Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Σαν σήμερα…

... το 1979, γεννήθηκα! Καλώς ή κακώς!!!

Δεν μου αρέσουν τα γενέθλια, δεν τα γουστάρω! Ειδικά τα δικά μου, που είναι μέσα στο Sκατακαλόκαιρο και πάντα όλοι έλειπαν και λείπουν και κανείς δεν ήταν εδώ για να γιορτάσουμε… και ίσως και να μην είναι και τώρα!

Ο κύριος λόγος όμως, που δεν μου αρέσουν τα γενέθλια, δεν είναι η γιορτή, το party, που σχεδόν ποτέ δεν έγινε… είναι απλά το γεγονός ότι τα γενέθλια με αναγκάζουν να θυμηθώ τον παντοτινό μου καημό, την αιώνια απορία μου, τον λόγο που ίσως με οδηγήσει στο να μην αποκτήσω ποτέ παιδιά :
«εμένα ποιος με ρώτησε αν ήθελα να γεννηθώ σε αυτόν τον πλανήτη, σε αυτήν την εποχή, σε αυτήν την ήπειρο, σε αυτήν την χώρα, σε αυτήν την πόλη, σε αυτήν την περιοχή, σε αυτό το σόι, σε αυτήν την οικογένεια?»

Φανταστείτε… υποτίθεται πως είμαι γέννημα θρέμμα μιας καλής οικογένειας και μίας όμορφης και ερωτικής πόλης! Κι όμως, αν με ρωτούσαν… δεν θα ήμουν εδώ τώρα…

Για να μην το αναλύσω άλλο (και χαλαστώ), κλείνω αυτό το post με μουσικούλες, με τις οποίες κόλλησα λίγο τον τελευταίο καιρό…

(τρελό κόλλημα αυτό, λέμεεε)





(είμαι hippie... λες?)

Υ.Γ. 1 : Γενέθλια – ξεγενέθλια, εγώ χατίρια δεν χαλάω… το τραγουδάκι αυτό με πήγε χρόνια πίσω και το αφιερώνω στη νεράιδα της βροχής, αν και σκεφτόμουν να της αφιερώσω αυτό… Φιλάκια, νεραϊδούλα μου…



Υ.Γ. 2 : Αν μου πάρετε δώρο… πάρτε μου κάτι τέτοιο…

... καλά? ;)

29 σχόλια:

Unknown είπε...

γεννέθλια, μωρό μου? όσα τα χρόνια σου τόσα και τα βρόχινά μου, να πέφτουν πάνω σου, στα στέλνω απ' την καρδιά μου...

δεν θα σου κάνω το δωράκι της φωτό μα κάτι δικό μου. ένα απ' τα πέπλα που με καλύπτουν, μικρό κι αραχνοϋφαντο για να το κρατάς και να μεταφέρεσαι νοερά σε κόσμους παραμυθένιους μιας και τούτος δεν μας πάει...

φιλιά βρόχινα...

Υ.Γ. ευχαριστώ για το τραγουδάκι. Hysteria is my middle name :)

Παπίτσα είπε...

Χρόνια πολλά, πάντα χίππυ και πάντα ευτυχισμένος!

Άσε, και εμένα τα γενέθλια μου είναι καλοκαιρινά και πολλοί πάντα λείπουν.

Και γω έχω τρελαθεί με ......
IIIIIIf you hold my hand, things won't be the same......!!!!!!!!

TheMissKaten είπε...

Xronia Polla giatre mou! akomh kai thn hmera ton genethlion sou me erothseis tha thn peraseis? emena poios me rothse, klp klp.
ante pies kamia boukala tekila na vgaleis ton hippie eafto sou.
koita na to diaskedaseis tonigh, kai th erthoun kai ta dora!

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : Ευχαριστώ πολύ, "μωρό μου"!!!
Το τραγουδάκι σου πάει, όπως και το άλλο που ήθελα να σου χαρίσω... άκουσε το, οκ?
Τα φιλιά μου, νοερά...

