Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Κάπτεν Πάκο και οι Πειρατίνες της Χαλκιδικής


Κάπτεν Πάκο, ο Κατσικογένης (πλοίαρχος)











Υποπλοίαρχος










Ανθυποπλοίαρχος










Λοστρόμος










Καμαρότος










Παρατηρητής











Ναυτικοί Πράκτορες











Φροντιστής











Φύλακας ασφαλείας










Κανονιοφόρος (πιστέψτε με)








Βαρύ πυροβολικό










Ναυτάκια










Ψυχαγωγός (παίξαμε… ρακέτες)










Homework… στην καμπίνα του καπετάνιου!!!









Ημερολόγιο καπετάνιου : μία καπετάνισσα, παρ’ όλες τις θαλασσοταραχές, τις τρικυμίες και τις ναυμαχίες, επέμενε να διανύσει πολλά ναυτικά μίλια και να σαλπάρει μαζί μου! Αυτό το τραγούδι, είναι για σένα, που σου αρέσει πολύ!
Μόνο, κάνε μου μία χάρη… μην με αγαπήσεις, καλά? Απλά επειδή όπως λέει το τραγούδι που ακούγαμε στο κατάστρωμα του ασημένιου σου πειρατικού,
"we all die alone, baby"


και να δεις που μαζί θα «περπατάμε στον αέρα»... αν (δεν) παραμείνουμε μόνο «περίπου εραστές»!!!

P.S. 1: Αυτό το καλοκαίρι άκουσα δύο "καλά" κοπλιμέντα:
a)"κορμάρα μου" - κοπέλα μου... στον οφθαλμίατρο, επειγόντως!!!
b)"τελικά... μπορώ να πω πως... είσαι μία αστείρευτη πηγή βλακείας" - ναι, ναι, κοπλιμέντο ήταν!!!

P.S. 2: Αυτά γράφει κανείς, όταν διαβάζει πολλές ώρες την ημέρα, ακούγοντας OFF RADIO, ενώ στο μυαλό του έχει ακόμα καλοκαιρινές εικόνες!!!
Διάβασμα τώρα! Τα ξαναλέμε αρχές Οκτώβρη, ελπίζω με… το πτυχίο!!!
(Five songs included… και επειδή σίγουρα θα σας αρέσει η Kerli, ακούστε και αυτό, που αν είχα δικό μου show, κάλλιστα θα μπορούσε να το «επενδύσει» μουσικά!!! Άρα, five plus one : six songs included!!!)

Update : Bonus track... και απορώ πως ξέχασα να προσθέσω το κομμάτι που με ξεσήκωνε όλο το καλοκαίρι! Enjoy this remix!!!

44 σχόλια:

Unknown είπε...

Ela hliokammeno paidi!H hliash isxyei akoma 'h synir8es?
Ouf..Geytika thn armira tis 8alassas,thn omorfia ths ant8rwpinhs fysis kai fysikothtas...epaiksa me ta kouvadakia mou kai ksana erwteytika to kalokairi me ta akoustika sto kefali...
..h ierarxeia apolytws pistefth!Perases kala!!..paw na strw8w afou me ksesikoses me to eikonoblogging!!Bye bye feta(tsiz)boy...keep on secreting!

Unknown είπε...

μούτσο (;) δεν είδα να 'χε το κατάστρωμα. πάντα ένας τέτοιος χρειάζεται :Ρ

μπρος, διάβαζε λέμε. αν δεν πάρεις πτυχίο, ρακόμελο δεν κερνάω...

:)

φιλιά βρόχινα...

Όναρ είπε...

Από Γιατρούλης..Πλοίαρχος..πώς τα βρίσκεις αυτά τα νόστιμα..πώς..Καλησπέρες επαγγελματικές..

DR PAKO® είπε...

