αστείο!!!
Τα φιλιά μου, "τυχαία"...

Unknown είπε...

...η μοναξιά πάντα επιλέγει τρόπους να γίνεται ευχάριστη...

...σαν αποφασίσει να πετάξει ένα απ' τα πέπλα της...

Φιλιά βρόχινα...

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : ... και η νεράιδα μας πάντα επιλέγει τρόπους να γίνεται εύστοχη...
Τα φιλιά μου, "πεπλωμένα"...

Ανώνυμος είπε...

Nα σου ευχηθω ενα ομορφο Πασχα να περασεις με αγαπη με οποιον θελεις κι αγαπας

Ανώνυμος είπε...

Καλή πνευματική οικονομική ψυχική σωματική ιδεολογική φιλοσοφική θεολογική κοινωνική και όποια άλλη τελειώνει σε –η- και την θέλεις , ανάσταση φίλε μου Πασχάλη. Και για την γιορτή σου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

DR PAKO® είπε...

@ Υβόννη : Καλό Πάσχα, γεμάτο αγάπη και για εσένα!!!
Τα φιλιά μου, αναστάσιμα...

@ bil karas : Καλή "όποια άλλη τελειώνει σε –η-" ανάσταση και για εσένα, φίλε μου! ;)
Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά και ευχαριστώ ιδιαίτερα που με θυμήθηκες!!!

Καλή ανάσταση σε όλους...

Όναρ είπε...

Χρόνια Πόλλά γιατρούλη..Χρόνια Πολλά και διαβαστερά..

TheMissKaten είπε...

Xronia Polla giatre mou, polles efxes gia thn onomastikh sou eorth. ygeia, eytyxia k polla xamogela na plhmyrizoun a epomena xronia ths zohs sou!
ps.perimenoume report gia tis pasxalines sou diakopes k perissotero gia thn giorth sou!

Ανώνυμος είπε...

σε ευχαριστω για το τραγουδι
οντως μου αρεσει πολυ πολυ

την καλησπερα μου κ τη συγνωμη
για την καθυστερημενη απαντηση
xxx

DR PAKO® είπε...

@ misstati : Εστω και καθυστερημένη, η απάντησή σου ζεσταίνει την καρδιά μου!!!
Τα φιλιά μου, ζεσταμένα...