Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

Επιχείρησις Απόλλων

Κυριακή μεσημέρι και παρ’ όλη τη ζέστη, δεν πήγα για μπάνιο. Ακυρώθηκε από την παρέα, μετά από δύο ποτά, χθες το βράδυ. Δεν πειράζει, έχω συνηθίσει την μοναχική «κλεισούρα» του σπιτιού τις Κυριακές και ίσως να μου αρέσει κιόλας.

Σπίτι λοιπόν, μόνος, παρέα με ένα παγωμένο, σπιτικό freddo cappuccino, μπροστά σε pc και tv. Στο pc, τα blogs και τα msnοπαράθυρα, δίνουν και παίρνουν. Στην TV… θα σας πω σε λίγο…

Μέσα στις κουβεντούλες του msn, γίνεται και η ανταλλαγή τραγουδιών με την φίλη μου Αθηνά (και πόσο με εκπλήσσεις τώρα τελευταία και πόσο σε ευχαριστώ για αυτό το απίστευτο cd, που τα σπάει) και μία συζήτηση με μία άλλη φίλη, για την οποία επιτρέψτε μου να μην πω τίποτα. Αν θέλει, ας αποκαλυφθεί μόνη της!!!

Κουβεντούλα με την φίλη και δεν αργούμε να αναφερθούμε στις σχέσεις αντρών και γυναικών (ε, ναι, λοιπόν, είμαι ένας «πόρνος») και στο πώς και πόσο έχουν αλλάξει οι άντρες και οι γυναίκες. Από «τότε» μέχρι σήμερα… από πότε, απορείτε?

Η φίλη κάποια στιγμή έπρεπε να φύγει και με χαιρετάει. Σχεδόν συγχρόνως, αρχίζει στην TV… ε, ακόμα δεν καταλάβατε? Η ελληνική ταινία «Επιχείρησις Απόλλων», του 1968, μία ελληνο-σουηδική συμπαραγωγή, με πρωταγωνιστές τον Thomas Fritsch και την αξέχαστη, ανεπανάληπτη και πανέμορφη Έλενα Ναθαναήλ. Τώρα θα μου πείτε… και πού κολλάει η φίλη με την ταινία? Κολλάει… και παρακολλάει!!!

Η κουβεντούλα με την φίλη, μας οδήγησε λίγο πολύ στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο. Όχι τόσο παλιό, όσο η ταινία που είδα, αλλά στις βιντεοκασέτες της δεκαετίας του 80. Στις γνωστές «ρόδα, τσάντα και κοπάνα», «έλα να αγαπηθούμε, darling», «βασικά, καλησπέρα σας» και άλλες πολλές. Σε εκείνες τις ταινίες που παρουσίαζαν τους γνήσιους άντρες, να κάνουν καμάκι σε αληθινές γυναίκες. Άντρες με @ρχίδια, όπως λέει η φίλη μου. Γυναίκες που ξέρουν ότι τα @ρχίδια ανήκουν στους άντρες και μόνο, όπως λέω εγώ…

Μία τέτοια γυναίκα με τράβηξε να δω την ταινία. Η Έλενα Ναθαναήλ. Μία από τις «απόλυτες» Ελληνίδες γυναίκες, με απίστευτο ταλέντο, ωραίο πρόσωπο και άδοξο τέλος. «Χτυπημένη» από καρκίνο του πνεύμονα, έφυγε από κοντά μας στις 4 Μαρτίου του 2008. Ας είναι καλά, εκεί ψηλά…

Στην ταινία «Επιχείρησις Απόλλων», αναδεικνύεται η ελληνική φύση, η ελληνική ιστορία και τα αρχαία μας, αλλά και η γνησιότητα των ανθρώπων. Πρωταγωνιστικό ρόλο σε έναν ξένο που κάνει επίμονο καμάκι, κυνηγάει και τελικά «ρίχνει» την πρωταγωνίστρια, μία γυναίκα με καλή καρδιά, συγκρατημένο χαρακτήρα και θηλυκότητα που ξεχειλίζει από τα καταπληκτικά της μάτια. Ένας γνήσιος άντρας και μια αληθινή γυναίκα, δηλαδή. Τουλάχιστον, έτσι όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι.