@ electronik^aki : Είδες? Ακόμα δεν πρόλαβα να ξε-ζαλιστώ από την αλμύρα και τον ήλιο, νάτη η ζαλάδα από το διάβασμα!
Αντε, καλό διάβασμα, και ξεσηκώσου για του χρόνου το καλοκαίρι... με πτυχίο, λέμε!!!
Τα φιλιά μου, ηλιοκαμμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της βροχής : Μία "φίλη" μου (υποπλοίαρχος β'), είπε πως από... "ούτσο", καλά πάει το πειρατικό... οπότε ο μούτσος, περιττός!
Βάλε τα ρακόμελα στο τραπέζι... αν δεν πάρω πτυχίο, τουλάχιστον να πάρω... ένα "μεζέ"... ?
Τα φιλιά μου, ρακο-μελωμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Όναρ : "είσαι μία αστείρευτη πηγή βλακείας"... νομίζω πως αυτή είναι η απάντηση στην απορία σου! :)
Τα φιλιά μου, ερασιτεχνικά...

P.S.: Μου λείψανε οι κουβεντούλες μας, το ξέρεις? Δεν σε ξεχνάω, ελπίζω ούτε κι εσύ! Σύντομα θα ξαναπιούμε καφεδάκι, οκ? Να είσαι καλά...

Unknown είπε...

#stash kapetanie gia prwto diavasmatodialleima..
me ena apo ta tragoudia sou efaga kollima..kai apla den thn noiw8w thn thewria:P
ΟΦΦΦ...
Hdh oneireyomai..tis diakopes dixws ptyxio gia tou xronou;)
mam fai nani(ta xxx) mousiki vivlia..kai kapsimo..psixi kai swmati..
..................................
ευτυχώς τα καράβια δεν πέσαν έξω ακόμα για να πάρουμε αποζημείωση!
..................................

DR PAKO® είπε...

@ electronik^aki : Στάση? Κιόλας? Μόλις ξύπνησα και άρχισα διάβασμα, λέμε! :P
Με ποιό song κόλλησες? Με το OFF? Χα!
Το θέμα είναι πως... αυτά τα καράβια, ακόμα και αν πέσουν έξω, εσύ κι εγώ ΔΕΝ θα πάρουμε αποζημείωση! Γι'αυτό, διάβασμα τώρα!!!
Τα φιλιά μου, διαβαστερά...

Ανώνυμος είπε...

Καλά ρε, δε σε πιστεύω....dousk προωθείς??? Γουστάρουμε, γουστάρουμε?

Με ποιόν είσαι δηλαδή?

Χχαχαχα....

btw, μήπως να άφηνες την ιατρική και να ξεκινούσες τη φωτογραφία?

DR PAKO® είπε...

loool!!!
Xαχαχα!!!
Mαζί σας... και με την "άλλη"!!!

Jane E. είπε...

Βρε σα δε ντρεπόμαστε κομματάκι...

DR PAKO® είπε...

@ Jane E. : Ε, δε ντρεπόμαστε... κακό είναι? :P

TheMissKaten είπε...

1on: giatre eytyxos pou den kaname diakopes sthn idia paralia. tora tha eimoun o moutsos pou leipei apo to plhroma!
2on: Μόνο, κάνε μου μία χάρη… μην με αγαπήσεις, καλά? sss...emena pali giati de me peitheis?

DR PAKO® είπε...

1ον : Διακοπές στην ίδια παραλία μπορεί να μην κάναμε, καφέ πάντως θα πιούμε στην ίδια πόλη! :P
2ον : Χμμμ... λες να προσπαθώ να πείσω εσένα/εσάς/εκείνη ή... τον εαυτό μου? Στον καφέ αυτά, από κοντά!!!
Τα φιλιά μου, μούτσικα...

Me:Moir είπε...

Είσαι τρελόπαιδο!
Φιλιά, καλό διάβασμα :)

tzonakos είπε...

