Παρασκευή 23 Μαΐου 2008

Getting Away With It - James

Εδώ και μέρες σκεφτόμουν να γράψω κάτι για την Eurovision 2008, αλλά ακούγοντας απόψεις τύπου "αυτή δεν είναι Eurovision, είναι Euro-Βύζιον" και δηλώσεις όπως "η Eurovision ξεκίνησε το '56 με σκοπό την παραγωγή πρωτότυπων τραγουδιών υψηλής ποιότητας, αλλά κατέληξε σήμερα ένα υπερθέαμα εύπεπτης ισοπεδωτικής μουσικής ευρείας κατανάλωσης", και αφού είδα λίγο από τους ημιτελικούς, έχω να πω ότι λείπει τόσο το μουσικό επίπεδο, όσο και... το ύφασμα!

Ακριβώς όπως είπε και ένας "σοφός" πελάτης στο Grill, "αυτά θέλει ο κόσμος πια... βυζάκια και μπουτάκια... κλείσε τον ήχο και απόλαυσε το show"!!! Γi'αυτό και αποφάσισα να μην πω τίποτε παραπάνω, πέρα από την ευχή μου για καλή επιτυχία σε όλες τις χώρες! Μακάρι το καλύτερο ΜΟΥΣΙΚΟ τραγούδι να κερδίσει (και μην ακούσω τίποτα βλακείες ότι δεν είμαι πατριώτης ή ότι δεν πρέπει κάποιος να ψηφίσει τα φαβορί... it's all about music, people... or at least it's supposed to be!!!)

Η διάθεσή μου τις τελευταίες μέρες είναι λίγο "θέλω να φύγω, να αποδράσω, να εξαφανιστώ και the hell with them", ήρθε και η Eurovision να κάνει κάτι στα αυτιά μου, οπότε... σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας το αγαπημένο μου τραγούδι απο James... Enjoy και καλό Σαββατοκύριακο!

(Αφιερωμένο σε όλους και ειδικά στη φίλη μου, Όναρ... thank you για όλα!!!)




P.S. : Μακάρι να μπορούσατε να καταλάβετε τους στίχους του τραγουδιού της Βοσνίας - Ερζεγοβίνης, για να νιώσετε την γλύκα και το νάζι που κρύβουν!!!
"Pokušaću da te poljubim a ti se pravi luda
Pokušaću da te probudim a ti se pravi budna"

24 σχόλια:

Unknown είπε...

αχ καιρό είχα ν' ακούσω αυτό το τραγουδάκι. μ' αρέσει κι εμένα πολύ. κι εγώ όλο για φευγιό λέω, μα ακόμη καρφωμένη εδώ. ουφ...

φιλιά βρόχινα...

Όναρ είπε...

I thank you Γιατρούλη..όσο για τους στίχους..γιατί δεν μπαίνεις στον "κόπο" να μας τους μεταφράσεις..; Θεωρείς τον εαυτό σου προνομιούχο..; Καλησπέρες εκ μέρους σου εγωιστικές και όχι μόνο..

Όναρ είπε...

Με άλλα λόγια..έλα, σε παρακαλώ..πες τί λένε..

DR PAKO® είπε...

@ νεράιδα της βροχής : Να ξεκαρφωθείς και να τραβήξεις προς τα "επάνω", γιατί χρειαζόμαστε μία καλή βροχή... άσε που τα βρόχινά σου, μαζεύτηκαν πολλά!!!
Τα φιλιά μου, φευγάτα...

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : Προνομιούχος? Όχι, με τίποτα! Απλά, δεν έχω την καλύτερη διάθεση για να ασχοληθώ με τους στίχους...
Tip : google it!!!
Τα φιλιά μου, προνομιούχα...

Συβίλλα είπε...

Dottore,
μάκια στα μουτράκια κι ελπίζω να μη το δεις γιατί θα διαβάζεις!!!!!!!

Άντε γιατί το φεγγάρι του Αυγούστου θα με βρει επάνω και δεν θέλω δικαιολογίες τύπου "έχω διάβασμα" και τέτοια γιατί θα σε τρελάνω στα μάγια!

Όσο για τη Eurovision (God...), άστα γιατί σήμερα έταξα σε φίλο να πάω από εκεί με το αμόρε για να δούμε μαζί τελικό και θα υποφέρω και μάλιστα με την άδειά μου! Τουλάχιστον μαγειρεύει καλά. Είναι κι αυτό μια παρηγοριά...