Πού πήγαν όλα αυτά σήμερα? Όλα, όμως! Τι απέγινε η ιστορία μας? Πού είναι τα αρχαία μας? Γιατί καμία ταινία δεν τα εξυμνεί πλέον? Γιατί κανένας κρατικός οργανισμός δεν ασχολείται με αυτό ή τουλάχιστον με την συντήρησή τους? Πριν προλάβετε να μου πείτε «μα, όχι, δεν τα λες σωστά, υπάρχει το ΤΑΔΕ τμήμα του ΤΑΔΕ υπουργείου», να σας πω κάτι που με έκανε και ντράπηκα πολύ που είμαι Έλληνας.

Πέρυσι το καλοκαίρι, κάποιοι Σέρβοι συμφοιτητές μου, σκέφτηκαν να συνδυάσουν τις διακοπές τους με μια επίσκεψη «σταθμό» για την αρχή της καριέρας τους, όπως μου είπαν. Γιατροί γαρ, «φρέσκοι» κιόλας, τί καλύτερο από το να δώσουν τον όρκο του Ιπποκράτη στη γενέτειρά του, την Κω, ακριβώς πριν αρχίσουν την σταδιοδρομία τους. Το ταξίδι τους κανονίστηκε, πήγαν στην Κω (δυστυχώς, εγώ δεν μπόρεσα να πάω μαζί τους), ανέβηκαν σε ένα λόφο, στον αρχαιολογικό χώρο όπου υποτίθεται ότι ζούσε και δίδασκε ο Ιπποκράτης και… τί να δούνε? Πριν καλά καλά φτάσουν, τους γέμισαν απορία οι πινακίδες στο δρόμο «NO FOOD AND WATER FOR 20 KM». Όταν έφτασαν εκεί, αντίκρισαν… «κάτι πέτρες πεταμένες εδώ και εκεί, μέσα σε χόρτα ύψους μέχρι και ενός μέτρου και το μοναδικό που είχε φροντίσει να κάνει η ελληνική κυβέρνηση ήταν να βάλει ταμπελίτσες που έγραφαν «BEWARE OF THE SNAKES». Ντροπή!» όπως χαρακτηριστικά μου είπε ένας από τους συμφοιτητές… Ούτε ένας αρμόδιος άνθρωπος εκεί, να τους πει δυο κουβέντες και να προσέχει μπας και κάποιος αρχαιοκάπηλος κλέψει αυτές τις «πέτρες». Ούτε ένα κυλικείο, μια καντίνα, να πουλάει ένα μπουκαλάκι νερό ή ένα αναψυκτικό σε όποιον άμοιρο τουρίστα έκανε το λάθος να επισκεφτεί τον αρχαιολογικό αυτό χώρο (σαν δεν ντρέπεται λίγο… :P). Και συνεχίζω…

Τί έγινε με τις γυναίκες? Τί έγινε με εμάς, τους άντρες? Τώρα τελευταία, έχουν σφηνωθεί στο μυαλό μου τα λόγια ενός καθηγητή Νευρολογίας. Σεμινάριο για την υγεία και την προληπτική Ιατρική, αμφιθέατρο με 300 άτομα, όπου οι άντρες ήμασταν μόνο πέντε. Ο καθηγητής ρωτάει τις γυναίκες, αν ήθελαν την ισότητα και εκείνες φυσικά απαντούν ομόφωνα «ΝΑΙ». Ο καθηγητής ίσως να ξέχασε λίγο το καθηγητηλίκι του και να θυμήθηκε ότι είναι άνθρωπος και μάλιστα άντρας και φώναξε δυνατά «Ε, σκατά τα κάνατε… σκατά να φάτε τότε»!!!
Εξηγώ : ίσως να μην είναι στην ανθρώπινη φύση να κρατήσει την όποια ισορροπία. Η φύση το κάνει αυτό, ο άνθρωπος μάλλον όχι. Οπότε, όσο πιο πολύ «κέρδιζαν» οι γυναίκες, τόσο πιο πολύ «έχαναν» οι άντρες. Δεν είμαι κατά της ισότητας αντρών και γυναικών, μη με παρεξηγήσετε. Είμαστε όλοι άνθρωποι και για εμένα αυτό έχει σημασία. Το θέμα όμως, είναι ότι οι άντρες σιγά σιγά «χαλαρώσαμε», γιατί βλέπαμε ότι οι γυναίκες σιγά σιγά «έσφιγγαν», γίνονταν πιο δυνατές και πιο σκληρές… και εμείς πιο μαλακοί και πιο μ@λάκες...

