Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

Help...wanted...?

(Αυτό το κείμενο είναι αφιερωμένο στη φίλη μου το χρυσοψαράκι για τον μικρό "καυγά" που είχαμε χθες.)



Από χθες το πρωί, είχα πολλές σκέψεις στο κεφάλι μου για τη βοήθεια και τους φίλους. Τώρα το βρίσκω πολύ δύσκολο να τα γράψω όλα, είμαι πολύ κουρασμένος και είναι αργά! Υπάρχουν δύο σκέψεις που πρέπει να μοιραστώ μαζί σας :

A.Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι αυτοί που είναι πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν (φίλους ή ακόμα και ξένους) είναι αυτοί που χρειάζονται τη βοήθεια οι ίδιοι τους! Εγω δεν μπορώ να αποφασίσω εάν συμφωνώ ή όχι!!!

B.Χθες ήταν μια από τις πολλές φορές που βρέθηκα σε μια κακή θέση, μια διαφωνία ή ακόμα και ένα καυγά ακριβώς επειδή θέλησα να βοηθήσω (ή σκέφτηκα ότι πρέπει να βοηθήσω). Είναι τόσο κακό να προσφέρει κάποιος τη βοήθειά του; Πρέπει να περιμένει κάνεις έως ότου του ζητήσουν να βοηθήσει; Είμαι τρελός αν σκέφτομαι ότι εάν ο ένας βοηθούσε τον άλλο, ο κόσμος μας θα ήταν ένας θαυμάσιος κόσμος?Μήπως η βοήθεια... ?( έχω τόσες πολλές ερωτήσεις, αλλά συγνώμη... δεν μπορώ να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά...)

Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος σίγουρα και η ζωή θα ήταν ευκολότερη εάν ερωτήσεις όπως αυτές απαντιόντουσαν απλά... Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω μια πικρόγλυκη γεύση στο στόμα μου μετά από αυτές τις σκέψεις. Ίσως πρέπει να πάω για μια επίσκεψη στον οδοντίατρό μου και να βγάλω τα δόντια της "φρόνησής μου"... φιλάκια σε όλους, να προσέχετε

Bitter Sweet Symphony Lyrics

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα να γράψω στα αγγλικά ή στα ελληνικά. Αν κρίνεις ανάγκη μεταφράζω.

Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μένουν μόνοι στα προβλήματα και άλλοι που νιώθουν τεράστια την ανάγκη να βοηθήσουν με αποτέλεσμα να τσιγκλάνε τον άλλο προσπαθώντας να βρουν μια λύση. Όταν αυτοί οι δύο ξεχωριστοί άνθρωποι είναι ακραίοι και συναντιούνται είναι λογικό να δημιουργούνται εντάσεις. Το θέμα είναι μετά την ένταση να υπάρχει η κατανόηση και να μην μένει η πικρή γεύση της διαφωνίας.

Θα μου πεις ωραία τα λες αλλα στην πράξη... στην πράξη εγώ απέτυχα να βάλω την κατανόηση πάνω από όλα. Ε ελπίζω εσείς οι δύο να τα καταφέρετε. Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία :)

Καλημέρα!

DR PAKO® είπε...

@meneksedia : Kalhmera!Mporeis na grafeis se o,ti glwssa 8eleis.It's a free...blog!
Kala ta les,an kai h praksh apo thn 8ewria apexoun polu!To kalo omws einai oti h endiamesh lush mporei na bre8ei,eukola!
Oso gia to "eseis oi duo",kseka8arizw : den emeine pikrh geush (se mena toulaxiston kai elpizw oute sto psaraki),mias kai eimaste filoi(MONO),opote ta pragmata einai igo pio apla (apo o,ti se ena zeugari...).
Auta kai polla eipa!Trexw twra,to afentiko(o father) trela8hke kai exw arghsei!Filares!!!

Argy είπε...

To xrysopsaraki einai psyxara!!! kai panta dixnei katanoisi!!!
arkei na min ti stenaxoreis ... mia fora to ekana alla den katalava pws egine k t akrivws!!
perasmena ksexasmena mou eipe...... and Im feeling happy.

xrysopsaraki@ είπε...

Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μένουν μόνοι στα προβλήματα και άλλοι που νιώθουν τεράστια την ανάγκη να βοηθήσουν με αποτέλεσμα να τσιγκλάνε τον άλλο προσπαθώντας να βρουν μια λύση.

den mporouses na to peis kalytera!

argy ti tha ginei me sena!!!
agapi moy esy...me sygkinises

dr eyxaristw gia to post an kai den xreiazotan tosi dimosiotita sto thema, neyrakia kai bad timing itan aplws, of course everything's fine!

xxx

Me:Moir είπε...

Μια βδομάδα απουσίασα, και απ'ότι βλέπω έχω χάσει επεισόδια...
Φιλιά.

DR PAKO® είπε...

@argy: na monomaxhseis me ton Ploytw gia to Xrysopsaraki! :P
@Xrysopsaraki: Xairomai pou einai ola fine metaksu mas,alla...giati apantas kai sxoliazeis ta comment mou,re?! :P kai se esena!
@me:moir: Mia bdomada apousiases kai mas eleipses apisteuta polu!(Emena toulaxiston!).Kafedaki,opote 8eleis!Filakia!!!

Argy είπε...

AAaaa den monomaxw egw...fovamai autos einai dynatos kai kserei polla!!! den ta vazw mazi tou...
ase pou to xrysopsaraki einai friend of mine!!!!:P

Sotona Dos είπε...

ποσες μετρας ρε ψαρουκλα(?)
που στεναχωρησες το χρυσοψαρακι.

Αντε σιριαλ εχει γινει
και να βγαλεις αυτη τη
φωτο μετα απο το blog
να αφησεις γενια και μαλλια.

Τα λεμε!