Τα φιλιά μου, αυγουστιάτικα..

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ντοτόρε όσων αφορά την Eurovision δεν ξέρω ως τι παραμύθι η θελαν να μας το περάσουν, αλλά πάντα ο σκοπός ήταν τα πολιτικά.
Και για να καταλάβετε, το πιο απλό. Από πού κι ως που το Αζαρμπαιτζαν και το Ισραήλ ανήκουν στην Ευρώπη. Χαιρετίσματα φιλικά.

Ανώνυμος είπε...

1.αφιερωμενο το waterfall απο τους καινουριους james ( τους οποιους θα δω στην Αθηνα! αντε ελα )

2.ειμαι με Γαλλία και Sebastian Tellier..( αν και βλέπω eurovision στο mute, δεν αντεχονται λεμεε!)

xxx

μετα από πολύ καιρο :)

Unknown είπε...

"θέλω να φύγω, να αποδράσω, να εξαφανιστώ και the hell with them"

το έκανα και επέστρεψα χιχι
όσο για το ευρο βίζιο...
τσίκι τσίκι...ότι ναναι.Ας κερδίσει ο πιο κουνιστός μουσικάντζας.Αυτό με το καλύτερο σίκρετ κομπιναίσιο..
τα φιλιά μου το ευρο βίζικα...

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Χα! Το είδα, γιατί δεν διαβάζω (από Δευτέρα, το υποσχέθηκα άλλωστε)!
Έλα με το καλό και μη σε νοιάζει! Ακόμα και διάβασμα να έχω, για εσένα θα βρω χρόνο! Άσε που ελπίζω να έχω... γλέντια, λόγω επιτυχίας!!!
Ελπίζω να περάσεις καλά απόψε, απόλαυσε το φαγητό και φαντάσου πως βλέπεις μία ταινία που... δεν σου έκατσε τελικά!!!
Τα φιλιά μου, αδιάβαστα...

DR PAKO® είπε...

@ bil karas : Θα συμφωνήσω μαζί σου, όχι μόνο για τις χώρες που συμμετέχουν (άσε που και το Αζερμπαϊτζάν και το Ισραήλ παίρνουν μέρος και στο Euro Basket) αλλά και για τα πολιτικά μηνύματα που περνάνε μέσα από την Eurovision : από την ελληνική συμμετοχή το 1976 με τραγούδι "θρήνο για την εισβολή στην Κύπρο" του Μάνου Χατζιδάκι και ερμηνεύτρια την Μαρίζα Κωχ μέχρι το 2008 και το "ζήτω η Μακεδονία" που φώναξε η Σκοπιανή τραγουδίστρια όταν τελείωσε την εμφάνισή της! Και πόσα άλλα έγιναν τα ενδιάμεσα χρόνια...
Anyway, ελπίζω να είσαι καλά, με Eurovision ή και χωρίς!!!
Τα χαιρετίσματα μου, επίσης φιλικά...

Μαρια Νικολαου είπε...

Ποτε δεν πηγαινα με βαση "ειμαι Ελληνίδα και πρεπει να θελω να βγει η Ελλάδα".
Παω με οτι μαρεσει και φυσικα ο θεσμος πλεον ειναι μια αηδια και μιση.
Συγνωμη αλλα ειναι η πιο καλη λεξη που μπορουσα να βρω για το "σωου' αυτο.
Λοιπον φετος μου αρεσει το τραγουδι της Αρμενίας και μονο.
Οχι βεβαια πως ειναι το κατι που μενει, αλλα μαρεσει.
Γουστο μου που λενε!
Και μακαρι να βγει για μενα , αλλα ασε...ξερω πως ψηφιζονται ολα...

Γεια σου Πασχαλη!

DR PAKO® είπε...

@ xrysopsaraki : Με τον πυρετό... των εξετάσεων να ανεβαίνει, νομίζω πως θα χάσω πολλές συναυλίες!
Thanks για την αφιέρωση και ελπίζω να μπορέσω να έρθω!
Άντε, καλή επιτυχία στη Γαλλία, λοιπόν!!!
Τα φιλιά μου, μαζεμένα... (μετά από τόσο καιρό...)