DR PAKO® είπε...

@ Παπίτσα : Thanks για τις ευχές! Καλώς ήρθες κιόλας!!!
Κουράγιο, συμπάσχουσα φίλη με καλοκαιρινά γενέθλια... κάποτε θα μας κάνει καλό αυτό (δεν θα "μεγαλώνουμε" καθόλου... χα).
Τα φιλιά μου, τραγουδιστά...

Me:Moir είπε...

Γιατρέ μου,
Χρόνια καλά σου εύχομαι και ό,τι επιθυμείς να γίνει δικό σου.

ΥΓ: Όσο για το δώρο σου, κάτι θα κάνουμε, έχει και εκπτώσεις....:p

DR PAKO® είπε...

@ katen : Καλά ρε, τέτοια μέρα και τολμάς να μου κάνεις ερώτηση? Χαχα!
Tekila δεν πίνω ποτέ, αλλά vodka! Όσο για το hippie εαυτό μου... και γάλα να πιω, μου βγαίνει!!!
Τα φιλιά μου, διασκεδαστικά...

Antoine είπε...

Χρόνια σου Πολλά!!!

Σε αντίθεση με σένα εγώ λατρεύω τα γενέθλιά μου και για να σκάσεις σου λέω ότι είναι μέσα στο καταχείμωνο!
Δε μ'αρέσει το καλοκαίρι...

Αλλά σήμερα δε μιλάμε για μένα..;-)
Να είσαι ευτυχισμένος και να χαίρεσαι πάντα τη ζωή σου σ'αυτήν την "ερωτική πόλη" (που μεταξύ μας ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι ερωτική...)

Γεια!

naya είπε...

Χρονια πολλα μωρε γκρινιαρη!!Να τα εκατοστησεις!!
Κ εγω παντως που γιορταζω 6 μερες πριν τα χριστουγεννα..παντα ελειπαν οι συμμαθητες μου απο τα παρτυ μου..:(
Ax..

manolito είπε...

Χρόνια σου πολλά γιατρέ μου! Πολύ δυνατό το πρώτο κομματάκι! Ελπίζω να πέρασες καλά χθες... μπορεί με λίγους φίλους αλλά σίγουρα εκλεκτούς!
Τα φιλιά μου εκλεκτικά!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά μελαγχολικό αγόρι
Φάε μάτια ψάρια, προς το παρών.
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ......Ρ

http://www.imagebam.com/image/4a3ac79600271

DR PAKO® είπε...

@ ALL : Sorry που άργησα να απαντήσω, αλλά το pc μου είχε κάποιο πρόβλημα! Όλα καλά τώρα!!!

DR PAKO® είπε...

@ Me:moir : Ευχαριστώ πολύ, καλή μου φίλη!
Ειδικά από εσένα, δεν θέλω άλλο δώρο... η φιλία σου αρκεί!!!
Τα φιλιά μου, εκπτωτικά... ;)

DR PAKO® είπε...

@ Antoine : Ευχαριστώ για τις ευχές σου, φιλαράκο!!!
Έλα με το καλό στην πόλη μας και θα καταλάβεις γιατί είναι ερωτική... (άντε, μπας και καταλάβω κι εγώ... :P).
Να περνάς καλάάά!!!

DR PAKO® είπε...

@ Naya : Ευχαριστώ πολύ, μωρέ γκρινιάρα! Χα!!!
Εσύ τουλάχιστον με καταλαβαίνεις! Μην στεναχωριέσαι πάντως, δεν θα σε ξεχάσω τον Δεκέμβριο! ;)
Τα φιλιά μου, γκρινιάρικα...

DR PAKO® είπε...

@ Μanolito : Thanks, man!!!
Δυστυχώς, το βράδυ των γενεθλίων μου, κάθησα σπίτι... δεν βαριέσαι, χρειάζεται και η απομόνωση κάπου κάπου!!!
Να περάσεις από τον "Γιώτη" για κέρασμα, αλλά... χωρίς φιλιά, οκ? Χα! :P
Χαλαράάά όλααα!!!

