Παρασκευή 15 Αυγούστου 2008

Ένα ονομα...

... ψάχνω, για να το καλέσω, να το φωνάξω, και να ακουστεί όπως αυτό το τραγούδι...

If you really love me,
then let's make a vow...

right here, together...

right now.

- Okay?
- Okay.

All right.
Repeat after me—

I'm gonna be free.

I'm gonna be free.

And I'm gonna be brave.

I'm gonna be brave.

Good.

I'm gonna live each day
as if it were my last.

-Oh, that's good.
-You like that?
-Yeah.
-Say it.

I'm gonna live each day
as if it were my last.

Fantastically.

Fantastically.

Courageously.

Courageously.

With grace.

With grace.

And in the dark of the night,
and it does get dark...

when I call a name—

When I call a name.

It'll be your name.

-What's your name?
-Never mind.

Let's go. (Say it.)

Let's go.

Everywhere.

Everywhere.

Even though—

Even though—

We're scared.

We're scared.

'Cause it's life—

It's life.

And it's happening.
It's really, really happening...

right now.




P.S. : Αυτές τις μέρες των "διακοπών" μου, διαβάζω, ακούω μουσικές, διαβάζω, πίνω καφέδες με φίλους και φίλες (ειδικά αυτές από Αθήνα, Συβίλλα και Cherry, με χαλάρωσαν απίστευτα), διαβάζω, βλέπω ένα επεισόδιο "Μasters Οf Ηorror" κάθε βράδυ, διαβάζω, και... ε, σε καμιά βδομάδα, θα πάω κάπου κι εγώ, σαν άνθρωπος... και κάτι μου λέει πως θα βρω "το όνομα" σύντομα! ;)
Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνετε! Φιλάρες!!!

26 σχόλια:

tzonakos είπε...

Θα το βρείς :)
Να σαι σίγουρη, θετικό βλέμμα χρειάζεται, χαλάρωμα και να αφεθείς.
Καλα να περνάς.

Unknown είπε...

βρες το να δω τι θα καταλάβεις...

...και να μου πεις τι το 'κανες (προπαντώς!)

φιλιά βρόχινα...

DR PAKO® είπε...

@ Tzonakos : ΣίγουρΟΣ θα είμαι, χαλαρός και αφημένος! Μην αργήσει να έρθει μόνο και... "παραχαλαρώσω"!!! :)
Να περνάς καλύτερα...

DR PAKO® είπε...

@ Νεράιδα της Βροχής : Νομίζω πως πιό πολύ με "καίει" αυτό : αν βρω το όνομα... τί το κάνω? Χα!
Μην ανησυχείς πάντως! Θα σου πω το "αποτέλεσμα"... και όχι μόνο!!! ;)
Τα φιλιά μου, ονομαστικά...

Συβίλλα είπε...

Dottore μου!!!!!!!!!

Big big kiss κι από εδώ!!!!!

DR PAKO® είπε...

@ Συβίλλα : Μάντισσα μου...
Τί καλύτερο από το να είσαι μόνος σε ένα δροσερό σπίτι ( A/C on, όλη την ημέρα), να ακούς lounge μουσικούλες, να περιμένεις μία "φίλη" που έρχεται από μακριά για... "γυμναστική δωματίου" και μία καλή φίλη να σου στέλνει "ένα μεγάλο φιλί από εδώ"!
Μου φτιάχνεις την διάθεση, λέμεεε!!!
Τα φιλιά μου, αιρκοντισιονάτα...

P.S.: Το cd που ακούω, μπορείτε να το βρείτε στην αρχική σελίδα, δεξιά, στην πρόταση της εβδομάδας. Enjoy!!!

Ταχυδρόμος! είπε...

Fantastically..

Ploutwnios είπε...

"Γιακουμής". Και μαμώ τα ονόματα.

tzonakos είπε...

Φτου μου, σόρρι λάθος έκανα, μα τι
*μπιπ* που είμαι :(
Τυπογραφικό βρε συ, θα χα πιεί κανα τσίπουρο.

Προσπαθώ να περνάω καλά... το κατα δύναμη πάντα, οτι μπορούμε.

Unknown είπε...

an to breis..pes mou kai mena pws...
mallon tha mas brei..giati egw den psaxno onoma apla taytothta..........
synexise tis gymnastikes domatiou!kanoun kalo se pneyma kai swma....enorganh h' anorganh..mousikh xhmeia?
heheh
ta filia mou onomastika!

