Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Οδός Εγνατία...

Μετά από ένα βράδυ με "ταινία-γεύμα-συμπαθητική συνομιλία" με μία καλή "φίλη", βρέθηκα να περπατάω γύρω στις 3:30 π.μ. στην οδό Εγνατία, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.


Ψιθύριζα το τραγούδιΧάνομαι όσο περπατούσα και παρατηρούσα γύρω μου... ένα νέο ζευγάρι γελούσε δυνατά ενώ κυνηγούσαν ο ένας τον άλλο στην άλλη πλευρά της οδού, μια μέσης ηλικίας γυναίκα είχε μόλις ανοίξει το περίπτερό της και ξεσκόνιζε μερικές σακούλες πατάτες τσιπς (δεν ήξερα ότι το κάνουν αυτό), ένας ηλικιωμένος περπατούσε δίπλα μου, βρίζοντας την ελληνική κυβέρνηση, τους νέους και τη νέα γενιά, μερικά αυτοκίνητα περνούσαν, πηγαίνοντας τους ανθρώπους στις πρωινές εργασίες τους ή στα σπίτια τους, γεμάτους οινόπνευμα, καπνό και μουσική...


Ήταν εκείνη η στιγμή,όπου συνειδητοποίησα ότι μου έχουν λείψει οι νυχτερινοί περίπατοι, η νυχτερινή ζωή της Θεσσαλονίκης με όλα τα αστεία, άσχημα, αγαπημένα ή ηλίθια δρώμενα - ανθρώπους - πράγματα που κάποιος μπορεί να δει ή να συναντήσει σε αυτήν την πόλη... και τότε...

Ένα ταξί πέρασε. Το πήρα... ήρθα σπίτι, στο κελί μου, στη σπηλιά μου, στη μοναξιά μου... και ήταν πάλι αργά... "Σκατά, πρέπει να κοιμηθώ... έχω τόσα πολλά πράγματα να κάνω αύριο... και πρέπει να αρχίσω διάβασμα πάλι..." σκέφτηκα...

Λοιπόν, δεν έκανα τίποτα από όσα σκεφτόμουν όταν έπεσα για ύπνο... Αλλά το μόνο πράγμα που πρόκειται να κάνω αμέσως είναι... άλλη μία βόλτα στην οδό Εγνατία!!!

9 σχόλια:

xrysopsaraki@ είπε...

kalimera!
1) PROSPATHEIS NA MAS PEISEIS OTI MEXRI TIS 3.30 trwgate dinner?!
2) egw thelw to farmakeio ayti ti stigmi kai oxi tin egnatia
POLU POTO LEME!
afydatwsi exw pathei

xxx

DR PAKO® είπε...

@Xrysopsaraki:Kalhspera(gia na mhn pw kalhmera kai ekte8w).
1)Eipa:movie-dinner-nice conversation...MONO!!!
2)Fae kanena kommati lemoni(an mporeis) h pies xymo lemoni(kai etoimasou gia asxhma apotelesmata) h tsagaki me lemoni,kane ntouzakia kai opwsdhpote MHN pieis kafe!
Ta leme apo konta se 1,5 writsa,ok?Filakia...

Ανώνυμος είπε...

Wish I was there... Όχι με σένα αλλά εκεί. Α να χαθείς με μελαγχόλησες :)

Φιλιά

DR PAKO® είπε...

Se melagxolhsa?Giati?H Egnatia einai ekei kai 8a einai ekei(elpizw) gia pollaaa xronia akoma!Take a bus,a taxi,your car,kati,bre koritsi,phgaine kai apolause thn!Einai "anoixth" se olous!Filia!!!

Ανώνυμος είπε...

Μου φαίνεται θα αφήνω όλες μου τις απαντήσεις εδώ γιατί είναι η εγγραφή που μου ταιριάζει περισσότερο :)

Νιώθεις άβολα γιατί έχω μέρες να κάνω εγγραφή. Ή ίσως γιατί το να μην απαντάω ενώ οι άλλοι λένε τις απόψεις τους προκαλεί σκέψεις.

Άκου το "Δεν ξέρω τι κάνω" από Τσοπάνα Rave, πρέπει να το έχουν και στο myspace... Την Δευτέρα το άκουγα στο repeat.

Καλημέρα εργαζόμενε στην fast food industry!

Ανώνυμος είπε...

Για να σου απαντάω εδώ και όχι εκεί κάποιο λόγο θα έχω! Απόψε θα κάνω νέα εγγραφή μόνο και μόνο για να θάψω την άλλη. Μόνο που νομίζω η νέα θα είναι χειρότερη της παλιάς. :) Πάω από το κακό στο χειρότερο γιατρέ μου.

DR PAKO® είπε...

@manaksedia : Xmmm...ok,esu ksereis kalutera!Perimenw mail sto myspace (h opou allou 8eleis),gia na boh8hsw thn katastash sou,an mporw!Ok?Elpizw mono na einai kati perastiko,mia plhmmyra pou hr8e kai efuge! ;) Filakia!!!

Ανώνυμος είπε...

Πασχάλη μου δεν θέλω βοήθεια. Αστειευόμενη το λέω. Έκτιμώ πάντα όμως την πρόθεση βοήθειας.

*Και δεν είμαι μάνα (άκου εκεί manaksedia)

DR PAKO® είπε...

@mEnEksedia : to prosekses to "mana",e?gamwto!Xaxaxa!Ok,egw edw eimai pantws,opote kai an me xreiasteis!Problepw apopse na ginetai...ths eggrafhs!Filakia!!!