Και τώρα? Πρέπει να καθίσουμε και να ξαναδούμε ταινίες όπως «τα καμάκια» για να θυμηθούμε πώς ο άντρας έριχνε μια γυναίκα? Μήπως όμως, μαζί μας πρέπει να δείτε και εσείς οι γυναίκες αυτές τις ταινίες? Μήπως πρέπει να τα ξανασκεφτούμε όλοι και όλα μαζί και να αναθεωρήσουμε? Απλά και μόνο, γιατί, μικρή μου, όταν μου στέλνεις σφηνάκι και μου κλείνεις το μάτι, με χάνεις. Είσαι το θηλυκό κι εγώ το αρσενικό. Εγώ θα κάνω την κίνησή μου. Εσύ θα κάνεις τα νάζια σου. Κι εγώ με τη σειρά μου θα ξανακάνω κίνηση. Και θα σε κυνηγήσω και θα σε αρπάξω με τα χέρια του θύτη και θα σε δαγκώσω με τα δόντια του αρπακτικού… Αν κάνεις εσύ την πρώτη κίνηση, είναι σαν να μου στέλνεις τα @ρχίδια μου μέσα στο σφηνάκι… Ευχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω!!!

Καλή εβδομάδα σε όλους και σας αφήνω με ένα τραγουδάκι, απόσπασμα από την ταινία


(στο youtube θα βρείτε αποσπάσματα από την ταινία και ως ""A Wonderful Tour Guide and The Prince")

Υ.Γ. : Σε κανένα σημείο, δεν εννοώ ούτε υπονοώ τους gay, άντρες ή γυναίκες. Μιλάω για όλους εμάς, τους υπόλοιπους, που «καμωνόμαστε» πως είμαστε «καθαροί» άντρες ή γυναίκες, αλλά στην ουσία είμαστε πιο «ακάθαρτοι» από τους «βρώμικους» κατά τα άλλα, ομοφυλόφιλους…
Ας θυμηθούμε πώς είναι να ΞΕΡΕΙΣ τι είσαι, να ξέρεις ότι έχεις @ρχίδια ή να γνωρίζεις ότι ΔΕΝ πρέπει να έχεις και μετά… ας ευχηθούμε ΚΑΛΑ ΣΤΕΦΑΝΑ, σε straight και μη!!!

28 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Εχεις δικιο αλλα που να το βρεις στη σημερινή εποχή..
Τετοια μεγαλα θεματα δεν κουβεντιαζονται καν!
Εκτος αν κλεισουμε ραντεβου σε στρογγυλό τραπέζι και εχουμε και απειρες ωρες μπροστά μας.
Καλη βδομαδα Πασχαλη. Απ την καρδια μου

Συβίλλα είπε...

Προσωπικά, βρίσκω την συμβουλή "Beware of the snakes" πολύ εύστοχη. Ίσως θα έπρεπε να αναρτηθεί και έξω από τη Βουλή ή στην είσοδο κάθε δημόσιας υπηρεσίας...

Όσο για το άλλο θέμα, θα πρέπει να σου πω πως η απώλεια ταυτότητας δε βαρύνει πάντα τα άτομα. Κάποιες φορές και η ιστορία βάζει το χεράκι της...