Argy είπε...

ligo pio dynata....den akouw

DR PAKO® είπε...

@ Ταχυδρόμοοοοοοοοοος!!! : Έτσι ακριβώς, φίλε μου!!! :)

DR PAKO® είπε...

@ Ploutwnios : Ρε συ... αυτό το όνομα το ξέρουν λίγες και το χρησιμοποιώ για συγκεκριμένο μέρος του σώματος μου! :P
Πες άλλο... έλα, πες!!!

DR PAKO® είπε...

@ Τzonakos : Όλα οκ, φίλε μου! Το τυπογραφικό λάθος είχε γίνει αντιληπτό, απλά όφειλα να διορθώσω... μην μας παρεξηγήσουν κιόλας! Χα!
Μην ακούω "προσπαθώ" και "το κατά δύναμη"... να ΠΕΡΝΑΣ απίστευτα!!! :)

DR PAKO® είπε...

@ Electronik^aki : Να σου πω την αλήθεια... δεν το βρήκα, αλλά με βρήκε!
Οσο για γυμναστικές... μετά τις εξετάσεις πάλι! (λέμε τώρα... και σιγά μην με πίστεψες!) :P
Tα φιλιά μου, ανόργανα...

marayia είπε...

8α το βρεις να μην ανησυχεις! Αν ειναι να ερ8ει θε ναρθει .. αλλοις θα προσπερασει! keep alert ! και χαλαρα ..
καλο απογευμα γιατρε

DR PAKO® είπε...

@ Argy : Ναι? Ναι? Ναι, μ'ακούτεεε!?!?
Χάθηκες, man! Όλα καλά?
Ελπίζω και καλύτερα! :)

DR PAKO® είπε...

@ Χειμωνιάτικη Λιακάδα : Προς το παρόν, ανησυχώ για άλλα (εξετάσεις αναγνώρισης πτυχίου... πάλι!).
Όπως πολύ σωστά είπες... αν είναι να'ρθει, θε' να 'ρθεί! Και το νιώθω πως... πλησιάζει! :)
Καλό απόγευμα!!!
Τα φιλιά μου, alerted...

Unknown είπε...

se brhke e???e afou se brhke elpizw na to ekmetalleyteis me thn seira sou!ha!...egw tha perimenw..na to brw na me brei..na brethoume:P

me baresan ta radar sto kefali pali shmera...gmt ton episthmonismo mou....aaa!...tha plhrwthw ayrio..to dhmosio forever logisthrio den douleye shmera thn tyxh mou pou phga tzampa!..alla kafediasthka..me proistamenous kai securitades..lol
ta filia mou enoranorgana!!!

Argy είπε...

giatrE mou...diavAste kai kati...

alloi trexoun olo to kalokairi(me)
alloi tyxeroi diavazoun k akoun mousikes(Dr P.)

Douleua kai twra eksetastiki...ase.

"ΜΠΡΔΜΜΜ" Αυτό είναι όνομα!

naya είπε...

Τελικα το βρηκες?Απο τι αρχιζει?Ποσα γραμματα εχει??Διαβαζεται κ αναποδα?Ποια ειναι η ριζα του??

? είπε...

nice..8α το βρεις!

DR PAKO® είπε...

@ Electronik^aki : Νομίζω πως τώρα πια κατάλαβες πως το όνομα που "με βρήκε" είναι το... OFF RADIO! Χα!
Τα φιλιά μου, ετεροχρονοσχολιασμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Argy : Καλά αποτελέσματα... και να, τώρα διαβάζω και τρέχω κι εγώ! Ικανοποιήθηκες?! :P :)

DR PAKO® είπε...

@ naya : Χμμμ... αρχίζει από Ν... δεν διαβάζεται ανάποδα... τελειώνει σε a... και έχει τα γράμματα y και a ενδιάμεσα (ίσως όχι με αυτήν την σειρά). Σου λέει κάτι? :P
Θα τρελαθούμε, σΕ λέωωω!
Τα φιλιά μου, ριζωμένα...

DR PAKO® είπε...

@ Νίκος Κ. : Thanks... και χαίρομαι πολύ που εσύ το βρήκες ήδη!!!