Xaxa, ωραίος.
Αν κατάλαβα καλά κάπου Πλατανίτσι ήσουν ;
Θα με κάνεις να βάλω κι εγω το πλήρωμά μου το φετινό :)
Λες ;
Να σαι καλά Πάκο !

naya είπε...

Νταξει το καταλαβαμε..ησουν αντικειμενο ποθου,φθονου κ λατρειας!
Στο δωματιο σου τωρα κ διαβασμα,σου εχω βαλει κ ρητρα για το πτυχιο δεν πιστευω να σε πειραζει...?

Argy είπε...

anw twn 18 to blog sou pleon.....vale tin antistoixi proidopoiisi se parakalw.....
paliogynaikaaa!

marayia είπε...

Καλο το πλοιαρχιλικι ..αλλα μη ξεχναμε και την υποχρεωση ε? Καλη δυναμη .Κι ευχομαι το επομενο ποστ να το υπογραφεισ με ειδικοτητα!
Ciaooo captain!

Unknown είπε...

Εύγε νέε μου. Εποικοδομητικές διακοπές. Μετά το «Thessaloniki Vice No 2», στου οποίου τα γυρίσματα, είχες την ευκαιρία να παρευρεθείς, έστω κι ελάχιστα( μπορείς παρόλα αυτά να γράψεις ένα βιβλίο πάνω σε αυτό το θέμα, ή κάτω από εκείνον τον ίσκιο) τώρα και το «Οι Πειρατές της Χαλκιδικής»

Ανώνυμος είπε...

Γιατρέ πέρασες καλά βλέπω.
ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.......γαβ.:)

DR PAKO® είπε...

@ Me:Moir : Είμαι, λες? Χαίρομαι να το ακούω αυτό από εσένα!!!
Τα φιλιά μου, τρελοπαιδικά...

DR PAKO® είπε...

@ Tzonakos : Κοντά έπεσες, φίλε μου! Αρμενιστή ήμουν!
Θα δω σύντομα το δικό σου πλήρωμα? Εχω την εντύπωση ότι θα είναι μεγάάάλο! Χα!
Να είσαι ακόμα καλύτερα, φιλαράκο...

DR PAKO® είπε...

@ Naya : Αντικείμενο τίίί? Μόνο εκμετάλλευσης, θα έλεγα! :P
Τί ρήτρα, ρε? Ασε να το πάρω και ας είναι και... με 5... με 6!!!
Τα φιλιά μου, αντικειμενικά...

DR PAKO® είπε...

@ Argy : Ελα, ρε... δεν είναι άνω των 18 το blogάκι μου... απλά, καμιά φορά, πετάω καμία... "τσόντα"!!!
Α, και διόθωση: δεν είμαι "παλιογυναικάς"... βγάλε το "παλιο", παρακαλώ! Χα!
Να περνάς καλά, φιλαράκο...

DR PAKO® είπε...

@ Χειμωνιάτικη Λιακάδα : Από το πληκτρολόγιο σου και... στου πτυχίου το αυτί! :)
Ευχαριστώ πολύ! Ειλικρινά, χρειάζομαι πολύ δύναμη!!!
Τα φιλιά μου, αξέχαστα...

Jane E. είπε...

Μεγειές, μεγειές... χαχαχαχαχαχα!!!

DR PAKO® είπε...

@ Batmanidis : Ααα! Thessaloniki Vice No 2! Καλά τα γυρίσματα, αλλά πού είναι το αποτέλεσμα? Θέλω να το δω!
Σας επιτρέπω πάντως, να "κλέψετε" την ιδέα περί πειρατών! Θέλω μόνο, το cLopyright!
Να περνάς καλά, αδερφέ! Τα λέμε σύντομα από κοντά!!!

DR PAKO® είπε...

@ Jane E. : Εδώ είσαι, τρελοκόριτσο? Τί κάνεις έξω, τέτοια ώρα? Γρήγορα στο blog σου! Χα!
Ευχαριστώώώ!
Τα φιλιά μου, εμετικά... (γιατί ξέρω ότι δεν τα θες!) :P

DR PAKO® είπε...