Και, που 'σαι, μην τα ισοπεδώνουμε κι όλα! Δεν μπορεί να θεωρείς τη συμπεριφορά του Γαρδέλη και του Ψάλτη στις εν λόγω ταινίες κολακευτική για τις γυναίκες... Ταινίες τίγκα στα στερεότυπα, με τον macho άντρα και την ηλίθια καψουρεμένη αναλφάβητη. Πραγματικά αυτό αποτελεί πρότυπο; Come on babe....

Τα φιλιά μου, κινηματογραφικά..

DR PAKO® είπε...

@ Μαρία Νικολάου : Στρογγυλό ή όχι το τραπέζι, οι άπειρες ώρες χρειάζονται σίγουρα, για να το κουβεντιάσουμε... αλλά ούτε καν να πλησιάσουμε τη λύση!!!
Μιας και το είπες όμως... δεν το κλείνουμε το ραντεβού? Χα!
Τα φιλιά μου, άπειρα...

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Χαχαχα!!!
Δεν είχα σκεφτεί τις ταινίες έτσι! Ηλίθια καψουρεμένη αναλφάβητη η πρωταγωνίστρια? Σίγουρα δεν αποτελεί πρότυπο, ίσως όμως να είναι καλύτερη από την "γραμματιζούμενη", "έξυπνη", α*άμητη πρωταγωνίστρια του σήμερα!
Φυσικά, και ο macho Γαρδέλης απέχει πολύ από τον γνήσιο άντρα που εννοώ (και μιας και μου τον θύμισες, βρήκα το αυτόγραφό του πεταμένο μέσα στο συρτάρι μου).
Τα φιλιά μου, κολακευτικά...

TheMissKaten είπε...

To mono pou krathsa ap olh thn istoria htan to exhs : "Αν κάνεις εσύ την πρώτη κίνηση, είναι σαν να μου στέλνεις τα @ρχίδια μου μέσα στο σφηνάκι…". Sthn yeia mas, vre paidia!
a re pako, k sou eipa na thn kopseis thn Nathanahl...
an oi kynhgoi poy meinane se afto ton kosmo eisai esy k kana dyo- treis filoi sou, tote tha ginete dirla sto arxidi, sygnomh kiolas, giati dystyxos nowdays oi gynaikes kernane arada...ki an einai kai papas me thn arada sou tha pas (asxeto!)

Unknown είπε...

εγώ πάλι, διαβάζοντάς σε, μου ήρθε να γύρω τον λαιμό μου και να δεχτώ ηδονικά μια δαγκωνιά, γαμώ τη γυναικεία μου φύση, μα έτσι είναι...

και, ναι συζητώντας τα δυο μας μσνικώς(!) χθες, θίξαμε ορισμένα @ρχίδια που δεν θυμούνται καν αν και πού τα έχουν αυτά τα όργανα αναπαραγωγής τους που καθορίζουν το φύλο τους.

τα παλικάρια γίνανε νεράιδες μου φαίνεται. μα τα βρόχινα δεν θα μάθει ποτέ κανείς να τα ρίχνει έτσι όπως οι αυθεντικές...μωρό μου :)

φιλιά βρόχινα...πάντα!

naya είπε...

Μεγαλη κουβεντα εθιξες αγαπητε μου!Μου ηρθε στο μυαλο ενα ντοκυμαντερ που ελεγε οτι γεννιουνται περισσοτερες γυναικες απο αντρες.(ψιλοασχετο)
Κ αν σκεφτεις οτι σχεδον σου εκανα προταση γαμου...μπαινω αυτοματως στα αζητητα!!OMG!!
(Πρεπει επειγοντως να δω καμια παλια ταινια)..

raindrop είπε...

ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω.
ευχαριστώ(εκ των προτέρων για το βήμα).