DR PAKO® είπε...

@ Bil Karas : Μελαγχολικό αγόρι? lol Ποιός ξέρει, ίσως και να έχεις και δίκαιο...
Ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά και για το δώρο... πολλά "μάτια" μαζεμένα! Χεχε!
Να είσαι καλάάά!!!

Unknown είπε...

Tragoudw edw mesa fonaxta....!!!
xronia polla....
to leme kai paei ligo ntoukou san eyxh..alla epeidh Dying young is overrated. ..na zhseis oti agapas gia na aisthanesai olokloromenos san pakoulis..sthn proseggish ths stigmiaias eytyxias..

Όναρ είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλά Γιατρούλη μου..! Όσο για το δώρο..λες να σου ταιριάζουν αυτά τα εσώρουχα..; Καλησπέρες εορταστικές..

DR PAKO® είπε...

@ Electronik^aki :Thanks, κορίτσι!!!
Ευχαριστώ για τις ευχές, μόνο που... να ζήσω ολοκληρωμένος, σαν Dr Pako? Χα!
Τα φιλιά μου, overated...

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Ευχαριστώ!
Καλά, τον τελευταίο καιρό έχεις καεί από την ζέστη και κάνεις... κρύα αστεία? :P
Τα φιλιά μου, παγωμένα...

Antoine είπε...

Καλέ μου, γιατρέ...
γιατί εγώ από άλλη πόλη είμαι;;;

Συβίλλα είπε...

Με συμπαθάς που άργηξα μα ξέρεις τώρα... αγάπησα και ξεχάστηκα. Θα με συγχωρήσεις, ναι;

ΧΡΟΝΙΑ ΟΣΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ ΚΙ ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ!!!!

Τα φιλιά μου, εορταστικά όπως πάντα...

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Αντε, εσένα περίμενα για να βάλω άλλο post! :)
Ευχαριστώ για τις ευχές και μην ανησυχείς που άργησες... κάλιο αργά, παρά ποτέSSS!!!
Τα φιλιά μου, εντοιχισμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Antoine : Από Θεσσαλονίκη είσαι, μικρέ Αντώνη? lol
Οκ, σημείωσε, λάθος μου...

Spitogata είπε...

Σου στέλνω τρεις...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Άσε τις γκρίνιες και ζήσε την ζωή σου με χαμόγελο!

Θα σου γελάσει και αυτή...

Φιλιά γελαστά!

DR PAKO® είπε...

@ Spitogata : Τρεις κιόλας! Thanks!!!
Κοίτα που θα μου βγει το όνομα... δεν γκρινιάζω, βρε! Χαμογελάω... δείχνοντας τα δόντια μου!!!
Τα φιλιά μου, "γκρινιάρικα"...

maika είπε...

δεν πέρασα στη μέρα του...σαν σήμερα....
αλλά και σήμερα οι ευχές μετράνε, έτσι?!
χρόνια πολλά και καλά και όπως τα θέλεις,να είσαι γερός και δυνατός του καράτε τιμωρός και όποιος σε πειράζει να γίνει πράσινος!

είχα κι εγώ γενέθλια στις 27 Ιουλίου και πάντα κι εγώ θυμάμαι στα γενέθλιά μου όλοι να λείπουν...γμτ...
λες να κάνουμε κανένα σύλλογο??

DR PAKO® είπε...

@ maika : Ευχαριστώ πολύ που με θυμήθηκες! Κάλιο αργά, παρά ποτέ! Οπότε... χρόνια σου πολλάάά!!! :)
Οι ευχές σου είναι απίστευτες (τιμωρός του καράτε με πράσινους εχθρούς? lol) και γι'αυτό πιστεύω πως θα μπορούσες άξια να γίνεις η πρόεδρος του συλλόγου μας! Χα!
Τα φιλιά μου, καρατερίστικα...