@ Bil Karas : Καλά ήταν, φίλε μου! Ελπίζω να πέρασες καλύτερα! :)
Γαβ!!! (?)

maika είπε...

ε,ρε γλέντια που έγιναν στο πειρατικό του κάπτεν Πάκο!!!
...σ΄ένα βαθύ μπουντρούμι μ΄ένα μπουκάλι ρούμυ???
Άντε και του χρόνου να γεμίσεις δύο πειρατικά!!!!
;0))

Noname είπε...

dr.paco
Βλέπω στην φωτό ότι εκτός από τα ματάκια σου που βγήκαν από την πολλή παρατήρηση άρπαξες και από τον ήλιο...ντροπή!!!

DR PAKO® είπε...

@ Maika : Γλέντια, δεν θα πεις τίποτα! Χα!
Μόνο που τον τελευταίο καιρό είμαι σε ένα μπουντρούμι με... βιβλία Παθολογίας και Γυναικολογίας! Αστα!
Από Δευτέρα θα είμαι στην Αθήνα για 2 βδομάδες, οπότε τα λέμε... αρχές Οκτώβρη! (αυτό για όλους, να ξέρετε)
Τα φιλιά μου, αγχωμένα... (πλησιάζουν οι εξετάσεις!!!)

DR PAKO® είπε...

@ Caramela : Ντροπή - "ξεντροπή", καλοκαίρι ήταν... όλα επιτρέπονται!
Καλώς ήρθες και να περνάς όποτε θες! (από που ήρθες εσύ? :P )
Αnyway, καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!
Τα φιλιά μου, καλωσοριστικά...

P.S.: My name is Dr Pako®... με Κ, παρακαλώ!!!

Noname είπε...

Καλημέρα dr.
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα...καλως σε βρήκα.Sorry για το όνομα, δεν θα ξαναγίνει απλά βιαζόμουν λίγο.
Έρχομαι από το πουθενά (δεν διαθέτω blog)...έκανα μια σταση στην φίλη Naya και μπηκα στο blog σου να ρίξω τις τσακίρικες ματιές μου...λέω να ξανάρθω.
ΥΓ.Πίνω ελληνικό καφέ με 6 ζαχαρίτσες!(τι έτσι ξεροσφύρι έρχομαι?):)))

Jane E. είπε...

Κι αν το γράψεις με "c" τι γίνεται δηλαδής; Με "ck" θα 'ρθει το τέλος του κόσμου τούτου; Σα δε ντρέπεσαι π' αποπαίρνεις τα κοριτσάκια για του ψύλλου τον πήδουλο.

Ploutwnios είπε...

Μούτσος;

Ταχυδρόμος! είπε...

Γεια σου Dr!

Cafe-Bar *bliss.. είπε...

:)

DR PAKO® είπε...

@ Caramela : Να περνάς όποτε θέλεις και να απαιτείς να σου κάνω καφέ, όπως και αν τον πίνεις! :)
Τα φιλιά μου, τσακίρικα...

DR PAKO® είπε...

@ Jane E. : Μα επειδή θέλω να απο-πάρω τα κοριτσάκια, το σχολίασα! :P
Τα φιλιά μου... ωχ, λάθος! Αστα!!!

DR PAKO® είπε...

@ Ploutwnios : Εξω από εδώ! Ουστ!!!

DR PAKO® είπε...

@ Ταχυδρόμοοοοοοοοοος!!! : Γειά σου κι εσένα!!!

DR PAKO® είπε...

@ *bliss.. : ΟοΟοΟο!!!
Επιτέλους, το αγαπημένο μου καφέ έχει blog!
Θα σας επισκέπτομαι συχνά! Διαδικτυακά και ζωντανά!!!
Τα φιλιά μου, bliss-ed...