το -ίσως ελεεινό και τρισάθλιο-μυαλό μου κόλλησε στο θαυμασμό που εξέφρασες για τις βιντεοταινίες(;)τις οποίες δε θα σχολιάσω εκτενώς-μία έχω δει και φρόντισα να την απωθήσω εγκαίρως για αισθητικούς λόγους και επειδή μου εξέπεμψε κάτι απαράδεκτο/δε θα συνεχίσω με χαρακτηρισμούς-
αλλά και στην άποψή σου για το ετεροφυλόφιλο καμάκι.τι ανασφάλεια σας έπιασε τους άντρες;μου θυμίζεις τον πρώτο μου γκόμενο,που μου έλεγε ότι ένιωθε πίεση επειδή δεν απαίτησα να ολοκληρώσουμε μετά από αρκετό καιρό σχέσης και του φαινόταν περίεργο(τελικά καλά έκανε,γιατί τον άφησα για την πρώτη μου γκόμενα,αλλά δεν έχει σημασία)..
που λες,"hello!" είμαι κι εγώ άνθρωπος με (εξίσου έντονες)σεξουαλικές ορμές κι όταν σε βλέπω στο μπαρ και μου αρέσειςνιώθω την ανάγκη να σε πλησιάσω.τόσο τρομακτικό είναι;αν ήθελα να "οικειοποιηθώ" τα @ρχίδια σου,είτε μου την έπεφτες είτε σου την έπεφτα,κατά τη διάρκεια του σεξ θα σου "άνοιγα νέους ορίζοντες"(πώς να το πω ευγενικά;)και αν ήθελα να τα αναιρέσω κιόλας θα το έκανα χωρίς τη θέληση σου...
γκούχου-γκουχου...
όχι.δεν θέλω να σε ευνουχίσω τη στιγμή που στην πέφτω στο μπαρ,γιατί μετά δε θα μου είσαι χρήσιμος!
γιατί κολλάμε σ'ένα στερεότυπο άντρας-θύτης,γυναίκα-θύμα;νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε τις προεκτάσεις που λαμβάνει αυτό το σχήμα στην ψυχολογία των φύλων και κατ'επέκτασιν στην κοινωνία...
δεν τα λέω αυτά από επιθετικότητα προς τους άντρες,αλλά επουδενί δεν μπορώ να δεχτώ εξορισμού αξιώσεις για τη διανομή των ρόλων.
ούτε επιθυμώ μία μονολιθική διανομή ρόλων(κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην "ιδανική"κατάσταση που περιγράφεις και στην αντίστροφή της)

κι εγκυκλοπαιδικά θα προσθέσω ότι αυτό είναι κάτι βασικό που απλαμβάνω στον ομόφυλο έρωτα:η δυνατότητα να ενσαρκώνεις ρόλους αντίθετους μεταξύ τους απ'τη μια στιγμή στην άλλη:πότε είσαι ο πιο άγριος θύτης,πότε το πιο ευάλωτο θύμα!...(μαγικό και μαγευτικό ταυτόχρονα;)

εκ των υστέρων ζητώ συγγνώμη αν είπα πολλά,
αλλά συγχύστηκα η γυναίκα-φιλικά-

καληνύχτα
χωρίς κερασμένο σφηνάκι;)

Μαρια Νικολαου είπε...

Βρες εσυ κατι στρογγυλό και το κλεινουμε χχαχα :ρ
Οκ ας μην ειναι και στρογγυλο!
Καλημερα και καλο μήνα Dr

Spitogata είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα και από μένα...

Βρε Πασχάλη...με προβλημάτισες...χωράνε και τα δύο αρχ@@@@ μέσα σε ένα σφηνάκι?

Οι συγκεκριμένες ταινίες δεν αποτέλεσαν ποτέ πρότυπο για μένα...ίσως αντικείμενο χλευασμού.

Όσο για τους ρόλους ανδρών και γυναικών, είμαστε γελασμένοι αν νομίζουμε πως υπάρχουν κανόνες και στεγανά.
Ο καθένας εξελίσσει την ερωτική έκφρασή του και μαζί εμπλουτίζει το βιβλίο των ερωτικών εμπειριών του.