DR PAKO® είπε...

@ electronik^aki : Πήγες και ήρθες κιόλας? Ελπίζω να πέρασες καλά και να "ανέβηκες" ψυχολογικά!
Σίκρετ κομπιναιζόν? lol
Ας κερδίσει όποιος θέλει... εμείς και αύριο, τα ίδια θα κάνουμε...
Τα φιλιά μου, euro-visited...

DR PAKO® είπε...

@ Μαρία Νικολάου : Καλή επιτυχία και στην Αρμενία!
Υποτίθεται πως δεν ήθελα να γράψω για την Eurovision και άρχισα να σκέφτομαι πως κάνουμε... mini ψηφοφορία τελικά εδώ! Αρκετά, ε?
Κρατάω μόνο ότι "πας" με ό,τι σου αρέσει... κι εγώ (θα) σου αρέσω, νομίζω... χιχι!!!
Τα φιλιά μου, αρμένικα... (σαν τις βίζιτες...) ;)

Όναρ είπε...

Ναι..σιγά μην το ψάξω κιόλας..είμαι στην πηγή και θα πάρω εμφιαλωμένο..; Μπα..Καλημέρες αποφασισμένες..

TheMissKaten είπε...

ki ego mazi sou giatre...alla den einai kako na yparxei plouralismos diorganoseon (trush k mh), kai vizakia polla, ktl. opoios anazhta thn poiothta thn vriskei, den xreiazetai na anoixei thn tv h na perimenei thn eurovision. aplos meta apo ena akomh tetoiou eidous diagonismo synidhtopoieis oti den kerdizei o kalyteros alla autos pou exei perissoterous "filous". ki emeis (os xora) mallon exoume. pantos ego xetrelathika me ton sebastian tellier ths Gallias k as ton ekraxan pou symmeeixe (ha eixe tous logous tou)!

DR PAKO® είπε...

@ όναρ : Ίσως σε κάποιο άλλο post μου... ίσως prive... (η μετάφραση)
Τα φιλιά μου, εμφιαλωμένα...

DR PAKO® είπε...

@ katen : Πλουραλισμός, ποικιλία και... ε, "ποιότητα"...
Φυσικά και όποιος θέλει, ψάχνει και βρίσκει την ποιότητα και την καλή μουσική... αλλά γιατί όχι και στην TV και στην Eurovision?
Μπορώ να πω ότι περίμενα πιό "δυνατό" τον Sebastian Tellier, δεν ξετρελάθηκα κιόλας!!!
Τα φιλιά μου, γαλλικά...

tzonakos είπε...

Ακριβώς, πανηγυράκι με την μουσική να παίζει το ρόλο της ...διακόσμησης αντι να τιμάται όπως αξίζει.
Βυζάκια, μπουτάκια, λάμψη.
Γούσταρα τρελά τους Γάλλους και Ισπανούς που έστειλαν τέτοιους τρελούς, χαχα.
Απο μουσικη όμως λίγα άξιζαν, πχ το τούρκικο.

Η διάθεση για φευγιό μ εχει πιάσει εδω και λιγες μέρες και μενα...

DR PAKO® είπε...

@ tzonakos : Κατά την ταπεινή μου γνώμη, υπήρχαν και άλλα αξιόλογα τραγούδια που ίσως δεν πέρασαν στον τελικό... τί να λέμε τώρα!!!
Με τον δικό μου τρόπο, άρχισα ήδη να φεύγω... μέχρι να έρθει εκείνη η μέρα που όντως θα φύγω!
Κουράγιο, θα περάσουνε οι μέρες, πάλι θα φύγουμε και πάλι θα γυρίσουμε...
Να περνάς καλά και να τα λέμε... χάθηκες!!!

tzonakos είπε...

Το ξέρω που χάθηκα.
Ειχα προβλήματα με τον υπολογιστή.
Μετα ειχα προβλήματα με μένα ! Ο εαυτός μου ειναι και ζόρικος αντίπαλος καμμια φορά :)

? είπε...

Θέλω να φύγω επίσης..λίγη υπομονή.τη καλημέρα μου

DR PAKO® είπε...

@ Νίκος Ν. : Έστω και πολύύύ καθυστερημένα... τη καλημέρα μου!!!
Υπομονή, πάνω από όλα!!!