Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

On The Edge

Έχει περίπου ένα μήνα, ίσως και λίγο παραπάνω, που είδα την ταινία On the edge. Ήταν ξημερώματα Παρασκευής, γύρω στις 04:30 όταν μου πρότεινε η φίλη μου Zouzarela να βάλω Star Channel και να ακούσω... δηλαδή να δω την ταινία, αλλά και να ακούσω το soundtrack της!!!

Το εργάκι αυτό με βρήκε σε μία ψυχολογική κατάσταση... σχετική με τον τίτλο του και ίσως με το περιεχόμενό του! Η μουσική του, με κράτησε ξυπνητό μέχρι τις 6 το πρωί, όπου και τελείωσε, έκλεισα την τηλεόραση και μαζί τα μάτια μου...

Χωρίς να θέλω να σας ενθουσιάσω ή να σας απογοητεύσω, οφείλω να σας πω ότι σαν ταινία, αξίζει, όχι όμως και πολλά. Ίσως να ήταν η «φάση» που με πέτυχε τότε και με κράτησε να την δω. Ίσως να είναι και η διάθεσή μου τώρα, που με οδήγησαν να γράψω αυτό το κειμενάκι... και προς Θεού, δεν είναι «κριτική κινηματογράφου»... κάθε άλλο!!!

Δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω… Είναι μία από τις λίγες φορές στη ζωή μου, που κουράστηκα να μιλάω και να ακούω (και το δεύτερο με στεναχωρεί ιδιαίτερα). Αν θέλετε, αφιερώστε 1,5 ώρα από τη ζωή σας και δείτε την ταινία. Από εμένα, έχετε «δωράκι» το soundtrack :

1. Irish Eyes - The Wolfe Tones (γι’ αυτό δεν είμαι σίγουρος)

2. Catch the Sun - Doves

3. 1979 - Smashing Pumpkins

4. Please forgive me - David Gray

5. The end of nowhere - Slim Whitman (ούτε γι’ αυτό)

6. God Kicks - Therapy?

7. Start - The Jam

8. A Town Called Malice - The Jam

9. Alright - Supergrass

10. He's not that kind of girl - Therapy?

11. Seven Day Mile - The Frames

12. Is She Weird? - Pixies

Bonus track : Spanish Flea - Herb Alpert & The Tijuana Brass

Μαζί με αυτά, ακούω και αυτό, που έχει άμεση σχέση! Καλή ακρόαση!!!

P.Š. : 3μΜ474 όμως? Πάλι? Χα! ;)

14 σχόλια:

Unknown είπε...

Θα την έχω υπόψην την ταινία..και θα ακούσω και τα λαλά...πολύ μου προβληματίζεσαι τελευταία......
τεικ ιτ κοολ..πακούλι!!
όσο για μένα είδα το "η νύχτα των ηλιοτροπιων" χθές στο θερινό σινεμά στη νεάπολη...άστρα πυργολαμπίδες και ταινιάκι...
Bent και Swollen..για λίγο χαλάρωμα..Καλά ξυπνητούρια!

Ταχυδρόμος! είπε...

Ευχαριστούμε εκ της διευθύνσεως!

DR PAKO® είπε...

@ electronik^aki : Προβληματίζομαι λες... ή απλά, πρέπει να αποκωδικοποιήσεις το υστερόγραφο? Χα!!!
Περιμένω να μου πεις για την ταινία που είδες!!!
Τα φιλιά μου, χαλλλαρά...

DR PAKO® είπε...

@ Ταχυδρόμοοοοοοοοοος !!! : Εμείς ευχαριστούμε!!! Χεχε!!!
Ακόμα δεν έχω τελειώσει την ανάγνωση του κειμένου σου για το Λονδίνο! Προσπαθώ! Χα!!!
Καλή συνέχεια...

? είπε...

θέτει άμεσα υποψηφιότητα ;-)

DR PAKO® είπε...

@ Νίκος Κ. : Ακόμα εδώ είσαι? :)
Καλά μπάνια λέμεεε!!!
Να είσαι καλά...

maika είπε...

απο μουσική πάντως καλή ακούγεται!!!
θα τη δώ!
εγώ είδα πρόσφατα για 100στη φορά το Σινεμά ο Παράδεισος και το ξανακαταφχαριστήθηκα!!!!
Αν δεν το έχεις δει,χάνεις!
;0)))

DR PAKO® είπε...

@ maika : Πρέπει να έχει πολλάάά χρόνια από τότε που είδα την ταινία! Θα προσπαθήσω να την ξαναδώ σύντομα!!!
Ελπίζω να μην με βρίζεις αν δεις το "on the edge"... είναι λίγο χαζούλα ταινία!!!
Τα φιλιά μου, παραδεισένια...

maika είπε...

σιγά μη σε βρίζω...
έχω δει πολλές χαζούλες ταινίες και τις έχω καταχαρεί!!!
;0))

DR PAKO® είπε...

@ maika : Ελπίζω να καταχαρείς και αυτήν!!!
Τα φιλιά μου, χαζούλικα...

Unknown είπε...

h tainia syntomos...alla its a secret etsi:)))
tha thn balw sto ipod sthn douleia!:P
ta filia m aperigraptos mpalkonokouventiastikotherina!

manolito είπε...

Η αλήθεια είναι ότι έχω καιρό να δω ταινία, αν και είμαι κινηματογραφόφιλος! Έριξα μια ματιά σήμερα στο blog σου, μιας και πρώτη φορά μπαίνω... Πολύ καλό το άρθρο σου για τον "Γιώτη"! Και τώρα που το 'μαθα; Ετοίμασε σουβλάκια και ρετσίνες! ;-)

Όναρ είπε...

Ρε συ Γιατρούλη, δεν αφήνεις τις μουσικές και τα ποδήλατα σε άδεια γυμναστήρια να πας σε καμιά παραλία ή σε κανένα πολυσύχναστο γυμναστήριο για κανένα μπανιστήρι..τα παμε αυτά..καλησπέρες Αθηναϊκά πειρακτικές & ξελιγομένες για Θερμαϊκούς..α ρε τυχερούλη..

DR PAKO® είπε...

@ electronik^aki : Χα...

@ manolito : Να περνάς από εδώ όποτε θέλεις και από τον Γιώτη κάθε απόγευμα... θα με βρεις εκεί!
Να είσαι καλά!!!

@ Όναρ : Τα άδεια γυμναστήρια και ο Θερμαϊκός μου αρκούν αυτό το διάστημα, πίστεψέ με!!!
Τα φιλιά μου, ποδηλατικά...