Το να κυνηγάς αυτό που επιθυμείς είναι χρέος απέναντι στον ίδιο σου τον εαυτό, αρσενικό ή θηλυκό!

Τα φιλιά μου
Αμαζονικά

DR PAKO® είπε...

@ Katen : Είμαι σίγουρος πως δεν μείναμε μόνο εγώ και οι φίλοι μου και η αλήθεια είναι πως μπορείς να μας διακρίνεις μέσα στα bars... ή που είμαστε νηφάλιοι, επειδή δεν πίνουμε σφηνάκια @rxidia ή που είμαστε ντίρλα - όπως λες - επειδή πίνουμε για να ξεχάσουμε αυτές που κερνάνε τέτοια σφηνάκια!!!
Τα φιλιά μου, αραδιασμένα...

Υ.Γ. : Κι εγώ σου λέω πως η Ναθαναήλ δεν κόβεται εύκολα... :P

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : Να γιατί γουστάρω τρελά να τα λέμε... είσαι μία ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ γυναίκα, βλέπεις το θέμα όπως το εννοώ και δεν το υπεραναλύεις με μπουρδολογία!!!
Τα παληκάρια γίνανε νεράιδες... και οι νεράιδες, παρέμειναν γνήσιες γυναίκες... δυστυχώς κρυμμένες!!!
Τα φιλιά μου, παληκαρίσια...

DR PAKO® είπε...

@ Νaya : Το ντοκυμαντέρ δεν είναι τόσο άσχετο όσο νομίζεις. Υποθέτω ότι μιλούσε για τις κλιματικές αλλαγές και τις διατροφικές απαιτήσεις που οδηγούν στην υπερπαραγωγή προϊόντων εμπουτισμένων με ορμόνες... αποτέλεσμα αυτών : από τη μία να γεννιούνται περισσότερες γυναίκες και από την άλλη, οι άντρες να γίνονται πιο θηλυκοί!!!
Και να που δίνεις ένα ζωντανό παράδειγμα (προς αποφυγήν) : είναι δυνατόν να κάνει πρόταση γάμου μία γυναίκα σε έναν άντρα? Παίρνω πίσω το "i do" μου! :P
Εχεις πρόσκληση για ταινία μαζί μου, όποτε θέλεις! ;)
Τα φιλιά μου, επείγοντα...

DR PAKO® είπε...

@ raindrop : Πολύ μπλα μπλα που απλά αποδεικνύει αυτό που εννοούσα σε όλο το κείμενο:
στερεότυπα, εξορισμού αξιώσεις ή μονολιθικές απόψεις...
Όπως και αν το πεις, είναι αυτό που συνήθως γινόταν μεταξύ αντρών και γυναικών (straight πάντα) και η ζωή κυλούσε ομαλά... όμορφα... γνήσια!!!
Από τη μέρα που υιοθετήθηκε η λογική "είμαι άντρας χωρίς @ρχίδια ή γυναίκα με @ρχίδια και αυτό σημαίνει πως ανοίγω τους ορίζοντες μου"... ε, συγνώμη κιόλας, αλλά σαν να μπλέχτηκαν λίγο τα πράγματα...
Υποθέτω πως η νεράιδα της βροχής θα καταλάβει τί εννοώ, γιατί είναι αυθεντική γυναίκα... σε αντίθεση με εσένα, που όπως φαίνεται "ανήκεις" αλλού (και καλά κάνεις και δικαίωμα σου... αλλά είσαι "αλλού")!!!
Τα φιλιά μου, κερασμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Μαρία Νικολάου : Χαχαχα!!!
Να είσαι καλά, καλό μήνα και θα το κανονίσουμε σίγουρα!!!
Τα φιλιά μου, στρόγγυλα...

Υ.Γ. : Νιώθω πως... είναι από τις λίγες φορές που δεν πιάνω το υπονοούμενο...? Ντροπή μουυυ!!! :)

DR PAKO® είπε...

@ Spitogata : Χαχαχα! Ας πούμε ότι ήταν "ποιητική άδεια", γιατί δεν μου πήγαινε να πω "το @ρχίδι μου σε σφηνάκι" (μετά θα ρωτούσες "ένα έχεις μόνο?"). :P
Όσο για τις ταινίες, το λέω σε εσένα, για να το καταλάβουν όλοι :
δεν ήταν οι ταινίες το πρότυπο, αλλά η εποχή εκείνη. Δεν "κόλλησα" τόσο στις "βιντεοκασέτες", αλλά στις εικόνες που έδειχναν και στις εποχές που με ταξίδεψαν. Αυτό ήθελα να κρατήσετε, αλλά μάλλον δεν το κατάφερα.
Από κει και πέρα, συμφωνώ μαζί σου, αλλά και διαφωνώ λίγο : ο άντρας κυνηγάει όταν επιθυμεί κάτι... η γυναίκα καλό θα ήταν απλά να εκδηλώνει το ενδιαφέρον της, ακόμα και αν το κάνει πρώτη!
Είναι λεπτή η γραμμή που χωρίζει την εκδήλωση ενδιαφέροντος και το κυνήγι... και εκεί είναι που χάνονται η γνησιότητα και η μαγεία!!!
Τα φιλιά μου, ακανόνιστα...

Antoine είπε...

Κοίτα DR PAKO,

Εγώ τα αντιλαμβάνομαι λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Δε νομίζω ότι υπάρχουν ρόλοι ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες, δηλαδή ότι ο άνδρας επωμίζεται το ρόλο του κυνηγού και άλλα παρόμοια. Για την ανάπτυξη μιας υγιούς και σοβαρής σχέσης αρκούν αλληλοκατανόηση και συνεννόηση. Ακόμη και το ποιος θα κάνει την πρώτη κίνηση δε νομίζω ότι μετράει ιδιαίτερα. Βέβαια, ο καθένας έχει άλλα γούστα και ιδιοτροπίες. Συνεπώς, στην πραγματικότητα το βίωμα των σχέσεων των δύο φύλων έχει διαφορετική υπόσταση σε κάθε άτομο.

Και πληροφοριακά... από το φθινόπωρο θα είμαι στην Ιατρική Σχολή του Αριστοτελείου. :-)

DR PAKO® είπε...

@ Antoine : Κοίτα... δεν σχολιάζω τίποτα από όσα είπες, για δύο λόγους:
1)στα 17 σου χρόνια ακόμα... ε, επέτρεψέ μου να σου πω (πάλι) πως θα μεγαλώσεις και θα καταλάβεις... και 2)καλά, μιλάς για σχέσεις και γκόμενες και αφήνεις το καλύτερο για το τέλος? ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑ!!!
Μπράβο σου, μικρέ Αντώνη! Καλή αρχή!!!
Να περάσεις ένα καλό καλοκαίρι...

Antoine είπε...

Καλά, καλά, δε μιλάω άλλο για σχέσεις!

Σ' ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια. Ο μόνος λόγος που σου αποκάλυψα το λίγων ημερών μυστικό μου είναι, φυσικά, επειδή είσαι γιατρός και μένεις στη Θεσσαλονίκη. Αλήθεια, είσαι από εδώ ή μετοίκησες από κάπου αλλού; Στο Αριστοτέλειο τελείωσες;

Unknown είπε...

έλα, μη μπλέκεις την λέξη "αυθεντικό" και την πας σε άλλα μονοπάτια. οι ισορροπίες είναι ατομικό θέμα,καθώς επίσης και για το πώς μπορεί να κρατηθούν. όλα είναι σεβαστά και δεκτά αρκεί να μας εκφράζουν και να ξέρουμε πώς να τα προβάλλουμε. αυτό άλλους ενοχλεί κι άλλους όχι. μην το ξεχειλώνουμε γενικώς. θα μπορούσα να κάνω τα πάντα π.χ. αλλά φυσικά με τον (ανεπανάληπτο :Ρ) τρόπο μου.Και νομίζω πως η ουσία είναι εδώ: "Ο τρόπος". Οι νεράιδες ρε συ, είναι παντός καιρού. Κι ας είναι και βρόχινες μερικές μερικές.

φιλιά βρόχινα βεβαίως, βεβαίως :)

raindrop είπε...

το πολύ μπλα μπλα μου δείχνει απλά τη θερμοκεφαλιά μου όταν θέλω να διαφωνήσω.
μπορώ να δεχτώ οποιαδήποτε διαφορετική άποψη και δεν προσηλυτίζω κανέναν προς τις δικές μου κατευθύνσεις'απλώς εκφράζομαι

όμως αυτό που δεν μπορώ να δεχτώ είναι η έκφραση της ακύρωσης(γιατί μόνο σε τέτοιο επίπεδο μπορεί να συνβεί) της αυθεντικότητάς μου ως γυναίκα τη στιγμή που έχω λατρέψει τη θηλυκή (μου) φύση.και ιδιαίτερα από έναν άνθρωπο που βλέπω πως κρίνει άντρες και γυναίκες έξω από τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους.γιατί να ορίσουμε τη θηλυκότητα και τιν ανδρισμό με γνώμονα τα αντίθετά τους;
τέλοσπαντων,αφού είμαι "αλλού"

φιλιά
θηλυκά όσο αρνείσαι να φανταστείς!

DR PAKO® είπε...

@ Antoine : Διάβασε κάποιο παλιότερο κείμενό μου και θα καταλάβεις.
Είμαι από Θεσσαλονίκη, αλλά σπούδασα Σερβία.
Συγχαρητήρια και πάλι! Καλά να περνάς!!!

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : Για άλλη μια φορά, αποδεικνύεσαι... ανεπανάληπτη!!!
Τα φιλιά μου, τροπ-ικά...

DR PAKO® είπε...

@ raindrop : "Μην κρίνεις για να μην κριθείς"...
Αν (σε) έκρινα, τότε λάθος μου και συγνώμη...
Νομίζω όμως, πως δεν έκανα κάτι τέτοιο, οπότε... πάμε για "αλλού"!!!
Τα φιλιά μου, φαντασμένα...

Υ.Γ. : Φτάνει τώρα, ναι?

Υ.Γ. για τη Νεράιδα της βροχής : "Το καλό το παληκάρι, ξέρει κι άλλο μονοπάτι". ;)

raindrop είπε...

οκ παληκάρι!
μια διευκρύνιση ήθελα να κάμω!
ειρηνη ημίν!(έτσι κι αλλιώς)

καλημέρα!

Unknown είπε...

xmmm
παιδι σε πολλές σκέψεις ΜΕ έβαλες...
εγώ είμαι μικρή και αθώα που να ξέρω από αυτά!..:P
πέρα από την πλάκα..θέλει πολυυυυυυυ συζήτηση τα άπειρα που θίγονται σε τόσες "λίγες" γραμμές...
πάντως τα πράγματα έχουν αλλάξε για τα καλύτερα ή τα χειρότερα..αλλά όπως σχολίαζα αυτά τα θεματάκια σου με φίλους μέσα στην βδομάδα..στην τελική η ευτυχία αξίζει ..όπου και να την βρεις..μα να είναι στο σφηνάκι με αρχίδια ή χωρίς..αυτό που σου μένει στην καρδιά πλέον..όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα..τα φιλιά μου τα μπερδεμένα?

DR PAKO® είπε...

@ raindrop : Ειρήνη!!!
Τα φιλιά μου, διευκρινισμένα...

DR PAKO® είπε...

@ electronik^aki : Αθώα? Αντε μικρή... αλλά αθώα? Χαχα!!!
Όπως και να έχει, θέλει πολύύύ συζήτηση όπως λες! Σύντομα, από κοντά!!!
Τα φιλιά μου, καραμπερδεμένα...